  • 1. Data: 2012-05-15 22:32:35
    Temat: Kody SMS w BGŻ
    Od: gral <n...@e...pl>

    "Uprzejmie informujemy, że z dniem 14 maja 2012 r. wprowadzone zostały
    kody SMS jako nowe narzędzie autoryzacji w serwisie eBGZ.
    Autoryzacyjny kod SMS jest generowany dla konkretnej operacji, którą
    użytkownik wykonuje w danej chwili. Kod może być wykorzystany do
    potwierdzenia tylko jednej operacji, dla której został wygenerowany.
    Ponadto treść wiadomości SMS zawiera szczegóły wykonywanej operacji.
    Kody SMS są wysyłane tylko na jeden zdefiniowany przez użytkownika numer
    telefonu komórkowego.

    Aby dokonywać autoryzacji kodami sms, należy złożyć wniosek o zmianę
    sposobu autoryzacji." (i tu jest link)

    PS. Wiśni z Rajfka nie dostałem :(

  • 2. Data: 2012-05-16 08:49:40
    Temat: Re: Kody SMS w BGŻ
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-05-15 22:32, gral pisze:
> [...]
    > telefonu komórkowego.
    >
    > Aby dokonywać autoryzacji kodami sms, należy złożyć wniosek o zmianę

    aktywowane

    > PS. Wiśni z Rajfka nie dostałem :(

    przykro mi, ja już swoje zjadłem ;-)

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2012-05-16 22:56:20
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 16 May 2012 08:49:40 +0200, lolekanabolek wrote:

    > aktywowane

    U mnie faktyczna zmiana nastąpiła 37 godzin po wypełnieniu wniosku.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2012-05-17 06:29:01
    Od: disnej <d...@g...com>

    "Dziękujemy za złożenie wniosku o zmianę sposobu uwierzytelnienia dostępu do konta
    osobistego.
    W celu zdefiniowania numeru telefonu do kodów SMS zapraszamy do naszego oddziału. "

    oszaleli?

  • 5. Data: 2012-05-17 10:15:25
    Od: "Greg" <7...@g...pl>

    disnej <d...@g...com> napisał(a):

    > "Dzi=EAkujemy za z=B3o=BFenie wniosku o zmian=EA sposobu uwierzytelnienia d=
    > ost=EApu do konta osobistego.=20
    > W celu zdefiniowania numeru telefonu do kod=F3w SMS zapraszamy do naszego o=
    > ddzia=B3u. "
    >
    > oszaleli?

    Po zalogowaniu sprawdź czy w zakładce dane użytkownika masz zdefiniowany nr
    telefonu (dosyć nisko trzeba rzucić okiem).
    Greg

  • 6. Data: 2012-05-17 16:11:53
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-05-17 10:15, Greg pisze:

    > Po zalogowaniu sprawdź czy w zakładce dane użytkownika masz zdefiniowany nr
    > telefonu (dosyć nisko trzeba rzucić okiem).
    > Greg

    A może ktoś spróbowałby mnie przekonać, że hasła SMS są lepsze od
    papierowych jednorazowych?

    Moje argumenty:
    Hasła jednorazowe papierowe szyfruję sobie openofficem w sobie znany
    sposób, taki, że rozkodowuje się banalnie w pamięci (typu "odejmij datę
    urodzenia najlepszej kochanki"), drukuję na mini-świstkach, fotografuję
    telefonem, zapisuję tekstem w tymże, wysyłam mejlem do siebie,
    zamieszczam na stronie www itd.

    A telefon - ktoś może go "zrobić", można zapomnieć w domu, zgubić albo
    dać sobie ukraść (i qpa, ręka w nocniku).

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 7. Data: 2012-05-17 16:33:52
    Od: disnej <d...@g...com>

    > A może ktoś spróbowałby mnie przekonać, że hasła SMS są lepsze od
    > papierowych jednorazowych?

    Szansa że ktoś posiądzie login+hasło+telefon jest na tyle mała że przepisywanie 50
    haseł moim zdaniem nie jest warte zachodu.

  • 8. Data: 2012-05-17 17:11:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "disnej" 19320847.467.1337265232220.JavaMail.geo-discussion-f
    orums@ynss14

    Można pstryknąć fotkę i zOCeRować.

    http://www.free-ocr.com/

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    DVB-T pokazuje początki TV analogowej -- też były trudności z anteną...

    Jeszcze żeby tak Rajfi zajął się poprawianiem swoich błędów...

  • 9. Data: 2012-05-18 09:54:19
    Od: disnej <d...@g...com>

    > Po zalogowaniu sprawdź czy w zakładce dane użytkownika masz zdefiniowany nr
    > telefonu (dosyć nisko trzeba rzucić okiem).
    > Greg

    Ustawilem ale to nie wystarcza, dzwonili do mnie i mowili ze musze przyjsc do
    oddzialu sie podpisac bo taka maja procedure.

  • 10. Data: 2012-05-18 10:07:14
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-05-18 09:54, disnej pisze:

    > Ustawilem ale to nie wystarcza, dzwonili do mnie i mowili ze musze przyjsc do
    oddzialu sie podpisac bo taka maja procedure.

    do mnie też dzwonili, aby potwierdzić, czy numer telefonu do sms ma być
    taki sam jak do kontaktu, nigdzie nie musiałem chodzić

    --
    pozdrawiam
    Marcin