  • 1. Data: 2010-05-28 08:25:13
    Temat: Kolejna "kosmiczna" prognoza Wojciecha Białka
    Od: "XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Jako ciekawostkę wklejam prognozę W.Białka zamieszczoną w dzisiejszym
    "Parkiecie". Właściwie trudno to nazwać prognozą bo W.Białek w swoich
    analizach bazuje prawie wyłącznie na analogiach z przeszłości na zasadzie
    porównań z aktualną sytuacją.

    Ja nie znam prognozy Białka, która się sprawdziła. Ta z dzisiejszego
    "Parkietu" wydaje się całkowicie "księżycowa" (wzrost WIG20 od lipca 2010r. w
    ciągu 2-3 miesięcy o ponad 40% !!!)

    http://www.parkiet.com/artykul/933052_Stawka_w_tej_g
    rze_jest_zwyzka_o_ponad_40_proc__w_2_3_miesiace.html

  • 2. Data: 2010-05-28 08:51:37
    Temat: Re: Kolejna "kosmiczna" prognoza Wojciecha Białka
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie znam prognozy Białka, która się sprawdziła.

    Kiedys w koncu trafi jak pan Kuczyński wrozacy besse - no i w koncu nadeszla

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-05-28 09:02:17
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

> [...]
    >
    > Ja nie znam prognozy Białka, która się sprawdziła. Ta z dzisiejszego
    > "Parkietu" wydaje się całkowicie "księżycowa" (wzrost WIG20 od lipca

    Zgrywa mi sie to z reklamami fundów w TV, gdzie do lata mamy bezpłatną
    mozliwość przystąpienia:)))))))

  • 4. Data: 2010-05-28 09:07:19
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    BTW jest tutaj ktos kto zarobil na fundach? (pomijam glosy przedstawicieli
    handlowych bankow, bo wiadomo, ze oni na pewno zarobili).

    D.

  • 5. Data: 2010-05-28 09:35:37
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > BTW jest tutaj ktos kto zarobil na fundach? (pomijam glosy przedstawicieli
    > handlowych bankow, bo wiadomo, ze oni na pewno zarobili).

    No ... zonka zarobila "wirtualnie", na przestrzeni 3 lat ~15%
    (wirtualnie, bo nie zamknela pozycji)
    moze wyjsc ociupek wiecej bo trzeba by dokladnie policzyc z % skladanym :D

  • 6. Data: 2010-05-28 09:51:45
    Temat: Re: Kolejna
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Tak na chłopski rozum, to bazowanie na analogiach z przeszłości wydaje się
    być bardzo rozsądną metodą prognozowania. Zachowania tłumu nie zmieniają się
    nawet na przestrzeni setek lat.
    Jeśli chodzi powyższe przewidywania p. Białka, to przeczuwam, że akurat
    ta prognoza się sprawdzi. Na koniec roku &#8222;widzę&#8221; futy na poziomie ponad
    3000p. :-)

    pozdr.
    sys29

  • 7. Data: 2010-05-28 10:31:04
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Poza zachowaniem tłumów ja bym jeszcze dodał niezmienne sposoby dużej
    akumulacji i dystrybucji. Nie da się grubo zapakować nie zostawiając śladu
    na wykresie, tak samo jak nie da się na rynku grubo wypakować pozostając
    niezauważonym.
    DJ

  • 8. Data: 2010-05-28 10:43:55
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    DJ\(Dominik\) <d...@s...pl> napisał(a):

[...]

    Od 3 sesji mamy chyba znowu akumulację skoro w środę przy bardzo dużych
    wzrostach indeksów obroty na GPW przekroczyły 5 mld zł !!!
    Wygląda na to, że w akcje wchodził kapitał zagraniczny (krótkoterminowo ?)
    Oznacza to chyba wzrosty w perspektywie najbliższych 1-2 tygodni.
    Później pewnie znowu mocniejsze spadki czyli "falowanie i spadanie" aż do
    późnego lata ???

  • 9. Data: 2010-05-28 11:15:54
    Od: " sys29" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    DJ\(Dominik\) <d...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > na wykresie, tak samo jak nie da się na rynku grubo wypakować pozostając

    Ja też jestem miłośnikiem wykresów. Rozważania na temat tzw. fundamentów
    jakoś mi nie leżą. :-)

    pozdr.
    sys29

  • 10. Data: 2010-05-28 11:41:40
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "DJ(Dominik)" <d...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na wykresie, tak samo jak nie da się na rynku grubo wypakować pozostając

    no właśnie, insajderzy gadają w kreskach