  • 11. Data: 2009-08-09 08:15:34
    Temat: Re: Kolastyna - sytuacja techniczna
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 08-08-2009 o 21:58:02 games <g...@g...home.pl> napisał(a):

    > Jak wszystkie babany na swiecie przestana dawac owoce to firma nimi
    > handlujaca bedzie miala wieksza czy mniejsza wartosc?

    Fundamentow sie trzymamy? Moze jednak lepiej kursu. Co powiecie na 1.50

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 12. Data: 2009-08-09 09:24:35
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Delfino Delphis"

    by później oddać z nawiązką uśredniając jak gruby żeni papiery

  • 13. Data: 2009-08-09 11:39:47
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Dobre! :-)
    DJ

  • 14. Data: 2009-08-09 13:57:33
    Od: games <g...@g...home.pl>

    macieks pisze:

    > Poczytaj grupy inżynierów od mostów, piekarzy od chleba i ogrodników/
    > sadowników od borówki amerykańskiej. Jak się nie zna tematu, to ci
    > ludzie też są z innego wymiaru :)

    No tak tylko ze wiesz wiekszosc zjawisk mozna w pewnien sposob
    przewidziec i zdefiniowac w pewien sposob, i oczywiscie pozniej
    analizowac ale analiza opiera sie na ogolnie znanych zjawiskach popytu i
    podazy a wybacz co ma np wstega jakiegos tam Bollingera na cene
    truskawek ? No tak truskawek a mialo byc akcji kolastyny .

    Tak sie zastanawiam czy wy jestescie faktycznie taka banda idiotow czy
    tylko udajecie i wiezycie w te wszystkie analityczne kretynstwa ?

    Cena wzrasta nie dlatego ze wskazuje tak wtega Pierdolinskiego tylko
    dlatego ze popyt wzrasta, a jak popyta maleje to cena spada.

  • 15. Data: 2009-08-09 19:17:15
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 09-08-2009 o 15:57:33 games <g...@g...home.pl> napisał(a):

    > Cena wzrasta nie dlatego ze wskazuje tak wtega Pierdolinskiego tylko
    > dlatego ze popyt wzrasta, a jak popyta maleje to cena spada.

    to teraz mądralo jeszcze napisz jak przewidziec ten popyt/podaż.
    Long way przed toba jak mawia Dieter.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 16. Data: 2009-08-09 21:38:20
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Daniel Kalinowski <d...@g...com> napisał(a):

    > Zapraszam do przeczytania =B6wie=BFej analizy technicznej Kolastyny:
    > http://analizagieldowa.blogspot.com/2009/08/kolastyn
    a_08.html

    Przeczytałem dwie twoje analizy : kolastyny i silvano. Obyda papiery
    wyglądają korzystnie. Z mniejszych spółek dorzuciłbym może yawal.

    Twoja analiza opiera się na średnich 200 i 75 dniowych oraz wstędze
    Bolingera. Uważam te metody za poprawne ale wypalone, ponieważ zbyt
    popularne, a więc mogące prowadzić do katastrofy.

    Ja staram się wypracować własne sposoby wyznaczania cen, próbka tu:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c9ff1e8f5a
    f91919.html

    Wyres ten nazywam wstęgą drugiego rzędu. Wykresu I rzędu pokazać nie mogę,
    bo jest zbyt czytelny. Moja analiza polega na proporcjonalności zmian wstęg
    ( spójrz na wykres), w ten sposób wyznaczam max i min okresu ( minutowego
    czy rocznego). Zmiana większa niż dozwolona przez wstęgi I okresu, uruchamia
    wykres II rzędu, następnie III rzędu.

    Po wypaleniu się tej metody wstęgi te będą nosić moje imię (mam nadzieję) i
    będą równie nieprzydatne jak wstęga Bolingera.

    Reasumując: mój przekaz jest taki: stosowanie metod powszechnie znanych
    sprawdza się, ale często prowadzi na manowce.

    kc

  • 17. Data: 2009-08-09 21:46:02
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Zbyszek pisze:

    > to teraz mądralo jeszcze napisz jak przewidziec ten popyt/podaż.
    > Long way przed toba jak mawia Dieter.

    A zbysiu i to jest wlasnie problem bo o ile cene truskawek mozna
    przewidziec to cen na gieldzie papierkow juz nie poniewaz glownych
    graczem sa biura maklerskie i sama gielda ktora bierze procent od
    wszelkich dzialan wiec czy Spada czy rosnie to prowizja jest i tak w
    kieszeni . I to jest wlasnie jens istnienia gieldy, gielda i biura
    maklerskie zarabiaja bez roznicy czy cos albo ktos spada czy cos zwyzkuje.
    A frajerstwo niech sobie uklada wstegi madoffa cwaniaka wszechgield.

  • 18. Data: 2009-08-09 22:20:05
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    I jeszcze jedn: linia przerywana na wykresie to połowa fali wzrostowej. Co
    to sugeruje? Down, down down.

    kc

  • 19. Data: 2009-08-10 09:11:55
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    > A zbysiu i to jest wlasnie problem bo o ile cene truskawek mozna
    > przewidziec

    Jeśli to potrafisz możesz być bardzo szybko bogaty. Umów sie z plantatorami
    i wystaw opcje. Proste?

    >to cen na gieldzie papierkow juz nie poniewaz glownych
    > graczem sa biura maklerskie i sama gielda

    ????????

> [...]
    > kieszeni . I to jest wlasnie jens istnienia gieldy, gielda i biura
    > maklerskie zarabiaja bez roznicy czy cos albo ktos spada czy cos zwyzkuje.

    Mylisz się mądralo bo zarabiają najwięcej podczas wzrostów, kiedy cały rynek
    długo i systematycznie rośnie.

    > A frajerstwo niech sobie uklada wstegi madoffa cwaniaka wszechgield.

    Ja posługuję się linią trendu, możesz kilka mądrych myśli na ten temat.

  • 20. Data: 2009-08-10 17:01:38
    Od: Daniel Kalinowski <d...@g...com>

    Pokrzyczeli pokrzyczeli, a Kolastyna idzie zgodnie z analizą.
    Świeża analiza poniżej:
    http://analizagieldowa.blogspot.com /2009/08/kolastyn.html