  • 21. Data: 2011-11-05 18:22:07
    Temat: Re: [OT] Re: Koniec Antybelek od 1.01.2012
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    Użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > Czy mam starą wersję Adobe Readera, czy coś z tym dokumentem nie
    > bangla? Nie działa w nim wyszukiwanie. Nawet słów z pierwszej strony.

    Masz niewłaściwego Readera. Ten twój nie potrafi wyszukać coś ze skanu.
    Weź nowego Foxit Readera i po sprawie ( ma wbudowany OCR)

    --
    Boguś

  • 22. Data: 2011-11-05 22:11:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Boguś" 4eb57ec7$0$8461$6...@n...neostrada.pl

    > Masz niewłaściwego Readera. Ten twój nie potrafi wyszukać coś
    > ze skanu.

    : Weź nowego Foxit Readera i po sprawie ( ma wbudowany OCR)

    Ja wziąłem -- i nadal przed sprawą. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2011-11-06 11:12:55
    Temat: Re: Koniec Antybelek od 1.01.2012
    Od: "Sir_Robak" <s...@o...pl>

    > Ja na ich miejscu pieprzyłbym opodatkowanie odsetek, a wprowadził
    > oprocentowanie salda co rozwiązało by cały ten bajzel w minute.

    Coś koło 1ms bym nawet powiedział ;)

    Robert

  • 24. Data: 2011-11-09 10:27:58
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Sirze_Robaku!

    W niedzielę, 6 listopada 2011, o godz. 12:12:55, napisałeś na temat: "Koniec
    Antybelek od 1.01.2012"
    Sir_Robak s...@o...pl, news:4eb66bc3@news.home.net.pl

    > Coś koło 1ms bym nawet powiedział ;)

    http://gospodarka.dziennik.pl/twoje-finanse/artykuly
    /365794,banki-pokonaja-fiskusa-nowymi-antybelkami.ht
    ml

    --
    Hej!
    TZ

    - W XIX wieku kompozytorzy na papierze nutowym pisali na siebie donosy. -

  • 25. Data: 2011-11-09 10:55:33
    Od: Piotr Miller <p...@g...com>

    W dniu piątek, 4 listopada 2011, 19:26:39 UTC+1 użytkownik Damian News napisał:
    > A czy lokaty założene jeszcze w tym roku, też będzie obowiązywałam nowy
    > sposób zakrąglenia po nowym roku?
    > Czy liczy się data założenia lokaty czy data kapitalizacji odsetek ?
    > Bo słyszłem już tyle opinii że sie pogłubiłem.

    Hej,

    będą obowiązywały nowe przepisy. Dlatego na przykład przedłużając lokaty w Open do
    końca roku oprocentowane są na jakieś wysokie procenty, a po nowym roku na śmiesznie
    niskie. Czyli całość odsetek dostajesz wcześniej niż zapadalność lokaty.

  • 26. Data: 2011-11-10 08:54:23
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-11-09, TZ <g...@t...cy> wrote:

    [...]

    > http://gospodarka.dziennik.pl/twoje-finanse/artykuly
    /365794,banki-pokonaja-fiskusa-nowymi-antybelkami.ht
    ml

    To są tylko oferty związane z okresem przejściowy (od ogłoszenia
    intencji zmian, do wprowadzenia zmian). A potem już nic nie wymyślą.
    (w ten bonus od nagród to nie wierzę, bo to można i teraz robić :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl