  • 11. Data: 2010-11-02 18:57:49
    Temat: Re: Koniec darmowych kart debetowych w Polbanku
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-11-02 19:49, RobertS pisze:

    > to trochę niefajnie, będę musiał z tej ich karty zrezygnować, nie będę
    > przecież karmił alledrogo kolejnymi wpłatami ;-/

    Nie Z KARTY a Z RACHUNKU.

  • 12. Data: 2010-11-02 19:53:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie Z KARTY a Z RACHUNKU.

    patrzę sobie i mam:

    1. konto mistrzowskie (tak jak piszesz, trzeba będzie z niego
    zrezygnować - nie było mi potrzebne)
    2. rachunek oszczędzający, tylko że ten (zgodnie z ich toip) został
    wycofany z oferty 31.10...więc co tak naprawdę mam?!

    zależy mi na kk Polbank Era, kończy mi się w 11/2010...kiedy powinno
    przyjść wznowienie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2010-11-02 20:00:39
    Od: " " <a...@g...pl>

    Witajcie,

    wiecie może czy można zmienić pakiet konta bez zmiany jego nr? Czy jednak
    trzeba zamknąć jedno (płatne) żeby otworzyć bezpłatne z innym numerem? Jakaś
    gwiazda na dezinformacji nie umiała mi na to pytanie odpowiedzieć bezmyślnie
    cytując fragment ogłoszenia prasowego.
    Interesuje mnie taki myk w kontekście obsługi kredytu hipotecznego - nie chcę
    płacić za konto, którego praktycznie do niczego innego nie wykorzystuję jak
    tylko spłata rat. Nie uśmiecha mi się też podpisywanie aneksu do umowy
    zawierającej inny numer konta, bo to kosztuje 500 zł.

  • 14. Data: 2010-11-02 20:08:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    i jeszcze jeden myk, jeżeli ktoś miał zwykły ror (konto mistrzowskie) +
    oszczędzające lub mocno oszczędzające to mógł bezpłatnie transferować
    kasę do innego banku

    jeżeli posiadacz będzie miał tylko mocno oszczędzające (zrezygnuje z
    płatnego mistrzowskiego) to za każdy przelew zewn. 10 zł czy może dają
    chociaż jeden gratis?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2010-11-02 20:13:31
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 02.11.2010 20:01, J_K_K wrote:
    > Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Karta jest nadal darmowa.
    > Tyle, że może być wydana jedynie do konta płatnego ;-)
    > (od 2011.02).

    Poza tym, o ile mi wiadomo, trzeba było posiadać dotychczasowe konto
    gotówkowe, żeby móc otworzyć i posiadać inne rachunki. Rolę konta
    podstawowego przejęło teraz mistrzowskie, więc opłaty chyba nie da się
    uniknąć. Czy się mylę?

  • 16. Data: 2010-11-02 21:32:57
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Lis, 21:13, XYZ <j...@m...bin> wrote:

    > Poza tym, o ile mi wiadomo, trzeba było posiadać dotychczasowe konto
    > gotówkowe, żeby móc otworzyć i posiadać inne rachunki.
    Dlatego jest to nowe "pomocnicze". Bezpłatne, ale bez karty.

  • 17. Data: 2010-11-02 21:34:49
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Lis, 20:53, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > 2. rachunek oszczędzający, tylko że ten (zgodnie z ich toip) został
    > wycofany z oferty 31.10...więc co tak naprawdę mam?!

    Masz go nadal, obecnie po prostu nie będą otwierać takich kolejnych.
    Z czasem może się popsuje a może nie.
    Więc możliwe, że nawet kartę debetową będzie można wziąć do niego.
    chyba, że nie będą chcieli już nowych wydawać..

  • 18. Data: 2010-11-02 21:37:06
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Lis, 21:08, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > jeżeli posiadacz będzie miał tylko mocno oszczędzające (zrezygnuje z
    > płatnego mistrzowskiego) to za każdy przelew zewn. 10 zł czy może dają
    > chociaż jeden gratis?
    ech..no właśnie po to jest ten rachunek pomocniczy.
    nielimitowana ilość darmowych przelewów z darmowego rachunku, ale
    tylko jedna wypłata gotówkowa gratis i brak karty.

  • 19. Data: 2010-11-02 22:20:11
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 02.11.2010 22:32, Krzysiek wrote:

    > Dlatego jest to nowe "pomocnicze". Bezpłatne, ale bez karty.
    Rzeczywiście, nie zauważyłem tego, rano przeglądając nową TOiP.

  • 20. Data: 2010-11-04 09:35:22
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 2 Nov 2010 20:00:39 +0000 (UTC), a...@g...pl
    napisał(a):

> [...]
    > tylko spłata rat. Nie uśmiecha mi się też podpisywanie aneksu do umowy
    > zawierającej inny numer konta, bo to kosztuje 500 zł.

    Z "Wiadomości z Banku" w systemie:

    "Chciałabym jednocześnie zaznaczyć, iż posiadacze kredytu hipotecznego w
    Polbanku, zgodnie z już zawartą umową o kredyt hipoteczny i Regulaminem
    Konta, mają zagwarantowane prowadzenie Mistrzowskiego Konta Osobistego bez
    opłaty miesięcznej."

    --
    Kojer