  • 21. Data: 2009-07-22 13:19:14
    Temat: Re: Komu kibicujecie? NBP? czy Lepperystom?
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    Kiedyś , przed wyborami prezydenckimi, gdy startował i wygrał niejaki
    Aleksander Kwaśniewski, media przed wyborami zamieściły tego samego dnia
    wyniki dwóch różnych sondaży...

    Zapytam wprost: kto Twoim zdaniem wygra wybory prezydenckie w przyszłym roku?
    Donald Tusk czy Andrzej Olechowski?

  • 22. Data: 2009-07-22 13:43:29
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    XXL pisze:
> [...]
    > wyniki dwóch różnych sondaży...
    >
    > Zapytam wprost: kto Twoim zdaniem wygra wybory prezydenckie w przyszłym roku?

    Gdybym znał przyszłość, to bym się skoncentrował na wynikach Lotto

  • 23. Data: 2009-07-22 13:46:02
    Od: "Less" <l...@o...pl>

    > Komu kibicujecie? NBP? Czy Lepperystom z PO?
    >
    > J.

    Problem polega na tym, ze pisowscy geniusze wymyslili sobie ze jak w kraju
    spietrza sie problemy gospodarcze to Narod sie zniecheci i zateskni za
    pisowskim szambem. To wlasnie sa tacy panstwowcy. I dlatego NBP zamiast wspomoc
    budzet nagle wymyslil sobie utworzenie gigantycznych rezerw, byle tylko kasy
    nie przekazac do buzetu. Ale nic z tego, PIS do wladzy nie wroci juz NIGDY. Tak
    samo jak Stan Tymiński nigdy juz nie namiesza w wyborach prezydenckich. Ale
    zeby do ptasich glowek to dotarlo to trzeba czasu, a na razie rozne Joachimy i
    Olszewskie beda wylewali swoje zale i uprawiali swoja zalosna agitacje w
    nadziei ze sluza Sprawie. I niech pisza na zdrowie, jezeli tylko lepiej sie
    dzieki temu czuja to ja osobiscie nie mam nic przeciwko temu.

  • 24. Data: 2009-07-22 13:53:09
    Od: "Less" <l...@o...pl>

    > Już Ci to tłumaczyłem. Większość ludzi stanowi bezmyślną masę, gotową
    > wybrać każdego demagoga, jakiego jej wylansuje sprytna propaganda. Nie
    > zapominaj , że niejakiego Adolfa H. w Niemczech lat 30 , też wybrano w
    > demokratycznych wyborach, a w 1939 cieszył się nadal poparciem
    > olbrzymiej większości elektoratu.
    >
    > My tu jednak na grupie poświęconej Giełdzie, wiemy, że większość rzadko
    > miewa rację. Widzę , że nie wszyscy to wiemy.

    Wyborca pisu to zazwyczaj osobnik po szescdziesiatce, z wyksztalceniem
    delikatnie mowiac bardzo umiarkowanym, na ogol z jakiejs zapyzialej dziury,
    ktory karnie w niedziele po Mszy zasuwa na wybory. Mowisz że to jest ta elyta
    ktora nie daje sie nabrac demagogom?

  • 25. Data: 2009-07-22 14:14:37
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

[...]

    To zapytam inaczej: dlaczego Lech Kaczyński nie ma większych szans na
    reelekcję a walka o fotel prezydencki rozegra się pomiędzy Tuskiem a Olechowskim?
    Czyżby Polacy nie chcieli już solidarnej Polski?

  • 26. Data: 2009-07-22 14:31:08
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyniki dwóch różnych sondaży...
    >
    > Zapytam wprost: kto Twoim zdaniem wygra wybory prezydenckie w przyszłym

    Wygra Lech Kaczyński.
    te dwa Bolki Kiszczaka i Czempińskiego będą spierdalać byle dalej od
    latarni, a ty z nimi.

  • 27. Data: 2009-07-22 17:56:57
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Te 6mld przez kilka lat, to jednak co innego niż kilkanaście mld w ciągu
    > jednego roku. Prawda?

    Chodzi o skumulowane zyski operacyjne z 3 lat 2007-2009 (za lata 2007-2008
    dotychczas blokowane pod niezrealizowane straty kursowe).

    Dla porównania w ciągu 3 lat 2002-2004 NBP osiągnął zysk ponad 15 mld PLN.

    Anatol

  • 28. Data: 2009-07-22 22:40:09
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Less pisze:

    > Problem polega na tym, ze pisowscy geniusze wymyslili sobie ze jak w kraju
    > spietrza sie problemy gospodarcze to Narod sie zniecheci i zateskni za
    > pisowskim szambem.

    Skoncentrujmy się na jednym twoim zdaniem.

    Co to jest to "pisowkie szambo"? Wszystkie wskaźniki makroekonomiczne
    były wtedy super i trend był rosnący.

    Więc na czym to szambo polegało?

    Hehehe, jestem się w stanie założyć, że nie uzyskam żadnej inteligentnej
    odpowiedzi. Od POwskiego wyborcy trudno uzyskać inteligentną odpowiedź -
    on jest przecież intelygentny z definicji :).

    J.

  • 29. Data: 2009-07-22 22:42:38
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Less pisze:
> [...]
    > ktory karnie w niedziele po Mszy zasuwa na wybory. Mowisz że to jest ta elyta

    ech... wyborcy PO obrażanie mają w naturze. Dla was każdy człowiek o
    odmiennych poglądach jest śmieciem. Żenujące...

    J.

  • 30. Data: 2009-07-22 22:47:45
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    XXL pisze:
> [...]
    > reelekcję a walka o fotel prezydencki rozegra się pomiędzy Tuskiem a Olechowskim?
    > Czyżby Polacy nie chcieli już solidarnej Polski?

    Nieistotne, co będą chcieli Polacy, to tylko goje. Walka w drugiej turze
    rozegra się pomiędzy kandydatami wskazanymi przez GW, Polsat i TVN.

    I tyle mam do powiedzenia odnośnie tej naszej "młodej demokracji".

    J.