  • 51. Data: 2008-08-06 11:22:55
    Temat: Re: Koniec lukas 8%
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:g7c0ve$64e$1@opal.icpnet.pl...
    > Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > nic nie będzie zweryfikowane - przecież widzisz na stronie na swoim koncie
    > kwotę kapitału, wysokość oprocentowania i odsetki codziennie
    > aktualizowane.
    >
    > możesz codziennie policzyć:
    >
    > kapitał * 8% * 1/365 = odsetki dobowe
    >
    > i o tyle, o owe odsetki dobowe powinien się codziennie zwiększać wynik.

    a masz gwarancje ze te odsetki zostana wyplacone tak jak sa w podgladzie?

  • 52. Data: 2008-08-06 11:29:44
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > 05/06.08 naliczyli prawidłowo dla 8% i nadal widnieje że dziś też jest
    > stopa 8%. co będzie jutro - zobaczę. będzie 8 - ok. będzie mniej niż

    O naiwności;)

    Tomek

  • 53. Data: 2008-08-06 11:31:14
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    > a masz gwarancje ze te odsetki zostana wyplacone tak jak sa w podgladzie?

    a spotkało ciebie kiedykolwiek, że wypłacono tobie inaczej, niż widziałeś na
    www?

    boisz się, że czekają na ciebie, na twoją naiwność, nieostrożność i
    niefrasobliwość, i pokazują ci coś innego, a wypłacą inaczej?

    jeśli tak, to rób codziennie zrzuty ekranu, i napiszesz odwołanie do banku w
    wypadku niezgodności.

    możesz też napisać do banku dziś i zapytać ile liczą, skoro widnieje 8%. pewnie
    się uśmieją, ale odpiszą poważnie.

  • 54. Data: 2008-08-06 11:32:46
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > O naiwności;)

    no dobrze. może masz rację.

    jak zatem będzie wg ciebie?

  • 55. Data: 2008-08-06 11:48:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > kapitał * 8% * 1/365 = odsetki dobowe
    >
    > i o tyle, o owe odsetki dobowe powinien się codziennie zwiększać wynik.

    kurcze, naprawde była taka promocja? Nie dosc ze 8 procent, to jeszcze
    dobowa kapitalizacja coby od belki uciec łatwiej?
    I jeszcze mozna wyciagnac kase kiedy sie chce?

    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."
    Paulo Coelho

  • 56. Data: 2008-08-06 12:00:11
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    wiadomości news:06082008.3002C42C@budzik61.poznan.pl...

    > kurcze, naprawde była taka promocja? Nie dosc ze 8 procent, to jeszcze
    > dobowa kapitalizacja coby od belki uciec łatwiej?
    > I jeszcze mozna wyciagnac kase kiedy sie chce?

    odsetki widać codziennie nowe, wynik.
    kapitalizacja raz na trzy miesiące, w dniu założenia rachunku oszczędzam.
    rachunek oszczędzam możesz cały czas otworzyć, pytanie tylko - jaki dziś jest
    procent? ja widzę u siebie nadal 8, choć śmieją się ze mnie, że jestem naiwny
    licząc na to, co widzę.

  • 57. Data: 2008-08-06 12:39:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Konrad N>S>" g7c220$6jp$...@o...icpnet.pl

    > jeśli tak, to rób codziennie zrzuty ekranu, i napiszesz odwołanie do banku w
    wypadku niezgodności.

    Nic to nie da, skoro jest pisemna umowa. :)

    Poza tym... Bank może Ci zarzucić, iż nie zgłosiłeś niezwłocznie niezgodności... ;)

    -- Wysoki Sądzie!! Klient celowo i umyślnie zataił fakt powstania niezgodności...
    ;)
    Wiele wskazuje na to, że zamierzał (w tajnym porozumieniu ze wspominaną już
    tutaj
    obywatelką -- Omyłką Błędną) okraść bank!!!

    > możesz też napisać do banku dziś i zapytać ile liczą, skoro widnieje 8%. pewnie
    > się uśmieją, ale odpiszą poważnie.

    To już lepsza uwaga. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 58. Data: 2008-08-06 12:40:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Budzik" 0...@b...poznan.pl

    > kurcze, naprawde była taka promocja? Nie dosc ze 8 procent, to jeszcze
    > dobowa kapitalizacja coby od belki uciec łatwiej?
    > I jeszcze mozna wyciagnac kase kiedy sie chce?

