  • 1. Data: 2008-10-20 21:09:06
    Temat: Koniec euro w Polsce, chlip chlip [']
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Sprawdziłem wczoraj organoleptycznie: nie ma euro !!!
    Na lotnisku w miejscu dawnego bankomatu WBK wypłacającego w dwóch walutach, Polska
    Kasa Łopieki postawiła swój zwykły klocek, euro w
    klocku brak !!!
    JaC

  • 2. Data: 2008-10-20 23:38:56
    Temat: Re: Koniec euro w Polsce, chlip chlip [']
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > Na lotnisku w miejscu dawnego bankomatu WBK wypłacającego w dwóch walutach,
    > Polska Kasa Łopieki postawiła swój zwykły klocek, euro w

    pożądamy tak bardzo euroban-knotów? nie ufamy złotówce?
    boimy się kryzysu?
    ceny kantorowe euro /mam wrażenie/ stanęły...

  • 3. Data: 2008-10-21 06:51:38
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Dnia 21-10-2008 o 01:38:56 Końrad N.S. <n...@o...pl> napisał(a):
    > pożądamy tak bardzo euroban-knotów? nie ufamy złotówce?
    > boimy się kryzysu?
    > ceny kantorowe euro /mam wrażenie/ stanęły...

    He, he, nawet sztabki złota się pokazały :-)
    pwz