  • 11. Data: 2010-06-28 06:20:55
    Temat: Re: Kolejna gafa Bronka
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Taki wstyd, jak dziś zapodał Kaczyński to koszmar.

    Ale o co chodzi (jeśli można), bo nie oglądałem debaty ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2010-06-28 06:36:07
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 28-06-2010 08:20, Endriu pisze:

    > Ale o co chodzi (jeśli można), bo nie oglądałem debaty ...

    Cytat z TVN24.pl
    "Kiedy zapytano podczas debaty szefa PiS na temat polityki Wschodniej
    odparł, że "musimy chronić Polaków za granicą. A w tej chwili tymi
    Polakami, którzy wymagają najdalej idącej ochrony są Polacy na
    Białorusi". - To jest sprawa, o której warto rozmawiać także z Moskwą.
    Jeżeli będziemy mieli tutaj prezydenta Miedwiediewa, a ja będę
    prezydentem, to z całą pewnością tę kwestię postawię - powiedział
    Jarosław Kaczyński."

  • 13. Data: 2010-06-28 06:42:43
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Agaton wrote:

    > Teoretycznie tak. Tak jak szef warszawskiej Straży Miejskiej awansowany
    > na generała brygady.

    Czy biskup Wojska Polskiego

  • 14. Data: 2010-06-28 06:48:04
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > "Kiedy zapytano podczas debaty szefa PiS na temat polityki Wschodniej
    > odpar , e "musimy chroni Polak w za granic . A w tej chwili tymi
    > Polakami, kt rzy wymagaj najdalej id cej ochrony s Polacy na
    > Bia orusi". - To jest sprawa, o kt rej warto rozmawia tak e z Moskw .
    > Je eli b dziemy mieli tutaj prezydenta Miedwiediewa, a ja b d
    > prezydentem, to z ca pewno ci t kwesti postawi - powiedzia
    > Jaros aw Kaczy ski."

    Ja tu nie widzę żadnej wpadki. ...
    Możecie mi powiedzieć na czym ona polega ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2010-06-28 07:12:59
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Joachim"

  • 16. Data: 2010-06-28 07:37:21
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Komorowski to naprawde slaby kandydat. Wszyscy glosujacy na niego, nie
    glosujea tak naprawde za nim ale zeby dowalic PISowi i taka jest prawda.

    D.

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    cze-2010/wideo/debata-wyborcza-27062010/2032861

  • 17. Data: 2010-06-28 07:53:01
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 28-06-2010 08:48, Endriu pisze:

    > Ja tu nie widzę żadnej wpadki. ...
    > Możecie mi powiedzieć na czym ona polega ?.

    Białoruś jest suwerennym państwem i Rosji nic do wewnętrznych spraw
    Białorusi.

  • 18. Data: 2010-06-28 08:15:33
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

    > Komorowski to naprawde slaby kandydat. Wszyscy glosujacy na niego, nie
    > glosujea tak naprawde za nim ale zeby dowalic PISowi i taka jest prawda.
    >
    > D.
    Czyli wniosek jest taki, że Komorowski jest słaby, a Kaczyński beznadziejny.
    Masz rację. Ja tak to oceniam. Mam do wyboru dwóch. I choć bym chciał, nie
    mogę głosować na Ciebie, choć jesteś idealny. Na wszystkie sytuacje masz
    właściwą receptę. Wiesz co zrobić by fundusz akcji małych spółek zarabiał na
    spadkach. Wiesz jak zginęli ludzie pod Smoleńskiem i najważniejsze wiesz
    dlaczego. Nie kłamiesz i zadbałbyś o to bym był bogaty i zdrowy za darmo.
    Ale na liście będzie Kaczyński i Komorowski. Nie mogę wybrać idealnie dla
    siebie bo Ciebie na liście nie będzie.

  • 19. Data: 2010-06-28 08:16:48
    Od: Endriu <a...@g...com>

    >Białoruś jest suwerennym państwem i Rosji nic do wewnętrznych spraw
    >Białorusi.

    A Putin to wcale nie jest w posiadaniu kurka gazowego (i paliwowego)
    którego to przykręceniem nigdy nie straszył Białorusi ....

    Kolejna TVN-owska żenada....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 20. Data: 2010-06-28 08:23:15
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 28-06-2010 10:16, Endriu pisze:

    > A Putin to wcale nie jest w posiadaniu kurka gazowego (i paliwowego)
    > którego to przykręceniem nigdy nie straszył Białorusi ....
    >
    > Kolejna TVN-owska żenada....

    TVN-owi nie ma nic do tego co mówi Kaczyński. Żenadą jest to, że mówi to
    kandydat na urząd prezydenta.
    To, że Gazprom żąda od Białorusi pieniędzy za dostarczony gaz nie jest
    niczym nagannym. Myślę, że Ty sprzedając coś, np. akcje też spodziewasz
    się pieniędzy.