    Często banki liczą codziennie, ale kapitalizują miesięcznie.
    Debety kapitalizują codziennie -- na przykład Inteligo. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 59. Data: 2008-08-06 12:47:52
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Konrad N>S> pisze:

> [...]
    > rachunek oszczędzam możesz cały czas otworzyć, pytanie tylko - jaki dziś
    > jest procent? ja widzę u siebie nadal 8, choć śmieją się ze mnie, że

    IMVHO to co widzimy, to stan, jaki obowiązywał na przełom dnia (wczoraj
    zostały po raz ostatni naliczone odsetki po promocyjnej stawce). Jutro
    zobaczymy 4.5% (i o tyle narosną nam odsetki). A na wsparcie mam swoją
    obserwację z czasu promocji: kiedy pierwszy raz dopłaciłem na początku
    promocji do KO, to miałem do końca dnia dalej 4.5%, 7% z groszami
    pojawiło się nazajutrz.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 60. Data: 2008-08-07 06:18:51
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 6 Aug 2008 08:58:54 +0200, RobertS napisał(a):
    > 1. nie mam potrzeby dokonywanie drugiej wyplaty!

    I to że TY nie masz takiej potrzeby ma świadczyć że KO jest lepsze dla
    WSZYSTKICH? :)

    > 2. nie bawie się w lokaty, wplaty na 500 zl, przy kwocie 100.000 zł opłata w
    > wysokości 5 zł jest nieistotna...

    Przy robieniu lokat na 100kzł raczej mało prawdopodobne jest, że będziesz
    musiał NIESPODZIEWANIE wypłacić część tej kwoty wcześniej. Zwłaszcza jeśli
    weźmiemy pod uwagę lokaty np. 14dniowe.

    > i przyklad masz 10.000 zł
    > 1. wplacasz na lokatę 1 m-c (5%) i musisz (powód nieistotny, zwyczajnie
    > musisz) wyplacic 5.0000 zł 20. dnia - zrywasz lokatę i masz z tego ZERO zł
    > odsetek!
    > 2. wpłacasz kasę na k.o. (5%) i 20. dnia wyplacasz 5.000 zł (naliczone
    > odsetki netto to ok. 11 zł), ale 3 dni później potrzebujesz resztę kasy
    > (odsetki wyniosą ok. 1,6 zł), ale zapłacisz za wypłatę 5 zł i wnioski:

    > 1. w przypadku lokaty zysk wyniósł 0 zł
    > 2. w przypadku oszczędzania na k.o. masz 12,6 - 5 zł = 7,6 zł grosze, ale
    > zawsze coś!

    A co kogo obchodzą lokaty miesięczne? Mowa o krótszych - 10- czy 14-dniowych.
    Po drugie coś pomieszałeś w obliczeniach: po 20 dniach masz już po odjęciu
    belki 22.40zł odsetek.

    A teraz scenariusze:

    1. Przy 14-dniowej lokacie 5% i zerwaniu drugiej lokaty po 6 dniach nie masz
    zero zł odsetek tylko (po odjęciu belki) 15.17zł odsetek. Różnica na
    plus dla KO - ok. 7zł
    2. jw, tylko robisz drugą wypłatę po 3 dniach od pierwszej - zostaje Ci 17zł
    po zapłaceniu prowizji. OK, nadal całe 2zł powyżej lokaty 14d.

    ALE! Teraz sięgasz po rozum do głowy i zamiast zakładać lokatę na całość,
    zakładasz 7 po 1300 i jedną na 900. Na miesiąc masz 2*(2.49*7+1.72)=38.3 zł
    odsetek, a przy KO masz 34.47 zł odsetek. Przy tylu lokatach nie ma
    najmniejszego problemu z wypłatą części środków, a dodatkowo nie jesteś
    zagrożony bezsensownymi prowizjami od drugiej czy trzeciej wypłaty.

    > ale jednak je tracisz, a na k.o. (przyklad wyzej) NIE! oczywiscie pomijam
    > fakt otwierania kilkudziesieciu lokat na drobne kwoty celem unikniecia
    > podatku dochodowego; poza tym jezeli ktos chce kombinowac to moze zalozyc
    > k.o. w kilku bankach (ja tak mam) i albo dzielic kase pomiedzy nie albo
    > trzymac wszystko tam gdzie akurat dają najwiecej (preferuje zwykle to drugie
    > rozwiazanie)

    Tylko Twoje rozwiązanie jest bez porównania mniej wygodne - nawet zakładając
    że wszędzie masz darmowe konta...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944