  • 1. Data: 2009-01-01 16:55:33
    Temat: Komunikat z mBanku
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    "W dniu 1 stycznia 2009 roku w godzinach 10:00 - 19:00 mogą występować
    ograniczenia w dostępie do serwisu transakcyjnego mBanku.
    Sytuacja ta jest uwarunkowana eurokonwersją przeprowadzaną na Słowacji."

    ciekawe co ma eurokonwersją do mBanku ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Galeria foto Piętrus KM Bombardier http://foto.3mam.net

  • 2. Data: 2009-01-01 17:00:08
    Temat: Re: Komunikat z mBanku
    Od: Duke <d...@u...pl>

    http://mbank.sk/

  • 3. Data: 2009-01-01 17:10:22
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    http://www.mbank.sk/

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2009-01-01 22:38:04
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:gjisi5$jup$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > ograniczenia w dostępie do serwisu transakcyjnego mBanku.
    > Sytuacja ta jest uwarunkowana eurokonwersją przeprowadzaną na Słowacji."

    Jest to ten sam system bankowy, na tym samym sprzęcie?

    BTW. jak ostatnio otwierałem kolejny rach. w mBanku to potwierdzenie
    otwarcia dostałem na papierze ze słowackim nagłówkiem.

  • 5. Data: 2009-01-01 22:48:53
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Marcin Wasilewski" news:gjjgk2$lvi$1@news.task.gda.pl

    > BTW. jak ostatnio otwierałem kolejny rach. w mBanku to potwierdzenie
    > otwarcia dostałem na papierze ze słowackim nagłówkiem.

    To może karty do PL też u naszych sąsiadów robią ;) Coś długo musiałem
    ostatnio na mBankowy plastik czekać, a kto wie czy na SK poczta nie działa
    tak jak u nas :)

  • 6. Data: 2009-01-01 23:10:34
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Piotr Karski" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > To może karty do PL też u naszych sąsiadów robią ;) Coś długo musiałem
    > ostatnio na mBankowy plastik czekać, a kto wie czy na SK poczta nie działa

    Dużo można mówić o mBanku, ale ja ostatnio byłem zaskoczony szybkością
    mBanku, zamówiłem debetówkę do rach. walutowego i za dwa dni leżała ona u
    mnie na stole. Co prawda wizerunek ten został naruszony ostatnim wnioskiem o
    kartę kredytową w ramach sławetnej promocji - wniosek złożyłem 6 listopada,
    w oparciu o historię rachunku, aż do 12 listopada trwało wstępne
    rozpatrzenie decyzji, a kartę ostatecznie wydano 30 grudnia 2008 r., ciekawe
    kiedy do mnie dotrze.

  • 7. Data: 2009-01-02 00:08:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr Karski wrote:
    > "Marcin Wasilewski" news:gjjgk2$lvi$1@news.task.gda.pl

    > To może karty do PL też u naszych sąsiadów robią ;)

    W Austrii akurat.

  • 8. Data: 2009-01-02 00:29:30
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > W Austrii akurat.

    Co wcale nie znaczy, że tam są one personalizowane.

  • 9. Data: 2009-01-02 19:49:43
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik Marcin Wasilewski napisał:
    (...)

    > BTW. jak ostatnio otwierałem kolejny rach. w mBanku to potwierdzenie
    > otwarcia dostałem na papierze ze słowackim nagłówkiem.

    a mnie powiedzieli że jeden człowiek nie może mieć dwóch rachunków w
    mbanku...

  • 10. Data: 2009-01-02 20:50:21
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@p...de> napisał w wiadomości
    > Użytkownik Marcin Wasilewski napisał:
    > (...)

    > a mnie powiedzieli że jeden człowiek nie może mieć dwóch rachunków w
    > mbanku...

    No ja mam 12:

    4x emax+
    3x emax
    1x izzykonto
    1x ekonto
    1x emax GBP
    1x emax EUR
    1x emax USD

    , a brakuje mi conajmniej jeszcze dwóch do kompletu (1x emax w zł i 1x emax
    w CHF). Być może da się mieć więcej niż 14.