  • 31. Data: 2011-08-25 08:56:23
    Temat: Re: Koniec lokat promocyjnych w mBanku?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@h...net napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie o to chodzi. W Aliorze jest inaczej niż w mBanku - jak zatwierdzisz
    > przelew to idzie on do realizacji i już go nie cofniesz - nawet jak jest
    > weekend albo wieczór. W powiadomieniu do takiego przelewu możesz podać 3
    > adres email, na które pójdzie potwierdzenie tego przelewu.

    rewelacja
    ale jak jednak wole, zeby było można cofnąć.

    Ale przyznaje, ze powiadomienie mailem po wyjściu przelewu byłoby ciekawe.
    Nigdy nie korzystałem, tyle ze Borys pisze, ze w mbanku tez jest :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 32. Data: 2011-08-25 09:30:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 25 Aug 2011 08:56:23 +0000, Budzik napisał(a):

    > rewelacja
    > ale jak jednak wole, zeby było można cofnąć.

    No jak komu pasuje, przymus jakiegoś nie ma.

    > Ale przyznaje, ze powiadomienie mailem po wyjściu przelewu byłoby
    > ciekawe. Nigdy nie korzystałem, tyle ze Borys pisze, ze w mbanku tez
    > jest :)

    No tego akurat nie ma.

    --
    xbartx

  • 33. Data: 2011-08-25 11:47:01
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 25 Aug 2011 08:56:22 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > ta, mi tez brakuje jakis skaczących obrazków we flashu... ;-/

    To wbijaj do Raifiego ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl