  • 1. Data: 2010-12-15 08:41:05
    Temat: Koniec Citi Assistance
    Od: luc <b...@g...net>

    Wszyscy (no prawie;-) zachwalają Pomocnych Fachowców z Aliora, a
    właśnie dostałem z wyciągiem KK Citi info o zakończeniu z dniem 15
    styczna 2011 programu Assistance do kart KK. Ktoś z tego miał okazję
    korzystać?

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2010-12-15 22:30:47
    Temat: Re: Koniec Citi Assistance
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    luc wrote:
> [...]
    > właśnie dostałem z wyciągiem KK Citi info o zakończeniu z dniem 15
    > styczna 2011 programu Assistance do kart KK. Ktoś z tego miał okazję

    Prawie mialem...

    Zdechlo mi kiedys auto, laweciarz zawolal chyba z 300pln, no to
    zadzwonilem do Citi:

    - czy moze przypadkiem przysluguje mi assistance na auto za posiadanie KK?
    - owszem przysluguje, prosze podac miasto, marke samochodu, rok
    produkcji, telefon kontaktowy i zaraz oddzwoni odpowiedni czlowiek
    - (...) produkcja 1998
    - a to panu nie przysluguje bo obslugujemy autka nie starsze niz 10 lat
    (a byl to rok 2009)
    - a to szkoda (#!!mac#!) :)

    Wieslaw

  • 3. Data: 2010-12-16 10:27:26
    Od: luc <b...@g...net>

    On 15 Gru, 23:30, Wwieslaw <u...@o...pl> wrote:

> [...]
    > - (...) produkcja 1998
    > - a to panu nie przysluguje bo obslugujemy autka nie starsze niz 10 lat

    Heh, czyli nie ma czego żałować...

    > Wieslaw

    pzdrwm
    luc