  • 31. Data: 2010-06-23 10:32:08
    Temat: Re: Komorowski = Kaczyński [NTG]
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ja należę do onych.

    No dobrze, chcesz socjalizmu - będziesz go miał. :-)

    pozdr.
    sys29

  • 32. Data: 2010-06-23 10:39:44
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    sys29 <s...@g...pl> napisał(a):

    Jeśli chodzi o Twoje poglądy to jesteś teoretykiem-marzycielem, który lubi
    bujać w obłokach. Masz do tego prawo bo na szczęście demokracja nam na to
    zezwala :-)

    No pewnie, że zezwala, bo przecież demokracja = mówisz co chcesz,
    robisz co ci każą. :-)

    Tzn. kto i co tak nieznośnego karze Ci robić, że swoje życie w warunkach
    polskiej demokracji oceniasz jako koszmar?
    Co Ci takiego strasznego karze robić B.Komorowski, że nie oddasz na niego
    swojego głosu w II turze wyborów a potem przez 5 kolejnych lat będziesz
    narzekał jak to okropnie żyje się w Polsce rządzonej przez PO ???

  • 33. Data: 2010-06-23 10:59:24
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > swojego głosu w II turze wyborów a potem przez 5 kolejnych lat będziesz
    > narzekał jak to okropnie żyje się w Polsce rządzonej przez PO ???

    Wielokrotnie już pisałem, co mnie denerwuje ( a nawet wkurwia ):
    socjalizm, etatyzm, podatki, niesprawiedliwość, przywileje grup zawodowych,
    przymus ubezpieczeń, państwowa oświata i służba zdrowia ... i te wszystkie
    parszywe mordy, które nie ponoszą odpowiedzialności za swoje działania.
    Nie ma potrzeby, abym się powtarzał.

    A tak trochę żartem, mam taki pomysł - przydałoby się stworzenie jakiegoś
    zestawu wskaźników, w oparciu o które można by ocenić, czy państwo jest już
    organizacją przestępczą, czy jeszcze nie. Kryteria "granic przestępczości"
    mogłoby wspólnie ustalić jakieś grono wybitnych, prawdziwich liberałów,
    a potem należałoby to zapisać w konstytucji. I dla przykładu - gdyby jednym
    ze wskaźników była np. "stopa redystrybucji PKB" z progiem 30%, to po jego
    przekroczeniu cała władza ( wraz z zapleczem politycznym ) obligatoryjnie
    poszłaby do pudła. Wówczas demokracja nie byłaby taka straszna i na pewno
    mniej cwaniaczków pchałoby się do koryta.

    pozdr.
    sys29

  • 34. Data: 2010-06-23 11:29:36
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

    > No dobrze, chcesz socjalizmu - będziesz go miał. :-)

    Mam wybór między socjalizmem i kato-socjalizmem. Wolę socjalizm na początek.
    4 lipca ja będę Twoim królem.

  • 35. Data: 2010-06-23 11:29:41
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    sys29 <s...@g...pl> napisał(a):

[...]

    Wiesz o czym teraz pomyślałem? Żeby do redakcji "Najwyższego Czasu" wpłynęło
    oficjalne pismo z Ministerstwa Finansów z żądaniem przedstawienia pisemnych
    dokumentów potwierdzających tezy publikowane od lat przez organ UPR "Najwyższy
    Czas":
    1) Że w latach 1989-1990 na skutek tzw. planu Balcerowicza (sztywny kurs
    dolara) wyprowadzono z Polski wiele miliardów dolarów.
    2) Że Polska jest płatnikiem netto w UE.

    Mam nadzieję, że oprócz głupstw wypisywanych przez publicystów UPR redakcja
    "Najwyższego Czasu" posiada stosowne dokumenty, które są niezbitym dowodem w
    tej sprawie.

    Gdyby jednak okazało się, że redakcja "Najwyższego Czasu" nie posiadała takich
    dokumentów to wówczas powinna być nałożona bardzo wysoka kara finansowa na
    "Najwyższy Czas".

  • 36. Data: 2010-06-23 11:34:59
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

    > czy państwo jest już
    > organizacją przestępczą

    Jak najbardziej jest organizacją przestępczą. Dziś jest dzień wolności
    podatkowej. Znaczy to tyle, że prawie 50% tego co zarobimy zabiera państwo i
    potem robi z tym tak by zabierać jeszcze więcej. Tworzy sobie uzależnioną
    klientelę. Średniowieczna dziesięcina - pomarzyć

  • 37. Data: 2010-06-23 11:39:20
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

> [...]
    takich
    > dokumentów to wówczas powinna być nałożona bardzo wysoka kara finansowa na

    No to napisz do MF list z taką sugestią. Może być z tego interesujący
    proces ...

    pozdr.
    sys29

  • 38. Data: 2010-06-23 11:50:26
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > 4 lipca ja będę Twoim królem.

    Pomimo, że stajesz w obronie takiego debilizmu, jakim jest demokracja,
    to mimo wszystko gdybyś przypadkiem został królem, byłbym zadowolony. :-)

    pozdr.
    sys29

  • 39. Data: 2010-06-23 12:17:41
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

    > Pomimo, że stajesz w obronie takiego debilizmu, jakim jest demokracja,
    > to mimo wszystko gdybyś przypadkiem został królem, byłbym zadowolony. :-)

    :-)

  • 40. Data: 2010-06-23 12:45:31
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > potem robi z tym tak by zabierać jeszcze więcej. Tworzy sobie uzależnioną
    > klientelę. Średniowieczna dziesięcina - pomarzyć

    To znaczy, że 4 lipca pójdziesz wybierać cappo di titti capi ??? :-)
    Do czego to już doszło ... żeby szefów organizacji przestępczych
    wybierano w demokratycznym głosowaniu ??!! :-) To już przekracza
    moje zdolności prawidłowej percepcji rzeczywistości. Idę oblać łeb
    zimną wodą. :-)

    pozdr.
    sys29