eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpw › Komoruski wpatruje się w swój portret i mruczy....oj co to będzie, nic - odpowiada portret, mnie zdejmą a ciebie powieszą

  • 1. Data: 2010-08-05 19:16:24
    Temat: Komoruski wpatruje się w swój portret i mruczy....oj co to będzie, nic - odpowiada portret, mnie zdejmą a ciebie powieszą
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    buhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • 2. Data: 2010-08-05 19:20:39
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Charlie delta wrote:

    > buhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    to teraz na pisdeckich szkoleniach juz takie marne covery
    z "dowcipu surowo wzbronionego" opowiadaja?

  • 3. Data: 2010-08-05 19:45:35
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

    > to teraz na pisdeckich szkoleniach juz takie marne covery
    > z "dowcipu surowo wzbronionego" opowiadaja?

    CHWDP. (P znaczy politykom, których miejsce w pomyjach ale na zmywaku)

    --
    marfi

  • 4. Data: 2010-08-05 20:38:48
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 5 Sie, 21:45, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
> [...]
    wiadomościnews:i3f2ug$kut$2@news.net.icm.edu.pl...

    > CHWDP. (P znaczy politykom, których miejsce w pomyjach ale na zmywaku)

    GENIALNE hasło

    CHWDP
    P=politykom

    lub

    CHWDPolitykom

    Jak byś był producentem koszulek, to byś zbił na tym majątek.
    Ja sobie taki napis na koszulkę zamówię :)

  • 5. Data: 2010-08-05 20:57:04
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    u.googlegroups.com...
> [...]
    >
    >Jak byś był producentem koszulek, to byś zbił na tym majątek.
    >Ja sobie taki napis na koszulkę zamówię :)

    A jak bym był tatuatorem to na Penisie bym se wytatuaował :)

    --
    marfi