  • 21. Data: 2003-06-11 21:03:54
    Temat: Re: Kolodko paszol won ;)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    BaLab wrote:
    > Moje typy: SLD, UW, UP i część PO, a także Samoobrona (ale z innego
    > powodu).

    Eeee to wzgledy same historyczne ;)
    To tak samo Balcerowicz tez sstary komuch jesli sie tak trzymamy i
    Krol ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 22. Data: 2003-06-11 21:05:46
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    pix wrote:
    > Jak dla mnie to niektóre jego ostatnie pomysły ocierały się
    > wręcz o sabotaż polskiej gospodarki w przededniu wejścia do UE.

    Bez podjarki ;)
    Nie znasz tych kawalow?
    Tak nastraszyl ludzi, ze te wlasciwe zmiany zostana z radoscia
    przyjete. Socjotechnika kurka ;)

  • 23. Data: 2003-06-11 21:28:26
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Bez podjarki ;)
    > Nie znasz tych kawalow?
    > Tak nastraszyl ludzi, ze te wlasciwe zmiany zostana z radoscia
    > przyjete. Socjotechnika kurka ;)

    No jakoś nie jestem tego pewien bo to jednak człowiek
    niezbyt zrównoważony i raczej nieobliczalny.
    Zresztą to co udało się przepchać przez Sejm i zostało
    zablokowane dopiero przez Trybunał raczej na kawał
    nie wyglądało - podejrzewam, że teraz byłoby podobnie :(

    Pix

  • 24. Data: 2003-06-11 23:14:22
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "pix" <p...@w...pl> writes:

    > Ale jak to mądrze powiedział w dniu referendum pan premier "dzisiaj
    > jest dzień świętowania" więc martwić się będziemy od jutra - na razie
    > więc cieszmy się z Kołodki, bo ten gostek mógł rzeczywiście wyrządzić
    > spore spustoszenie.

    ... i niestety zrobil to, tyle ze nie zdazyl wszystkiego.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 25. Data: 2003-06-11 23:24:55
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    napisał w wiadomości news:bc85bn$erk$1@news.onet.pl...

    > Eeee to wzgledy same historyczne ;)

    Wcale nie - miałem na myśli mentalność aparatczykowską ("władza nam się
    słusznie należy, inni nie mają racji Z DEFINICJI") połączoną z
    instrumentalnym traktowaniem demokracji ("demokracja - tak, ale jeśli my
    rządzimy"). Ale to N.T.G. więc proponuje EOT.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 26. Data: 2003-06-11 23:50:48
    Od: "JaGery" <j...@n...op.pl>

    >Jego już nie ma (super), ale czy jego super pomysły nie zostaną
    >wprowadzone w życie ? ;(((((((
    Dokładnie!! Przecierz odwołanie nastąpiło w dzień po akceptacji jego
    programu ( a może sie mylę?? ), czy to nie jest chore??

  • 27. Data: 2003-06-12 00:10:15
    Temat: Kolodko paszol won ;)
    Od: "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl>

    Juz go nie ma, komu kreci sie lza w oku ;)))))
    No chyba wszystkim tym ktorzy glosowali na komunistow.
    Czyli statystycznie co drugiemu????

    Fajas

  • 28. Data: 2003-06-12 07:45:54
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Użytkownik "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Juz go nie ma, komu kreci sie lza w oku ;)))))

    Może nie kręci sie łza, ale trochę będzie mi brakowało teatrzyku na
    konferencjach prasowych (nożyce, marchewka, krojenie chleba itd.) ;-)

    > No chyba wszystkim tym ktorzy glosowali na komunistow.
    > Czyli statystycznie co drugiemu????

    Statystyczne co drugi Polak nie bierze czynnego udziału w wyborach ;-)

    Waldek

  • 29. Data: 2003-06-12 07:50:27
    Temat: [OT] Ustaw sobie qrde kalendarz i zegar!
    Od: "Danio" <n...@s...com>

> [...]