  • 11. Data: 2006-05-24 17:43:03
    Temat: Re: Komunikat w mBanku - HAHAHA
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > IMHO komunikat jak najbardziej na miejscu nawet dzisiaj ...

    IMHO nawet zwłaszcza dzisiaj :)
    Biorąc pod uwagę, że uruchomienie eMakreli trwa z miesiąc,
    to akcje dla nowych Makrelowiczów będą tanie jak barszcz ;-)

  • 12. Data: 2006-05-24 17:51:30
    Od: "no" <n...@...com>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    +900, już tylko +900 :)

    Jeszcze nie tak dawno (11 maja WIG20 był 3347) wieszczono WIG20 rzędu 4000 a
    nawet 5000 w tym roku. Dziś, po kilkunastu dniach WIG20 jest 2794 (-16%).
    Ponoć to jeszcze nie koniec spadków.

    Uzasadniano czemu nie może być bessy:
    1. Bo mamy Internet i przepływ informacji jest zbyt szybki aby mogło spadać
    2. Bo młodzi wzięli się za polski biznes
    3. Kasa płynie strumieniami z Unii
    4. Fundusze musza kupować akcje
    5. Gospodarki światowe mają się dobrze.
    6. Premier mówił, że to tylko krótki spadek. Lubimy Premiera Marcinkiewicza.
    7.Oszczędności jest sporo w narodzie i nie za bardzo istnieje alternatywny
    sposób ich pomnożenia. TFI spodziewają się miliardów.

    Dziś analitycy w dużej masie trąbią bessę
    Czy jak zwykle się mylą ?
    Ci co spanikowali i sprzedali stracili, bo za chwile znowu urośnie ?
    Banknoty z reklamy FA Arka ubiorą się w czapeczki i pojeżdżą z górki na
    saneczkach ?
    Ile Arka zarobiła w tym miesiącu dla swoich klientów ?

  • 13. Data: 2006-05-24 18:17:48
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    r...@a...net.pl pisze:

    > +900, już tylko +900 :)

    No fakt, dziś grzmotnęło jak dziki rex ;-)

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 14. Data: 2006-05-24 18:54:41
    Od: "d_v_d" <d...@v...pl>

    Po jednej sesji jestes w stanie stwierdzic czy rozpoczela sie
    bessa? gratuluje!

  • 15. Data: 2006-05-25 12:13:21
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    24 May 2006 11:54:41 -0700, w
    <1...@i...googlegroups.co
    napisał(-a):

    > Po jednej sesji jestes w stanie stwierdzic czy rozpoczela sie
    > bessa? gratuluje!

    Po jednej? Obudź się! Gratuluję snu...