  • 1. Data: 2008-09-16 16:49:04
    Temat: Kolejna wpadka Millenium
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nastolatek-do
    stal-w-prezencie-od-banku-12-mln-zl,wid,10364242,wia
    domosc.html?ticaid=169ea

    Dla leniwych, mięsko:

    "Pragnący zachować anonimowość młody człowiek opowiedział, że chciał
    kupić sobie lampkę do roweru, a przed zakupem postanowił sprawdzić w
    bankomacie stan swego konta. Jakież było jego zdziwienie, gdy zobaczył,
    że stan jego konta przekracza 12 mln 500 tys. zł.

    [...]

    Jak wyjaśnił rzecznik banku Millenium Wojciech S. Kaczorowski,
    był to błąd techniczny. W trakcie wewnętrznego księgowania prowizji
    na rachunku klienta na kwotę 1 zł, nastąpił błąd techniczny systemu
    transakcyjnego, w wyniku którego na rachunek klienta została zwrócona,
    zamiast jednej złotówki, kwota odpowiadająca numerowi konta klienta
    - powiedział. [...]"

    Że tak powiem: zajebiście. Ciekaw jestem czy w wyniku pomyłki
    technicznej w drugą stronę, też by poszło tak sprawnie i szybko,
    czy trzeba by było czekać na reklamację 30 dni (a odsetki od
    niedozwolonego dobetu by sobie spokojnie rosły... ;)

    Swoją drogą - transakcja na 12 milionów i to nie zostało zatrzymane
    do weryfikacji białkowej?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 2. Data: 2008-09-16 18:11:00
    Temat: Re: Kolejna wpadka Millenium
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 16 Sep 2008 18:49:04 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Swoją drogą - transakcja na 12 milionów i to nie zostało zatrzymane do
    > weryfikacji białkowej?

    Żeby chociaż odsetki naliczyli... ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-09-17 09:09:17
    Od: "LET ki" <l...@g...pl>

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > bankomacie stan swego konta. Jakież było jego zdziwienie, gdy zobaczył,
    > że stan jego konta przekracza 12 mln 500 tys. zł.

    Ciekawe, co by było, gdyby sobie człowiek w takiej sytuacji wypłacił powiedzmy
    5kpln bez dociekania, skąd wzięło się owe wysokie saldo.
    Czy prawo reguluje w jakiś sposób, czy trzeba i jak zwrócić te pieniądze?

    --
    pzdr
    LETki

  • 4. Data: 2008-09-17 11:32:42
    Od: "przeKOT" <p...@o...pl>

    "LET ki" napisał :

> [...]
    > 5kpln bez dociekania, skąd wzięło się owe wysokie saldo.
    > Czy prawo reguluje w jakiś sposób, czy trzeba i jak zwrócić te pieniądze?

    Rok temu BPH pomyliło się przy końcowej spłacie kredytu hipotecznego
    i zamiast po cenie sprzedaży to naliczyli mi po cenie zakupu CHF :)
    Całą bonusową kwotę od razu przelałem na inne konto i niezwłocznie
    spożytkowałem :))
    Bank co najwyżej może mnie ładnie prosić o zwrot - ale nawet na to nie
    wpadli.
    Co za pajace...

    pozdrawiam
    przeKOT