  • 1. Data: 2011-02-13 23:06:11
    Temat: Kompleks i test pracowników, którzy do szefów nie mieli zaufania
    Od: k...@p...onet.pl

    Dostali dla mobilizacji cos co mialo ich z firma zwiazać a za około pol roku
    dac zarobic XX-dziesiat procent od ceny wywolawczej 3,10.

    Łatwiej jednak solidnie pracować niż zarządzac swoimi aktywami (czy aktami?).
    A mówił szef nie zagladac na notowania i miec przez miesiac dystans..ale sie
    stało.
    Niektorzy sie ciesza- bo i maja z czego.
    A ja na miejscu pracwonikow zdalbym nowy egzamin i odkupil nadal po 3,10 to co
    zbyt nagle oddali.
    Czas pokaże, że dobry szef często ma rację.
    kroovka

  • 2. Data: 2011-02-14 14:33:55
    Od: k...@p...onet.pl

    > Dostali dla mobilizacji cos co mialo ich z firma zwiazać a za około pol roku
    dac zarobic XX-dziesiat procent od ceny wywolawczej 3,10.

    Jeszcze dwa dni ponizej 3,10 a potem raptownie wejdziemy na poziom ponad 4
    zlote za akcje. May jeszcze ok 24 tys akcji "pracowniczych".

    Bez pospiechu-prosze. Mamy czas do czwartku.
    kroovka

  • 3. Data: 2011-02-14 15:13:02
    Od: "root" <r...@v...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

[...]

    Lubię czytać Twoje porady bo rozsądnie a przede wszystkim na temat pisujesz
    . Mam tylko jedną uwagę: pisz po polsku.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-02-15 10:04:50
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    > zlote za akcje. May jeszcze ok 24 tys akcji "pracowniczych".
    >
    > Bez pospiechu-prosze. Mamy czas do czwartku.

    A mozesz napisac o jakiej spolce piszesz?
    Przemek

  • 5. Data: 2011-02-15 10:50:03
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-02-15 11:04, Przemek pisze:

    > A mozesz napisac o jakiej spolce piszesz?

    "Kompleks"?

  • 6. Data: 2011-02-16 09:32:39
    Od: "Webmaster" <l...@e...pl>

    od wczoraj ponad mln akcji dodatkowo wiec po kiemu na rosnac?

    --
    Web

    5878 (20110215) __________

  • 7. Data: 2011-02-16 18:14:03
    Od: k...@p...onet.pl

    od wczoraj ponad 1 mln akcji dodatkowo, wiec po kiemu na rosnać?

    ODPOWIEDZ:

    Być może przestudiowałeś dotychczasowe osiagniecia i wprowadzone oryginalne
    technologie w Kompleksie; też wiesz na jakie cele w wolnej strefie sa
    skierowane pieniadze z emisji. To daje kilka podstaw dla stabilnego, mocnego
    wzrostu ceny akcj w tym roku.
    Kontrakty zawierane przez podmioty od budownictwa przemyslowego, czy
    deweloperzy (już po wygraniu kontraktow) musza brac w ok 60-75% wsparcie
    inzynierskie Komoleksu, by stawiać na teranach budowy domow albo hoteli albo
    osiedli lub parkow wodnej rozrywki baseny czy kompleksy basenowe. Oczywiscie
    wtedy nie wtapiają nadmiaru materiałów w błędne projekty, lub błedy wykonawcze
    w tej specjalistycznej inwestycji. Ponadto zyskują, poza opiniami i nadzorem,
    materialy po konkurencyjnych cenach z odpowiednimi kocesjami i gwarancjami.
    Też podobne orurowanie idzie z pocałowaniem reki do przemysłu spożywczego
    chemicznego ale też innych przemysłów, a też systemy oczyszczania czy układy
    pomp. To czesto najlepsze technicznie konstrukcja materialowe czy aparaturowe
    w Polsce i nie tylko. Tu eksport nasili sie w 2011-2012.
    Jeśli to wszystko wiesz i znasz kierownictwo Kompleksu i ich prawie 20 letnie
    doświadcznie i opinie , to możesz pisac ze 1 milion akcji ma teraz jakieś
    istotne znaczenie. Ma znaczenie tylko to, że zebralismy z nieco ponad 100 tys
    akcji pracowniczych wiekszosśc akcji i wiemy kiedy za rok-dwa puścić je w
    rynek z zyskiem ponad 120%.
    Ale to wszystko też wiesz bo śledzisz jak widze (??), podobnie jak ja, to w co
    inwestujesz.
    mecenas

    Polecam Ci EkoExport (po różnych wariantach ceny obecnie, na koniec IV
    kwartału z roku 2011, bedzie ponad 14 zlotych) jako przyklad podobnej polityki
    biznesowej..chociaz ludzie sa zawsze indywidualistami.
    A tez mozesz dywersyfikowac w finasowa "młodą" spółkę Causa (fajna, bo tam
    duzo mecenasow :-))))), czy Go Adviser...ale wszystko tez wiesz....

    A KGHM (tu ktoś się śmial z 180 zloych - przestanie się śmiac po przekroczeniu
    300 zlotych na koniec 2012 (NIE PÓŹNIEJ). Chiny nie gubia takich okazji, nawet
    przez swoje "słupy".

    Wiem, ze pisac moze kazdy i spiewać - jak śpiewnie recytował nasz ulubieniec -
    też każdy.
    Jestesmy tu by zarabiać wspólnie z innymi (bo to pomaga!) a nie tylko gadać!!!
    i straszyć by cos TANIEJ DOKUPIC-TO NIE FAIR.

  • 8. Data: 2011-02-16 19:22:05
    Od: "root" <r...@v...pl>

[...]

    Wszystko ładnie jeśli chodzi o KGH, GoAdviser zgoda. Ja bym dodał PGNIG i
    coś z sektora rolniczego (ukraińskiego). Problem w tym, że bez względu na to
    jak dobre spółki byś nie wybrał z Wigiem nie wygrasz. Z naszą rodzimą
    makroekonomią też nie - a tu lada chwila wylezie trup z szafy. Jak się
    przyjrzeć fundom globalnym - ostatnie ich wyniki też nie zachwycają.
    Wyjątkiem może być Afryka a tu też wszystko się sypnęło w połowie stycznia.
    Co o tym sądzisz bo biorąc pod uwagę te ryzyka podziwiam Twoją odwagę w
    prognozowaniu.

    pozdrawiam