-
1. Data: 2004-08-12 18:00:25
Temat: Kolejny przyklad lekcewazenia klientow przez wbk bz
Od: Julian <j...@b...poczta.onet.pl>
Wczoraj zdarzylo sie, ze w bankomacie zabraklo pieniedzy. Poszedlem do
kasy banku, aby w tej sytuacji pobrac pieniadze bez prowizji.
Odmowiono mi, bo za kilka minut bankomat, wedlug obslugi, mial dzialac
ponownie. Minelo kilkanascie minut zanim zaczal dzialac. Dwurkotnie
musialem stac w kolejce do bankomatu. Stracilem jakies 40 minut.
Mysle, ze byloby przyjaznym gestem i okazaniem szacunku ze strony
banku wobec klientow, gdyby sie nie pieniaczyl (zrezygnowal z prowizji
tak, jak przy awarii bankomatu) i narazal mnie na strate czasu i
nerwow.
Julian
-
2. Data: 2004-08-15 18:21:29
Temat: Re: Kolejny przyklad lekcewazenia klientow przez wbk bz
Od: "JaKi" <j...@j...pl>
Uzytkownik "Julian" <j...@b...poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
news:nhbnh019pfomakkif89k31cu3th6gr92lf@4ax.com...
> Mysle, ze byloby przyjaznym gestem i okazaniem szacunku ze strony
> banku wobec klientow, gdyby sie nie pieniaczyl (zrezygnowal z prowizji
> tak, jak przy awarii bankomatu) i narazal mnie na strate czasu i
> nerwow.
>
W ING to standard, niestety BZWBK ma klientow daleko w ....
--
JaKi