  • 1. Data: 2006-06-05 09:17:38
    Temat: Kolejne pytanie "jakie konto"
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Witam

    Poszukałem, poczytałem, i mimo wszystko chciałbym zasiegnąć opinii grupy :)

    Założenia:
    - konto wspólne dla 2 osób, karta dla każdej
    - dostęp przez internet
    - 5-10 przelewów miesięcznie - czynsz, rachunki, allegro itd

    Wymagania dodatkowe:
    - fizyczne oddziały
    - darmowe bankomaty, najchętniej wszystkie, po drodze mamy Pekao i
    BZWBK, nieco dalej Euronet i PKOBP
    - możliwość debetu na kilkaset zł, raczej nie karta kredytowa ani kredyt
    odnawialny, po prostu zwykły debet "na wszelki wypadek"
    - dostęp do funduszy inwestycyjnych, coś jak SFI w mbanku

    Może być jakiś tandem, np coś + mbank.

    Karol

  • 2. Data: 2006-06-05 09:25:18
    Temat: Re: Kolejne pytanie "jakie konto"
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Karol S napisał(a):
> [...]
    > odnawialny, po prostu zwykły debet "na wszelki wypadek"
    > - dostęp do funduszy inwestycyjnych, coś jak SFI w mbanku

    Zobacz Multi konto "My" http://www.multibank.pl/dla_ciebie/my/

    pzdr
    robbi

  • 3. Data: 2006-06-05 09:27:42
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Karol S napisał(a):
> [...]
    > odnawialny, po prostu zwykły debet "na wszelki wypadek"
    > - dostęp do funduszy inwestycyjnych, coś jak SFI w mbanku

    Ja polecam w takim wypadku tandem mBank + Fortis. mBank do funduszy a
    Fortis e-pakiet do ogólnego korzystania. Miesięcznie za e-pakiet 8zl
    (7zł konto + 1zł karta) Wszystkie bankomaty bez prowizji, przelewy za
    darmo. Tylko nie wiem jak z możliwością dodatkowej karty czy w ogóle
    jest taka możliwość.

    No jeżeli nie ma a jest to dla was cecha nie do przeskoczenia to polecam
    już nie tandem a sam MultiBank (rachunek my) są fundusze, bezpłatne
    przelewy i bezprowizyjne bankomaty BZ WBK i Euronetu.

    Przemek

  • 4. Data: 2006-06-05 09:57:50
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Przemek wrote:

> [...]
    > już nie tandem a sam MultiBank (rachunek my) są fundusze, bezpłatne
    > przelewy i bezprowizyjne bankomaty BZ WBK i Euronetu.

    Też kombinowałem mniej więcej w tym kierunku. A co myślicie o VW?
    Bankomaty darmowe przy >=400zł ale nie wiem co z resztą moich założeń.

    Karol

  • 5. Data: 2006-06-05 10:14:10
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Przemek napisał(a):

> [...]
    > (7zł konto + 1zł karta) Wszystkie bankomaty bez prowizji, przelewy za
    > darmo. Tylko nie wiem jak z możliwością dodatkowej karty czy w ogóle

    Ponoć jest - taką informację dostałem od pani z infolinii. Wiąże się to
    z dodatkową opłatą miesięczną 1zł. Czyli łączny miesięczny koszt przy 2
    kartach to 9zł. A jak to jest w praktyce, to mam zamiar się przekonać w
    najbliższym czasie. ;)

    ch.

  • 6. Data: 2006-06-05 23:07:09
    Od: LM <p...@n...sig>

    Karol S pisze 05-06-2006 11:57:
    > Bankomaty darmowe przy >=400zł ale nie wiem co z resztą moich założeń.
    >

    > Też kombinowałem mniej więcej w tym kierunku. A co myślicie o VW?

    Jeżeli chodzi o konto e-direct standard
    > Założenia:
    > - konto wspólne dla 2 osób, karta dla każdej

    Nie da się (druga osoba jako pełnomocnik, bez karty).

    > - dostęp przez internet

    Tak, zabezpieczenie tokenem.

    > - 5-10 przelewów miesięcznie - czynsz, rachunki, allegro itd

    Bezpłatne wszystkie robione via www i telefon (ale automatycznie, u
    konsultanta płatne chyba 1 zł).

    > Wymagania dodatkowe:
    > - fizyczne oddziały

    Jeden, w Warszawie.

    > - darmowe bankomaty, najchętniej wszystkie, po drodze mamy Pekao i
    > BZWBK, nieco dalej Euronet i PKOBP

    To już wiesz.

    > - możliwość debetu na kilkaset zł, raczej nie karta kredytowa ani kredyt
    > odnawialny, po prostu zwykły debet "na wszelki wypadek"

    Chyba tylko kredyt odnawialny. Mnie przyznali go krótko po otwarciu na
    podstawie historii z poprzedniego rachunku.

    > - dostęp do funduszy inwestycyjnych, coś jak SFI w mbanku

    Nie.

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk