  • 1. Data: 2011-11-17 14:29:14
    Temat: Koniec (?) mTransferu z KK via bluecash...
    Od: luc <b...@g...net>

    Na mbankowym forum napisali:

    "Planowane jest zablokowanie możliwości wykonywania mTransferu z KK na
    portalu bluecash od 30.11.2011"

    Idzie zima i skrobaczka do szyb się przyda...

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 2. Data: 2011-11-17 14:55:09
    Temat: Re: Koniec (?) mTransferu z KK via bluecash...
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-11-17 15:29, luc pisze:
    > Na mbankowym forum napisali:
    >
    > "Planowane jest zablokowanie możliwości wykonywania mTransferu z KK na
    > portalu bluecash od 30.11.2011"

    mBank zdycha!
    Kto żyw - wyp...ać!

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 3. Data: 2011-11-17 15:37:05
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 17.11.2011 15:29, luc pisze:
    > Na mbankowym forum napisali:
    >
    > "Planowane jest zablokowanie możliwości wykonywania mTransferu z KK na
    > portalu bluecash od 30.11.2011"
    >
    > Idzie zima i skrobaczka do szyb się przyda...

    To jakas przyglupia mAgnieszka napisala, moze to Animka, albo cos
    podobnego. A jesli to prawda to git, akurat zdaze zrezygnowac z platyny
    akurat przed nastepna oplata.

  • 4. Data: 2011-11-17 15:52:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    neoniusz <n...@j...org> writes:

    > To jakas przyglupia mAgnieszka napisala, moze to Animka, albo cos
    > podobnego. A jesli to prawda to git, akurat zdaze zrezygnowac z
    > platyny akurat przed nastepna oplata.

    "Nie żałować, że minęło. Cieszyć się, że było :)"

    A tak serio to wiadomo było, że to zlikwidują. Prawdę mówiąc jestem
    zdziwiony, że aż rok to przetrwało.

    Zresztą, wdrożenie może się nie udać :),zobaczymy w grudniu.

    KJ

    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 5. Data: 2011-11-17 19:25:17
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-11-17 15:55, bzdreg pisze:

    > mBank zdycha!
    > Kto żyw - wyp...ać!

    To co, zmiana zamknięcia cyklu na 28 (listopad) i ostatni raz bierzemy
    całe 24 dni GP? Choć pewnie w tym wspaniałym banku nie da się skrócić
    cyklu a jedynie go wydłużyć :) oczywiście wszystko z troski o dobro
    klienta ;)

  • 6. Data: 2011-11-17 21:47:50
    Od: "Yapan" <p...@y...pl>

    a czy przelew taki z KK przez bluecash zwalnia z oplaty za karte kradytowa
    (wlicza sie do tych 18.000 PLN obrotu rocznie ? : )

  • 7. Data: 2011-11-17 21:54:33
    Od: "Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Yapan <p...@y...pl> napisał(a):

    > a czy przelew taki z KK przez bluecash zwalnia z oplaty za karte kradytowa
    > (wlicza sie do tych 18.000 PLN obrotu rocznie ? : )

    Nie!

  • 8. Data: 2011-11-17 22:17:05
    Od: "Yapan" <p...@y...pl>

    jestes pewien ? skad to info ? ;)

    bo np. z oplaty 2 zl za wszelkie karty zwalnia :)

  • 9. Data: 2011-11-17 22:20:34
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 17.11.2011 23:17, Yapan pisze:
    > jestes pewien ? skad to info ? ;)
    >
    > bo np. z oplaty 2 zl za wszelkie karty zwalnia :)

    brawo, jeden regulamin umiesz przeczytac, to przeczytaj tez inne.

  • 10. Data: 2011-11-17 22:25:26
    Od: "Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Yapan <p...@y...pl> napisał(a):

    > jestes pewien ? skad to info ? ;)

    http://www.mbank.pl/download/promocje-konkursy/karty
    /regulamin-promocji-karta-visa-za-0zl-03.11.2009.pdf

    http://www.mbank.pl/download/promocje-konkursy/karty
    /regulamin-promocji-karta-mastercard-za-0zl-03.11200
    9.pdf

    III.4