  • 1. Data: 2008-08-30 09:25:27
    Temat: Koniec darmowych wypłat kartami BPH z bankomatów PKO SA
    Od: "jery" <y...@i...pl>

    sorry jeśli już było, ale nigdzie nie widziałem :

    W/g komunikatu od 18.09 zmiana cennika - wypłata dla klientów BPH z
    bankomatów PKO SA w/g normalnej stawki tak jak dla obcych bankomatów.

    Paweł

  • 2. Data: 2008-08-31 15:36:07
    Od: e...@g...com

    Podaj link do w/w informacji.

    PS. Nie PKO tylko Pekao -> subtelna różnica a dwie różne instytucje
    finansowe:)

  • 3. Data: 2008-08-31 20:27:21
    Od: "jery" <y...@i...pl>

    Użytkownik <e...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Podaj link do w/w informacji.

    >PS. Nie PKO tylko Pekao -> subtelna różnica a dwie różne instytucje
    >finansowe:)

    Masz rację , Pekao SA a nie PKO SA - z tym że ta inna instytucja to PKO BP
    ;). Co do komunikatu o zmianie prowizji pojawił się tylko raz przy logowaniu
    do SEZAM-u. Na stronach BPH nie mozna odnaleźć tej informacji, więc linka
    nie mogę wkleić. Dla pewności warto zadzwonić do banku i się upewnić.

  • 4. Data: 2008-09-02 20:08:34
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > logowaniu do SEZAM-u. Na stronach BPH nie mozna odnaleźć tej informacji,
    > więc linka nie mogę wkleić. Dla pewności warto zadzwonić do banku i się

    Nadal można znaleźć w Sez@mie - patrz Rejestr zdarzeń->Archiwum wiadomości->
    wybrać właściwy przedział dat i jest
    A na początku sierpnie jesli ktoś przegapił było info o przelewie SEPA.

    "Sierpień 2008
    Szanowni Państwo,
    Uprzejmie informujemy, iż od dnia 18 września 2008 r. ulegnie zmianie Taryfa
    Opłat i Prowizji Banku BPH dla Klientów Indywidualnych w zakresie opłat za
    korzystanie z bankomatów będących własnością Grupy UniCredit, tj. należących
    w Polsce do Banku Pekao S.A.

    Jest to wynik zmian właścicielskich anonsowanych we wcześniejszej
    korespondencji i przejścia Banku BPH do Grupy GE Money. W związku z
    powyższym od dnia 18 września 2008 r. wypłaty z bankomatów Banku Pekao S.A.
    będą obciążane standardową prowizją stosowaną dla wypłat z bankomatów innych
    banków. Szczegółowe zmiany w Taryfie podajemy poniżej:

    W "Taryfie opłat i prowizji Banku BPH SA dla Klientów Indywidualnych"
    stanowiącej załącznik nr 2 do Uchwały Nr 262/2007 Zarządu Banku z dnia 3
    grudnia 2007 r. - tekst jednolity wprowadzony Pismem Okólnym Nr 113/PBD/2008
    z dnia 31 lipca 2008 r., wprowadza się następujące zmiany:

    1) w "Postanowieniach ogólnych" w pkt 17 ppkt 1 wyrazy: "banków
    należących do Grupy UCI w Polsce" zastępuje się wyrazami: "Banku BPH SA",

    itd
    "

    pozdrawiam
    as