  • 1. Data: 2010-03-21 22:07:35
    Temat: Koniec terminu waznosci instrumentu elektronicznego
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    W przyszlym miesiacu konczy sie termin waznosci karty Maestro Prepaid, ktora
    sobie wykupilem w BZ WBK. Jak to czesto bywa pozostalo na niej kilka PLN. Za
    malo zeby oplacalo sie przedstawic do wykupienia. Doszedlem do wniosku, ze
    nie bede pozostawial tak malych pieniedzy tak bogatemu bankowi i
    zdecydowalem, ze cala zawartosc konta 67 1090 0075 6763 7810 7195 0742
    przekaze 26 kwietnia dla Polskiej Akcji Humanitarnej jako darowizne od
    pl.biznes.banki :).
    Zachecam wszystkich do przesylania takich koncowek, a nie pozostawiania ich
    bankom.

    BTW tego typu karta z kontem jest bardzo fajnym instrumentem dla roznego
    rodzaju darczyncow pragnacych pozostac anonimowymi, bo odbiorca nie moze w
    zaden sposob zidentyfikowac nadawcy przelewu :).

    MK

  • 2. Data: 2010-03-21 22:20:58
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    MK pisze:
> [...]
    > rodzaju darczyncow pragnacych pozostac anonimowymi, bo odbiorca nie moze
    > w zaden sposob zidentyfikowac nadawcy przelewu :).

    TOiP przewiduje cos takiego?

    Bo z tego co kiedys widzialem (teraz nie sprawdzam), to "koszt wykupu
    pieniadza elektronicznego" - (o ile udalo mi sie scisle przytoczyc
    zapamietany zwrot) byl dosyc spory w prepaidach , a zadnych opcji
    przelewow tam nie widzialem.

  • 3. Data: 2010-03-21 22:27:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pieniadza elektronicznego" - (o ile udalo mi sie scisle przytoczyc
    > zapamietany zwrot) byl dosyc spory w prepaidach , a zadnych opcji

    Wykup chyba 12 PLN. Nawet tyle nie mam na niej, wiec lepiej przeznaczyc na
    szczytny cel, a PAH przyjmuje wplaty kartami m. in. Maestro :). Zwykle
    dofinansowuje inna organizacje, ale oni niestety przyjmuja wplaty za
    posrednictwem POlcardu, ktory kart Maestro nie toleruje...

    MK

  • 4. Data: 2010-04-21 19:22:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > przekaze 26 kwietnia dla Polskiej Akcji Humanitarnej jako darowizne od
    > pl.biznes.banki :).

    Okazuje sie, ze wpacic na PAH nie mozna, bo ciagle wywala blad. SOS Wioski
    Dzieciece tea nie chca wplaty bez wyrazenia zgody na przetwarzanie danych w
    celach marketingowych i podania pelnych danych. Podrzuccie pomysl gdzie
    mozna przekazac koncowke z karty prepaid na jakis dobry cel.

    MK

  • 5. Data: 2010-04-21 19:33:50
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

> [...]
    > przetwarzanie danych w celach marketingowych i podania pelnych
    > danych. Podrzuccie pomysl gdzie mozna przekazac koncowke z karty

    Może na te wioski podając jakieś odczapowe dane?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 6. Data: 2010-04-21 21:36:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Może na te wioski podając jakieś odczapowe dane?

    Poszlo na PCK od pl.biznes.banki :) Wioski dostana 1% :).

    MK