  • 21. Data: 2010-04-14 11:24:27
    Temat: Re: Komu miejsce na Wawelu, komu?
    Od: dejf <d...@a...pl>

    > Ale to J.Kaczyński, który podjął tą decyzję najwidoczniej zapomniał, że ludzi
    > wybitnych powinna cechować skromność a nie megalomania.
    > Po raz kolejny wyszły kompleksy prezesa PIS-u.
    > Gdzie tu miejsce na łączenie Polaków o którym od soboty słyszymy?

    Tylko, ze to nie byl pomysl rodziny
    http://www.rmf24.pl/opinie/wywiady/kontrwywiad/news-
    andrzej-duda-pogrzeb-na-wawelu-to-nie-byl-pomysl-to,
    nId,272587

    ps. To ile mial dlugosci tn pas startowy w Smolensku?

  • 22. Data: 2010-04-14 11:43:20
    Od: zenek <z...@o...pl>

    dejf pisze:

> [...]
    andrzej-duda-pogrzeb-na-wawelu-to-nie-byl-pomysl-to,
    nId,272587

    > ps. To ile mial dlugosci tn pas startowy w Smolensku?

    A Jarek K. to nie rodzina ? On z Dziwiszem zadecydowali, pewnie jeden
    dal drugiemu propozucje nie do odrzucenia i juz dzis wiadomo komu bedzie
    klaskal kosciol w wyborach prezydenckich. Dobrze ze SP Leszek mial Backup.

  • 23. Data: 2010-04-14 12:23:06
    Od: fatso <f...@n...com>

    zenek wrote:

> [...]
    > dal drugiemu propozucje nie do odrzucenia i juz dzis wiadomo komu
    > bedzie klaskal kosciol w wyborach prezydenckich. Dobrze ze SP Leszek

    Pan Jaroslaw wykonal ruch mistrzowski, po prostu szachowy gambit: zajal
    miejsce przewidywane dla Walesy na Wawelu i wygra pewnie teraz wybory
    prezydenckie.
    Widzialem ta zaciekla twarz i wierze, ze gdy tylko odleca pogrzebowi
    goscie a zacznie sie znowu polskie pieklo. Zreszta, ow poczciwy hrabia
    Komorowski
    pko chlopcu z Zoliborza? Z kim do gosci?

  • 24. Data: 2010-04-14 12:38:50
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Kard. Dziwisz zgłosił propozycje utworzenia krypty prezydenckiej i
    pochowania tam także Prezydenta Kaczorowskiego.
    Chyba troche sie opamietali.
    Od razu poczułem powazny niesmak, że Prezydent Kaczorowski jest potraktowany
    jak kwiatek do kozucha.

  • 25. Data: 2010-04-14 14:18:47
    Od: TT <t...@o...pl>

    > Pan Jaroslaw wykonal ruch mistrzowski, po prostu szachowy gambit: zajal
    > miejsce przewidywane dla Walesy na Wawelu i wygra pewnie teraz wybory
    > prezydenckie.
    I za te ruchy mistrzowskie facet ma mój szacun, nawet w tak trudnej dla
    niego sytuacji umie podjąć właściwe kroki (zginęła przecież jego
    najbliższa rodzina). Taki właśnie powinien być premier! Skuteczny w
    każdej sytuacji.

    > Widzialem ta zaciekla twarz i wierze, ze gdy tylko odleca pogrzebowi
    > goscie a zacznie sie znowu polskie pieklo.
    Polskie piekło już jest. Michnik już ujada i szuka "autorytetów", które
    są przeciwne pochówku prezydenta na Wawelu. Ty też ujadasz. Bez was
    Żydów nie byłoby polskiego piekła.

    Ale czym jest polskie piekło wobec piekła żydowskiego? W Izraelu ludzie
    potrafią wysadzić bombę na zatłoczonej ulicy, nawet samemu się przy tym
    zabijając.

    TT.

  • 26. Data: 2010-04-14 14:26:12
    Od: fatso <f...@n...com>

    TT wrote:

> [...]
    >
    > Ale czym jest polskie piekło wobec piekła żydowskiego? W Izraelu
    > ludzie potrafią wysadzić bombę na zatłoczonej ulicy, nawet samemu się

    Ale wytlumacz mi dlaczego "moj" Zyd, Michnik, zabanowal mnie wlasnie w
    swojej Zydecie i szczekac mi tam nie pozwala?

    A co do bombek i Zydow w Israelu to ci sie juz miesza pod kopulka.
    Wyjasnialem juz, ze prawdziwi Zydzi tam to tzw Palestynczycy a ci w
    chalatach i myckach
    to sa pseudo-Zydzi aka Chazarzy, lud turkomanski pochodzacy z Wielkiego
    Stepu. Poczytaj cos o osiagnieciach w badaniu DNA to zrozumiesz,

    fatso

  • 27. Data: 2010-04-14 14:53:16
    Od: TT <t...@o...pl>

    > Ale wytlumacz mi dlaczego "moj" Zyd, Michnik, zabanowal mnie wlasnie w
    > swojej Zydecie i szczekac mi tam nie pozwala?

    Pytaj bezpośrednio nadredaktora.

    Podejrzewam, że twoje szczekanie popsułoby starannie kreowany wizerunek
    gazety "jednoczącej się w bólu z obywatelami" itp.

> [...]
    > to sa pseudo-Zydzi aka Chazarzy, lud turkomanski pochodzacy z Wielkiego
    > Stepu. Poczytaj cos o osiagnieciach w badaniu DNA to zrozumiesz,

    Fakty są takie, że są tam ci problematyczni ludzie "pseudo-Zydzi aka
    Chazarzy" i jest piekło, którego nie można porównywać z relatywnie
    spokojnym krajem Polską (jest was tu stosunkowo mało).

    Więc nie musisz się przejmować polskim piekiełkiem, bo to nic nie
    znacząca rzecz.

    Załóż kamizelkę kuloodporną, kup samochód bojowy odporny na bomby i jedź
    do swoich rodaków gasić prawdziwe piekło benzyną.

    TT.

  • 28. Data: 2010-04-14 16:04:09
    Od: fatso <f...@n...com>

    TT wrote:

> [...]
    >
    > Załóż kamizelkę kuloodporną, kup samochód bojowy odporny na bomby i
    > jedź do swoich rodaków gasić prawdziwe piekło benzyną.

    Amen. Juz lece albo raczej pojade tam kajakiem bo bezpieczniej.
    Mam nadzieje, ze sie zaopiekujesz w miedzyczasie moimi srebrnymi
    dzbanuszkami?

    fatso

  • 29. Data: 2010-04-14 22:02:26
    Temat: Mały protest, wielkie nagłośnienie
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    "Pod gdańską Fontanną Neptuna, w odpowiedzi na zamieszczony po południu na
    jednym z internetowych portali społecznościowych apel, pojawiło się prawie
    20 osób."

    kc

  • 30. Data: 2010-04-15 09:11:29
    Od: TT <t...@o...pl>

    > Mam nadzieje, ze sie zaopiekujesz w miedzyczasie moimi srebrnymi
    > dzbanuszkami?

    Niepotrzebne mi twoje problemy.

    TT.