  • 21. Data: 2009-01-06 09:15:01
    Temat: Re: Komunikat z mBanku
    Od: "~" <...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:gjtnh4$sot$1@news.task.gda.pl...
    > A jakie ograniczenia ma izzykonto?

    Ja go nie mogę mieć, bo ono dla dzieci

  • 22. Data: 2009-01-06 09:21:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 06 Jan 2009 10:15:01 +0100, ~ napisał(a):

    > Ja go nie mogę mieć, bo ono dla dzieci

    To jest konto dla dzieci, ale mieć może je każdy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 23. Data: 2009-01-06 09:28:44
    Od: "~" <...@p...pl>

    > To jest konto dla dzieci, ale mieć może je każdy.

    Rzeczywiście. Doczytałem teraz.

    I tak sobie nie otworzę do kolekcji, bo pożytek z niego dla mnie żaden.

    Różnice od eKonto:
    -brak możliwości otwierania LOKAT terminowych
    -brak możliwości wnioskowania o produkty kredytowe
    -brak możliwości otworzenia rachunku maklerskiego, do obsługi funduszy
    inwestycyjnych, złożenia wniosku o ubezpieczenie samochodowe
    - nie może być RACHUNKIEM wspólnym
    -brak usługi mBILANS

  • 24. Data: 2009-01-06 10:40:23
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

    > To jest konto dla dzieci, ale mieć może je każdy.

    Ba! Mieć je mogą nawet 'Zdziecinniałe Staruszki" ;)

  • 25. Data: 2009-01-06 19:06:03
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "~" <...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Rzeczywiście. Doczytałem teraz.
    >
    > I tak sobie nie otworzę do kolekcji, bo pożytek z niego dla mnie żaden.

    No ma też pewne zalety w stosunku do ekonta - tak samo można z niego
    robić przelewy, mieć do niego bezpłatną kartę debetową, a oprocentowanie
    0,7%, to jednak więcej niż 0,00% na ekoncie. Jak ktoś musi trzymać jakieś
    środki pieniężne na rachunku, że tak to nazwę obrotowym, a nie chce mu się
    bawić w codzienne przelewy na emax-a i "nazad", to izzykonto jest dla niego
    dobrą alternatywą w stosunku do ekonta. Tym bardziej, że można oba te
    rachunki użytkować razem.

  • 26. Data: 2009-01-06 19:30:58
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    > wiadomości news:gjtnh4$sot$1@news.task.gda.pl...
    > Ja go nie mogę mieć, bo ono dla dzieci
    a w kościele mówili że wszyscy jesteśmy dziećmi...

  • 27. Data: 2009-01-06 21:48:43
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    > a w kościele mówili że wszyscy jesteśmy dziećmi...

    A od kiedy ty do kościoła chodzisz?