  • 21. Data: 2010-11-04 09:41:25
    Temat: Re: Koniec darmowych kart debetowych w Polbanku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 04 Nov 2010 10:35:22 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Z "Wiadomości z Banku" w systemie:
    >
    > "Chciałabym jednocześnie zaznaczyć, iż posiadacze kredytu hipotecznego w
    > Polbanku, zgodnie z już zawartą umową o kredyt hipoteczny i Regulaminem
    > Konta, mają zagwarantowane prowadzenie Mistrzowskiego Konta Osobistego
    > bez opłaty miesięcznej."

    No są wyjątki, wiadomo. Generalnie, jeżeli ktoś, do tej pory (31.10.2010)
    nie posiadał konta oszczędnościowego w Polbanku, to teraz jeżeli chciałby
    mieć ich kartę i dobre przeliczniki, to musi niestety bawić się w 5
    transakcji na m-c.

    --
    xbartx

  • 22. Data: 2010-11-04 11:12:10
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 4 Nov 2010 09:41:25 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

> [...]
    > nie posiadał konta oszczędnościowego w Polbanku, to teraz jeżeli chciałby
    > mieć ich kartę i dobre przeliczniki, to musi niestety bawić się w 5

    Odpisywałem na pytanie poprzednika, nie musi się martwić zmianami.
    A ja się dzisiaj przejdę i zrobię konwersje na bezpłatne. Karta i tak
    leżała w szufladzie.

    --
    Kojer

  • 23. Data: 2010-11-04 15:30:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-11-02 22:34, Krzysiek pisze:

    > Masz go nadal, obecnie po prostu nie będą otwierać takich kolejnych.
    > Z czasem może się popsuje a może nie.
    > Więc możliwe, że nawet kartę debetową będzie można wziąć do niego.
    > chyba, że nie będą chcieli już nowych wydawać..

    Raczej nie mają podstaw do niewydawania nowych kart do oszczędzającego.