  • 11. Data: 2010-06-23 07:41:44
    Temat: Re: Komorowski = Kaczyński [NTG]
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

    > wciąż jesteśmy w ogonie Europy.

    Jakie kryterium przyjmujemy? Może GPD per capita? (a niech Ci będzie,
    nie komplikujmy sobie sprawy i nie odejmujmy od tego nawet sumy
    zobowiązań)? Daleko nam do "środka" Europy. Do Czechów, Sloweńców,
    Estończyków, Maltańczyków...

    Sorry za jawną demagogię, zakładam, że i tak sie nie skapniesz.

    --
    le

  • 12. Data: 2010-06-23 08:02:44
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    sys29 <s...@g...pl> napisał(a):

    Ja też nie idę na drugą turę.
    Przyjmując, że w populacji jest 10% ludzi rozsądnych, to szansa na poprawę
    sytuacji wyniosłaby aż 1/10 !

    Bardzo dobra decyzja, po co głosować w II turze skoro tylko 2,5% wyborców
    poparło ultraliberalną utopię J.K.Mikke to nie ma sensu głosować na
    socjalistów :-)
    p.s. Jakie kryterium rozsądku przyjąłeś? Czy możesz podać kilka przykładów
    osób z życia publicznego, które według Ciebie są rozsądne?
    Czy Twoim zdaniem takie osoby jak np. T.Mazowiecki, B.Geremek, L.Balcerowicz,
    M.Belka, J.V.Rostowski są rozsądne?
    Czy siebie uważasz za osobę rozsądną i jak to uzasadniasz?

  • 13. Data: 2010-06-23 08:13:55
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > L.Balcerowicz,
    > M.Belka, J.V.Rostowski są rozsądne?
    > Czy siebie uważasz za osobę rozsądną i jak to uzasadniasz?

    Czy Kaczyński po kolaboracji z Samoobroną i przy dzisiejszych umizgach do
    SLD jest rozsądny?

    --
    marfi

  • 14. Data: 2010-06-23 08:17:54
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    XXL wrote:

> [...]
    > L.Balcerowicz, M.Belka, J.V.Rostowski są rozsądne?
    > Czy siebie uważasz za osobę rozsądną i jak to uzasadniasz?

    Tak to dobre pytanie. Kto powinien kandydować na prezydenta byś poszedł do
    wyborów? Nie chodzi o cechy i zbiór poglądów tylko o konkretne imię i
    nazwisko osoby żyjącej z biernym prawem wyborczym. Nie ma takiego? Nigdy nie
    było? A to pech.

  • 15. Data: 2010-06-23 08:19:30
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "marfi"

    > Myślę, że wieksze emocje budzi Kaczyński i wielu już go wybrało.

    Mistrzowsko zagrał trzeba przyznać.
    Zwolenników nie straci bo to pajacowanie jest jak mruganie okiem i machanie
    ręką w odpowiednich momentach przez misia w reklamie fundów Aviva.
    Tylko mógł zyskać.

  • 16. Data: 2010-06-23 08:22:43
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "marfi"

    > Czy Kaczyński po kolaboracji z Samoobroną i przy dzisiejszych umizgach do
    > SLD jest rozsądny?

    wiesz, to zalezy
    jak sie okaże skuteczny to znaczy, ze był rozsądny ze swojego pkt widzenia
    jak wtopi, to nie
    chyba na razie nie wiadomo

  • 17. Data: 2010-06-23 08:24:39
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    > ... to nie ma sensu głosować na
    > socjalistów :-)

    TAK!

    > p.s. Jakie kryterium rozsądku przyjąłeś?

    Liberałowie = osoby rozsądne, a socjaliści - nie => to moje
    prywatne kryterium oceny rozsądku. :-)

    ... Czy możesz podać kilka przykładów
    > osób z życia publicznego, które według Ciebie są rozsądne?

    JKM, Stanisław Michalkiewicz, Robert Gwiazdowski, Andrzej Sadowski

    > Czy Twoim zdaniem takie osoby jak np. T.Mazowiecki, B.Geremek,
    L.Balcerowicz,
    > M.Belka, J.V.Rostowski są rozsądne?

    NIE!

    > Czy siebie uważasz za osobę rozsądną i jak to uzasadniasz?

    Siebie nie będę oceniał, ale może Ty to zrobisz, bo widzę, że tylko
    kultura osobista powstrzymuje Cię przed tym, aby mi dowalić.
    Z góry deklaruję, że wszystko Ci wybaczę. :-)

    pozdr.
    sys29

  • 18. Data: 2010-06-23 08:26:50
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Proponuję żeby obaj sie spotykali bez Napieralskiego.
    Jesli jednak te bezsensowne debaty z Napieralskim sie odbędą, to dziekuję
    bardzo za taki cyrki i mam to wszystko w dupie.
    W ramach mandatu za "aspołeczne" zachowanie przeleję po 50 PLN dla Jurka i
    Tadka.

  • 19. Data: 2010-06-23 08:28:35
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    lewa noga i nocna zmiana
    innych porównań nie mam

  • 20. Data: 2010-06-23 08:37:44
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > wyborów? Nie chodzi o cechy i zbiór poglądów tylko o konkretne imię i
    > nazwisko osoby żyjącej z biernym prawem wyborczym. Nie ma takiego? Nigdy

    Podpiąłeś to pod XXLa, ale po treści wnoszę, że to do mnie.

    No przecież (pomimo, że demokrację uznaję za czysty debilizm)
    w pierwszej rundzie zagłosowałem na JKM. Gdyby został on prezydentem,
    to byłbym zadowolony. Jednak zdecydowanie wolałbym, żeby np. JKM
    został królem. :-)

    pozdr.
    sys29