  • 1. Data: 2002-07-04 19:14:49
    Temat: Kolodko - jakie to proste!!
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    "Co robić? Recepta Kołodki jest taka: dewaluacja złotego o co najmniej 15
    proc. - jego kurs powinien wynosić 4,35 złotego za euro i 4,7 za dolara,
    usztywnienie nowego kursu w ramach systemu zarządzania walutą (currency
    board), związanie go na stałe z euro. Dzięki tym posunięciom nie wpadamy w
    spiralę dewaluacja-inflacja-dewaluacja, ukrócamy spekulacje złotym, wkrótce
    potem spadłoby oprocentowanie kredytów. To plus reformy strukturalne i
    "dźwiganie sukcesywnie w górę konkurencyjności polskich firm" ożywi
    produkcję, skokowo spadnie nam bezrobocie i poprawi się rentowność
    przedsiębiorstw. Budżet nam się zapełni, wydatki na infrastrukturę wzrosną,
    zmniejszy się deficyt, a za jakiś czas będzie można obniżyć podatki. -
    Gospodarka ostro ruszy do przodu i odczuwalnie zacznie się poprawiać
    standard życia polskich rodzin - obiecuje Kołodko."

    Czyli Argentyna II ;-)

    No prosze, ze nikt wczesniej na to nie wpadl. Zaczynam sie pakowac drodzy
    panstwo. Pieniadze chyba faktycznie trzeba bedzie niedlugo trzymac pod
    materacem hehe

    Malin

  • 2. Data: 2002-07-05 04:57:22
    Temat: Re: Kolodko - jakie to proste!!
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    > Czyli Argentyna II ;-)
    >
    > No prosze, ze nikt wczesniej na to nie wpadl. Zaczynam sie pakowac drodzy
    > panstwo. Pieniadze chyba faktycznie trzeba bedzie niedlugo trzymac pod
    > materacem hehe

    uciekamy z polski!!!

  • 3. Data: 2002-07-05 07:43:36
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Thu, 4 Jul 2002 21:14:49 +0200, "Jacek Maliszewski"
    <j...@s...net.pl> wrote:

    Widzicie?!
    Nie sądziłem że kiedyś zatęsknimy za Belką.
    Belko! Wróć!

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
    > No prosze, ze nikt wczesniej na to nie wpadl. Zaczynam sie pakowac drodzy
    > panstwo. Pieniadze chyba faktycznie trzeba bedzie niedlugo trzymac pod
    > materacem hehe

    hmm wydaje mi sie, ze peso byl zwiazany z dolarem 1:1.
    dlatego ludzie sobie trzymali w dolarach a pozniej sie wsciekali.... (nie
    ich wina przeciez).
    Czy gdzies widzisz sztywny kurs tutaj?
    Poza tym wchodzimy do UE i akurat lepiej dla naszych eksporterow kurs rten
    ustalac wg. slabszego zlotego...

  • 6. Data: 2002-07-05 11:06:14
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Fri, 5 Jul 2002 12:57:55 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Czy gdzies widzisz sztywny kurs tutaj?
    >Poza tym wchodzimy do UE i akurat lepiej dla naszych eksporterow kurs rten
    >ustalac wg. slabszego zlotego...

    A importerzy i wszyscy konsumenci, jako mniejszosc, moga sie co
    najwyzej wypalowac.

  • 8. Data: 2002-07-05 11:30:46
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Japonia na czym zbudowala swoja potege???

    Na dotacjach USA ? :-)))

  • 9. Data: 2002-07-05 11:33:38
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Na dotacjach USA ? :-)))

    Mmmm - jakie sa szanse ze tak wykorzystamy UE?? :)

  • 10. Data: 2002-07-05 11:37:24
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Widzicie?!
    > Nie sądziłem że kiedyś zatęsknimy za Belką.
    > Belko! Wróć!

    Eee tam nowy MF znowu zrobi troche balaganu, a potem sie 'wypali jego
    potencjal energetyczny' i mu sie znudzi ministrowanie :-))
    A co do Belki to pewnie wrocil do rady nadzorczej, ktora cos slabo
    nadzorowala ten BIG, ktory niby mial 42 mln zysku, wyplacil 38 mln
    wynagrodzen dla zarzadu i rady, a tu nagle sie okazalo, ze podobno ma
    spoooro strat. Ach ci audytorzy ! Moze to oni sa winni calemu zlu tego
    swiata ? a nie wysokie stopy procentowe ? :-)) Tak sie zakrecil, ze sie
    'wypalil' - biedaczek :-))
    pzd