  • 1. Data: 2008-02-05 11:38:18
    Temat: Kokos.pl - widzieli ? Konkurencja dla banków czy zbyt duze ryzyko ?
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Co myslicie rozwinie sie czy obawy zwycieza ?

  • 2. Data: 2008-02-05 11:57:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Lut, 12:38, Jan Strybyszewski <g...@...pl> wrote:
    > Co myslicie rozwinie sie czy obawy zwycieza ?

    Niejasne jest opodatkowanie - podatek od pozyczek pomiedzy osobami
    prywatnymi a nastepnie podatek od zyskow.

  • 3. Data: 2008-02-05 15:11:19
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    krzysztofsf wrote:

    > Niejasne jest opodatkowanie - podatek od pozyczek pomiedzy osobami
    > prywatnymi a nastepnie podatek od zyskow.

    Tzn co jest niejasnego? Pożyczkodawca płaci PCC i tyle.

    p. m.

  • 4. Data: 2008-02-05 20:54:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Lut, 15:11, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > Tzn co jest niejasnego? Pożyczkodawca płaci PCC i tyle.

    I jeszcze dochodowy od zyzku na oprocentowaniu.
    Troche sie rozkreci a potem wezma sie jak za allegro.

    Zeby zarobic pozyczajac beda musieli na znacznie wyzszy % niz z wplaty
    na modne obecnie oprocentowane konta.
    Nie wiem jak takie pozyczki sa opodatkowane (i czy sa) w krajach gdzie
    narodzily sie takie serwisy)?
    http://dom.gazeta.pl/prawo/1,65588,2563374.html

  • 5. Data: 2008-02-06 06:04:54
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    krzysztofsf pisze:

> [...]
    > na modne obecnie oprocentowane konta.
    > Nie wiem jak takie pozyczki sa opodatkowane (i czy sa) w krajach gdzie

    Podatek od dochodow kapitalowych PI38 jaki problem ?
    Masz ocene prawnika na stronie kokosa.

    Mysle ze dla pozyczkodawcow zabawa zaczyna nabierac sensu powyzej 10%