  • 1. Data: 2010-04-13 10:32:45
    Temat: Komu miejsce na Wawelu, komu?
    Od: fatso <f...@n...com>

    Przypomne: polskie emigracyjne pieklo kotlowalo sie wokol Generala i
    Premiera, jak to zwykle u Polakow bywa.
    Nienawidzili go pilsudczycy, ktorych General poodsuwal od wplywow.
    Spiskowal Biskup polowy Gawlina.
    Byl nawet spisek na zycie, niewatpliwe polski w swoim zamysle. Mam na
    mysli bombe na pokladzie samolotu
    do Waszyngtonu, odkryta w czasie miedzyladowania w Kanadzie.
    Wreszcie, w lipcu 1943r Sikorski zginal.
    Kto spowodowal wypadek, w czyim to bylo interesie- nie bede tutaj
    spekulowal. Wazne co jedynie by odrzucic tu
    bezczelne oskarzenia ze strony Polakow, ze mogl to spowodowac Churchill.
    Moze wam sie wydaje, ze to mozliwe
    ale dla mnie, co poniekad znam Anglikow z dlugiego z nimi obcowania,
    sama mysl ze imperialista Winston Churchill
    moglby poswiecic brytyjskiego Brygadiera na pokladzie samolotu+ paru
    innych brytyjskich oficerow z dobrych szkol,
    byc moze wlasnych kolegow od criketa i rugby - by sie pozbyc jakiegos
    Polaka, sama mysl jest tutaj niedorzeczna.

    Rzecz w tym by wiedziec, jak sie po tej tragedii zachowali Polacy. Otoz
    w londynskim gniezdzie szerszeni zapanowala
    na chwile zgoda. Sejm na uchodztwie(tak jest- byl tam, ewakuowany z
    W-wy) podjal odpowiednia uchwale
    by pochowac Sikorskiego na Wawelu skoro "dobrze zasluzyl sie Ojczyznie".
    I jeszcze warunek, ze ma byc pochowany
    " w wolnej Polsce". Tego ostatniego sformulowania uzylem w rozmowie z
    agentem Ambasady PRL w siedzibie dla VIPow
    na Heathrow, przy okazji podejmowania tam delegacji Solidarnosci w
    Kwietniu 1981r. Po prostu przekazalem nieformalnie,
    ze emigracja na razie z powyzszych powodow sie nie zgadza. Sprawe
    uzgodnilem z p.Zaleskim z Malpiego Gaju na Belgravia.
    Wspolnie z sympatycznymi dziadkami z POSK w Peterborough postanowilismy
    ustanowic warte w Newark, przy grobie Generala.
    Ja mialem ofiarowac moje dwie nieuzbrojone dubeltowki, Staszek Balcer z
    Klubu mial ostrzec Policje, ze to tylko demonstracja
    a weterani mieli stac na warcie. Na szczescie do tego nie doszlo bo
    brytyjski Posel Sir Bernard Braine narobil rabanu w Izbie Gmin
    i spisek komuszy udaremniono. Sikorski powrocil na Wawel w blasku
    jupiterow, juz w wolnej Polsce.

    Dlaczego o tym dzis pisze? Dlatego, ze mnie osobiscie nie podoba sie
    pomysl osadzenia zwlok Prezydenta Kaczynskiego na Wawelu.
    Nie mam tu jednak nic do gadania, sprawa jest zbyt powazna rowniez by
    mogl o tym decydowac Pan Prezez Kaczynski i rodzina.
    Decyzja nalezy wylacznie do suwerennego Sejmu III Rzeczypospolitej.
    Jesli Sejm tak zdecyduje- so be it.
    Jesli odmowi- to ja mam dobra propozycje. Na wojskowych Powazkach jest
    ladny grob Bieruta. Byloby rzecza sluszna i sprawiedliwa
    by truchlo tow. Tomasza wyrzucic dzis do Wisly, napisy zmienic i mozna
    juz tam tanim kosztem pochowac nastepnego lokatora, wlasnie
    Ojca Ojczyzny, Lecha Kaczynskiego.

    fatso

  • 2. Data: 2010-04-13 12:49:56
    Temat: Przypomniane mile sercu Komplementa
    Od: fatso <f...@n...com>

    ...albo jak Dr fatso gromkopierdieiev

    : Czy ktos ma troche zrozumienia dla tej
    : atrapy oslizglego, tlustego, belkotliwego
    : przewalajacego sie z boku na bok,
    : jakby schlanego zepsutym jabolem, wieprza?
    : Jesli tak, to moglby mu milosiernie
    : wsadzic w tluste dupsko jakis osinowy kolek,
    : wypatroszyc, wypchac starymi wiorami i tak
    : spreparowanego, zakonserwowac w formalinie
    : albo uwedzic i postawic gdzies w polu,
    : jako wielosezonowego stracha do odstraszania
    : wrobli i wron, swoimi klapciatymi uszami.
    : Palant tak nadziany na palant
    : mialby na pewno wielka radoche, a poza tym
    : nie puszczalby tak glosnych fartow majac
    : wreszcie zatkane dupsko.

    serdeczne dzieki za przypomniane pod moim adresem komlementa.
    Od razu sie ucieszylem i pocieszylem po smierci naszego ukochanego
    Kaczora Wielkiego. To chyba moj wieszczy poemat trzeba dzis w kamieniu
    wykuc?

    BERENICE

    Razu pewnego Poeta Poecie

    Bardzo przeszkadza? przy minecie.

    Podczas gdy tamten z zapa?em chlapa?

    I czyni? dobrze swojej Berenice

    Ów drugi, zazdros'nik, za chuja go ?apa?

