  • 11. Data: 2009-02-04 21:18:54
    Temat: Re: Kolejne pytanie do Euronaganiaczy...
    Od: "Skiba" <s...@W...gazeta.pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

    > Zabolało.... a zaboli jeszce bardziej jak Donek zacznie tracić słupki w
    > sondażach....

    W plwocinach dr.Endriu widać gołym okiem krętki blade, a przy powiększeniu
    nawet owsiki:)
    Spluwaczka niebawem się wypełni, trzeba postarć się o zapas chloru do
    posypania.

  • 12. Data: 2009-02-04 21:20:30
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > ja tu trollu nic nie naganiam.

    > Endriu, żałosnym bucem

    Ładnie ładnie ... przypominają mi się słowa Basi tak niedawno wypowiedziane

    "[...] A co do patriotyzmu - patriotyzmem jest także szanowanie rodzimego
    języka .. [...]

    [...] Polska - to nie tylko wojna 20 roku, to także patriotyzm na codzień
    wyrażający
    się m.in. właśnie w kulturze słowa, wypowiedzi etc.
    Przez wiele lat kundlono nas coraz bardziej skutecznie . teraz jest coraz
    gorzej
    .. a nieliczna garstka dinozaurów usiłuje się temu przeciwstawić, zatem
    mniej
    emocji w wypowiedziach a więcej wyważonych sądów [...]".

    Koledzy to jak widać nie dość że nie patrioci, to jeszce ci bardziej
    "skundleni"...

    Endriu

  • 13. Data: 2009-02-04 21:22:05
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 4 Feb 2009 21:22:49 +0100, "Endriu" <nmp3(wytnij
    to)@interia.pl> wrote:

    >"Anatolu, dekazee, i XXL-u czy już obliczyliście ile przeciętny polski
    >podatnik dopłaci do "

    Jak ich znam, to nie policzyli. Ty za to na pewno tak. Podziel się
    swoimi wyliczeniami z resztą grupy.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 14. Data: 2009-02-04 21:23:57
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Pisała o tym: http://www.sjp.pl/buc czy masz jakieś cytaty na temat buca?

    --
    marfi

  • 15. Data: 2009-02-04 21:25:35
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > W plwocinach dr.Endriu widać gołym okiem krętki blade, a przy powiększeniu
    > nawet owsiki:)
    > Spluwaczka niebawem się wypełni, trzeba postarć się o zapas chloru do
    > posypania.

    Skiba ... ostatnio mówiłeś dużo i bez treści. Teraz mówisz również bez
    treści, ale na dodatek mało. Czy to już wszystko na co cię stać ?.

    Endriu

  • 16. Data: 2009-02-04 21:28:01
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie kapuje Was atakujacych Endriu. Serio usmiecha Wam sie bulic ze swoich
    podatkow na gazociag, ktory ominie Polske? Co to za UE, ktora ma w dupie
    swojego czlonka (ladnie brzmi) czyli nas?

    D.

  • 17. Data: 2009-02-04 21:30:45
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Jak ich znam, to nie policzyli. Ty za to na pewno tak. Podziel się
    > swoimi wyliczeniami z resztą grupy.

    Po kolei zliczam tutaj tych wszystkich euroujadaczy (naliczyłem już ich
    dosyć sporo). Mam rozumieć że ten "kamienny krąg" mam powiększyć również o
    twoją osobę.... ?.

    Endriu

  • 18. Data: 2009-02-04 21:33:24
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    Nie jestem pewien. Co robi euroujadacz?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 19. Data: 2009-02-04 21:37:33
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Nie kapuje Was atakujacych Endriu. Serio usmiecha Wam sie bulic ze swoich
    > podatkow na gazociag, ktory ominie Polske? Co to za UE, ktora ma w dupie
    > swojego czlonka (ladnie brzmi) czyli nas?

    Oto odpowiedź na nurtujące cię pytanie drogi Dieterze....

    Dziedziczne poglądy z prawdziwej ojczyzny
    http://www.michalkiewicz.pl/gp_2007-03-29.php

    "[...] Pan Sierakowski w niczym ich nie przypomina, bo nawet stylizuje się
    na suchotniczych XIX-wiecznych rewolucjonistów w drucianych okularach. W
    niczym - za wyjątkiem przekonania, które na lewicy być może zeszło już do
    poziomu instynktów, a które najcelniej wyraził jeszcze w latach 40-tych
    Mieczysław Moczar: "dla nas, partyjniaków, prawdziwą ojczyzną jest Związek
    Radziecki".[...].

    Endriu

  • 20. Data: 2009-02-04 21:38:17
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Nie kapuje Was atakujacych Endriu. Serio usmiecha Wam sie bulic ze swoich
    > podatkow na gazociag, ktory ominie Polske? Co to za UE, ktora ma w dupie
    > swojego czlonka (ladnie brzmi) czyli nas?

    Popatrz na całokształt dokonań dr.Endriu - on nie zamierza "walczyć" z tym
    co pisze, ona cieszy się z tego co pisze a właściwie cytuje bo własnego
    zdania raczej nie posiada.
    Myślisz, że chciałby/mógłby zostać np. niezależnym posłem aby próbowac
    zmienić to co mu się nie podoba?

    --
    marfi