  • 41. Data: 2009-01-05 13:30:05
    Temat: Re: Kolejny bilion USD od podatnika
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Palm"

    > Czy masz coś do Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy?
    > --
    Przeciez nie chodzi wcale o Orkiestre, a niech sobie gra do konca swiata a
    nawet dwa tygodnie dluzej.
    Chodzi o nauke zebractwa.
    Pokazesz malemu jak smakuje wodka i pozniej zostaje alkoholikiem.
    To samo jest z zebractwem. Do wzorow z mlodosci wraca sie na starosc, ale
    juz wtedy nie ma "szczytnych hasel" ani zbiorek na aparature do szpitali,
    ale po prostu zwykle zebractwo, jako sposob na zycie i przezycie.
    Utrwalone z dziecinstwa wzorce powracaja z duza siła.

    Inny aspekt to swojego rodzaju bezczelnosc mlodych ludzi, ktory "nie
    przepuszcza" nikomu idacemu.
    A przeciez ludzie maja rozna strukture psychiczna.
    ODMOWA stanowi dla wielu ludzi wielki problem ich sumienia, nie potrafia oni
    odmawiac nikomu.
    Na takich wlasnie zeruje najbardziej WOSP.

    Pester

  • 42. Data: 2009-01-05 14:33:29
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Pester" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > "Palm"

    > Przeciez nie chodzi wcale o Orkiestre, a niech sobie gra do konca swiata a
    > nawet dwa tygodnie dluzej.
    > Chodzi o nauke zebractwa.

    ee fundacje pomagające potrzebującym to popiera przeciez nawet Twoj i
    niegdysiejszy moj guru JKM, wiec nie belkocz. Ja osobiscie w wiekszosci
    fundacji widze walki ale tej fundacji efekty sa widoczne wiec wystarczy aby
    niepopierajacy jej NIE PRZESZKADZALI i tyle. wiadomo ze nie kazdemu sie
    wszystko podoba a szczegolnie jak ktos jest chory z nienawisci jak pisowcy.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 43. Data: 2009-01-05 14:46:50
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "dekazzze"

> [...]
    > aby niepopierajacy jej NIE PRZESZKADZALI i tyle. wiadomo ze nie kazdemu
    > sie wszystko podoba a szczegolnie jak ktos jest chory z nienawisci jak

    To dlaczego "nie przepuszcza" nikomu idacemu ?
    ODMOWA stanowi dla wielu ludzi wielki problem ich sumienia, wielu ludzi nie
    potrafi odmowic nikomu. Na takich wlasnie zeruje najbardziej WOSP.

    Jesli apelujesz aby NIE PRZESZKADZAC im, to vice versa: niech mi tez nie
    przeszkadzaja - kiedy ja ide ulica.

    Pester

  • 44. Data: 2009-01-05 14:50:12
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Pogo"

    > Wiele osób nie popiera owsiakowej fundacji.
    > Mamy się wam tłumaczyć dlaczego nie wrzuciliśmy do puszki?

    Wlasnie o to glownie chodzi. Polowa spoleczenstwa jest bierna psychicznie i
    ulegla.
    Trudno im odmowic, nawet jesli przekonania maja inne.
    Jeden z moich znajomych w dzien zbiorki siedzi caly dzien w domu, bo nie
    potrafi odmawiac a nie lubi byc zaczepiany. Drugi sobie serduszko wycina i
    przyczepia do plaszcza aby pokazac, ze on "juz wrzucil" chociaz wcale nie
    wrzucil. Nawet oszustwem sie ludzie bronia przed takim nachalnym
    nagabywaniem.

    Pester

  • 45. Data: 2009-01-05 14:51:38
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    " XXL"

    > Zrobiłeś cokolwiek dobrego dla innych porównywalnego z WOŚP J.Owsiaka ?

    A ty co zrobiles dobrego dla swego brata, siostry, mamy, taty, sasiada?
    Zwykle ci co dbaja "o cała ludzkosc" - nie dbaja o najblizszych.

    Pester

  • 46. Data: 2009-01-05 14:54:29
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Dr.Endriu" <n...@i...pl> wrote in message

    > 1000 razy większy budżet a jednak "się nie udało".....
    >
    > Co za pech ....

    No wlasnie: Co za pech!!!

    Pester

  • 47. Data: 2009-01-05 14:58:51
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Palm"

    > Ja rozumiem, że jesteś wielkim ignorantem (Twój wybór), ale za tą
    > "żebraninę" udało się uratować WIELE małych dzieci i z punktu widzenia ich
    > rodziców jest to czymś bezcennym...

    To jest rozumowanie po prostu straszne jesli nie CYMBALOWATE!
    Orkiestra nazbiera 20 mln zl podczas gdy Fundusz Zdrowia wynosi - 20 mld zl.
    Czyli 1 PROMIL funduszu zdrowia.
    Wystarczyloby zeby jakis urzednik przestawil cyfry w kolumnach i juz ta
    aparatura ratujaca zdrowie i zycie by byla.
    Ale co za pech! Jakos sie nie dopatrzyli, ze tej aparatury potrzeba i ze
    trzeba ratowac zycie dzieci!
    Wiec robimy sciepe, bo bez sciepy nie beda operowac naszych dzieci.
    W koncu przyjdzie robic zbiorki za powietrze, ktorym oddychamy.

    Pester

  • 48. Data: 2009-01-05 15:00:08
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    > Jak dla mnie, to mozesz wyslac cala swoja rodzine z puszkami na żebry
    > 11.01.09. Nic mi do tego.

    Niech sie naucza zawczasu. Na storosc torba i kij. Beda mieli lepsze
    doswiadczenie.

    Pester

  • 49. Data: 2009-01-05 15:00:35
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

> [...]
    > nie potrafi odmowic nikomu. Na takich wlasnie zeruje najbardziej WOSP.
    >
    > Jesli apelujesz aby NIE PRZESZKADZAC im, to vice versa: niech mi tez nie

    chlopie masz obsesje, mi jakos nie przeszkadzaja hmm dziwne.. katastrofa
    normalnie! jak oni moga podejsc z puszka do pestera, moze oni poprostu nie
    wiedza ze ty jestes pester? moglbys zrobic kontrakcje "stop WOŚP, nie
    podchodź jestem pisooszołomem" w różnych wersjach zrób takie nalepki to może
    będziesz miał dobry biznes.. target to aż jakies niecale 20% społeczeństwa!!
    tyle ze wymiera szybko ten target wiec sie spiesz!!
    ja tam mam jednak wieksza wiare w lepiej wykorzystane srodki w tej fundacji
    na ktora placi w dodatku kto chce i ile chce w przeciwienstwie do kolejnych
    podatkow z ktorych polowa idzie na w wiekszosci niepotrzebnych debili
    urzednikow bez zadnych kompetencji albo z kompetencja czlonkowstwa w PSLu
    czy cos tam podobnego.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 50. Data: 2009-01-05 15:01:16
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "dekazzze" <d...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > nie mam czasu, moze gdybym mial wolny czas i brak zajec to bym i poszedl.
    > I tu jest sedno, bo nie życzyłbym sobie aby jakieś oszołomy mi tego
    > zabraniały albo moim dzieciom.

    Ale czemu te oszolomy zbierajace nie pozwolą przejsc czlowiekowi?

    Pester