    Cia;ga? za jaja i znieche;ca? picze;.

    Czy wiesz, Berenice, zazdros'nik powiada

    Z.e twój Petrarka je;zykiem tak w?ada

    Bo chuj on jest kaczy, chuj na kaczych ?apach

    Do chuja jego narza;d niepodobny wcale

    Ach, cóz. za pone;tny ja tu czuje; zapach

    Pozwól, niech go zasta;pie; w mi?osnym zapale!

    Petrarka nie mówi nic a jedynie mlaszcze

    Chociaz. tez. kopsa nazad w os'lim stylu

    W nos pie;ta; trafi?! Berenice klaszcze:

    Dawno nie mia?am rozkoszy az. tylu!

    I tak do natre;ta co krew z nosa hamuje

    Powiada srogo: róz.ne obs?uguje; chuje

    Pan masz pote;z.ne /membrum virile/, wszelako

    /Ars amandi/ posiad?es' w stopniu ca?kiem /micro /

    Twoja /stanza,/ /canzona,/ rytm wiersza jednako-

    Prawde; tu wyznam, choc' mi raczej przykro-

    Nie czynia; mnie w sobie mokra;, nie targaja; sercem

    (Tu pog?aska?a czule g?owe; pod kobiercem).

    Poeta to prawdziwy! Patrz Pan, jak On mlaszcze

    Mówisz: Petrarka chuj kaczy? Ja na Pana naszcze;

    I p?acic' sobie dwakroc' kaz.e; za numerek

    Poema swe o kant chuja rozbij albo ten kuferek

    Nie to co mój mi?y Petrarka, ja mu darmo daje;

    I jeszcze On na droge; bu?ke; z kie?basa; dostaje!

    Niechaj wie poetów t?uszcza, tych duz.ych i marnych

    Ja, Berenice, artystka co sie; zawodowo puszcza,

    Powiadam wam: be;dzie mia? mój kaczorek czarny

    Pomnik swój- chuj wielki, pote;z.ny, chuj na kaczych ?apach

    Co s'wieci i podnieca, kurwy sk?ania p?akac'

    Wy zas', miernoty, beztalencia, be;dziecie mu *kwakac'*!

    fatso

  • 3. Data: 2010-04-13 13:19:46
    Temat: Re: Przypomniane mile sercu Komplementa
    Od: k...@o...pl

    Expierd, czy cię całkiem pogięło???

  • 4. Data: 2010-04-13 14:25:48
    Temat: Re: Komu miejsce na Wawelu, komu?
    Od: TT <t...@o...pl>

    > Dlaczego o tym dzis pisze? Dlatego, ze mnie osobiscie nie podoba sie
    > pomysl osadzenia zwlok Prezydenta Kaczynskiego na Wawelu.

    Tobie może się podobać lub nie podobać to, co chcesz.

    A Polaków możesz serdecznie pocałować w dupę.

    Przesyłam pozdrowionka
    TT.

  • 5. Data: 2010-04-13 14:47:48
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Rozumiem, że Prezydent Kaczorowski też tam spocznie?

  • 6. Data: 2010-04-13 15:08:22
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

    > Expierd, czy cię całkiem pogięło???

    Expert i Fatso to różne osoby.
    Obu uważałem kiedyś za dziwaków, oryginałów.
    Ale teraz widzę, że bardzo się myliłem.

    Arch

  • 7. Data: 2010-04-13 16:31:50
    Od: fatso <f...@n...com>

    skippy wrote:
    > Rozumiem, że Prezydent Kaczorowski też tam spocznie?

    Powinien- na cmentarzu katynskim.
    Co do drugiego Kaczora to zmieniam zdanie po wysluchaniu kilkakrotnie
    Niemena i jego Bema pamieci Rapsodu Zalobnego.
    Niech lezy razem z Pilsudskim i ja mu nawet kwiatek za nastepnym razem
    tam poloze.
    Pro publico bono.

    fatso

  • 8. Data: 2010-04-13 20:25:12
    Od: macieks <m...@g...com>

    Ponad trzy dni Polacy byli połączeni tragedią narodową.
    Teraz jednym wyborem Jarosława - Wawel, zaczęły się konflikty.
    Jutro o 20.00 w Krakowie przy grupie przeciwników pochówku na Wawelu,
    na pewno pojawią się ludzie popierający tę decyzję.
    Zaczną się potyczki słowne, przepychanki, wyzwiska itp. I to wszystko
    w tygodniu żałoby narodowej, przed pogrzebem.

    Kardynał Dziwisz powiedział - "Ta decyzja powinna nas łączyć.
    Wszystkich. Śmierć bohaterska nie powinna nas dzielić"
    Wydaje mi się, że jest w błędzie.
    Smutne.

  • 9. Data: 2010-04-13 20:36:54
    Od: jadrys <a...@o...pl>

    macieks pisze:
> [...]
    >
    > Kardynał Dziwisz powiedział - "Ta decyzja powinna nas łączyć.
    > Wszystkich. Śmierć bohaterska nie powinna nas dzielić"

    Nie udalo sie ukrasc ksiezyca to i tak dupsko rodzinne wysoko podniesli.
    Wywindowali sie na szczyt 2 blizniakow co ukradlo ksiezyc takie 2 zera z
    warszawki. Co beda gorsi od walesy co skoczyl przez plot i nobla dostal.

  • 10. Data: 2010-04-13 20:42:05
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    u.googlegroups.com...
[...]

    Myślę, że jutro będzie mowa o koronacji a pojutrze o kanonizacji.
    Jak się rodacy rozpędzą to nie ma mocnych.