  • 1. Data: 2009-05-22 14:48:13
    Temat: Koniec z przenoszeniem kart do Rajfiego.
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Wypieli się definitywnie. Proponują albo wystąpienie o kartę na
    zasadach ogólnych albo założenie konta na paskudnych warunkach.

    Jeden bank mniej, ale gramy dalej...

  • 2. Data: 2009-05-22 15:15:03
    Temat: Re: Koniec z przenoszeniem kart do Rajfiego.
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 22 Maj, 10:48, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > albo założenie konta na paskudnych warunkach.

    Zalozenie konta zebys mogl przeniesc karte? A jakos to wymaganie
    oficajalnie umotywowano? (Bo przeslanie zakladam jest: "Pan nam daje
    zarobic, my Panu ulatwiamy zycie przy przenoszeniu karty")

  • 3. Data: 2009-05-22 15:32:43
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 22 Maj, 17:15, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Zalozenie konta zebys mogl przeniesc karte? A jakos to wymaganie
    > oficajalnie umotywowano? (Bo przeslanie zakladam jest: "Pan nam daje
    > zarobic, my Panu ulatwiamy zycie przy przenoszeniu karty")

    Powiedziano mi, że jeśli otworzę konto i będą wpływy 3000 PLN
    miesięcznie, to może wykombinują mi jakąś kartę. Na głowę upadli, albo
    zapomnieli, kto tak naprawdę ma interes w tym, żebym posiadał ich
    kartę.

    Kartę Raiffeisena a nie np. Amex SPG (moje marzenie).

  • 4. Data: 2009-05-22 15:55:16
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 22 Maj, 11:32, szczurwa <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > miesięcznie, to może wykombinują mi jakąś kartę. Na głowę upadli, albo
    > zapomnieli, kto tak naprawdę ma interes w tym, żebym posiadał ich

    Aha, czyli i w jednej i w drugiej opcji zaczynac musisz od zera.
    No, ich zbojnickie prawo... Czy dawniej mozna bylo przenosic do nich
    karte bez problemu?

    > Kartę Raiffeisena a nie np. Amex SPG (moje marzenie).

    A co w niej takiego specjalnego? Pytam z ciekawosci, bo z niechecia
    podchodze do platnych kart.

  • 5. Data: 2009-05-22 16:05:09
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 22 Maj, 17:55, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > A co w niej takiego specjalnego? Pytam z ciekawosci, bo z niechecia
    > podchodze do platnych kart.

    Konwersja punktów SPG na mile +25 %. Czasem więcej; jakiś czas temu
    dawali za 1 punkt SPG prawie dwie BA mile !

  • 6. Data: 2009-05-23 15:46:49
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 22 Maj, 12:05, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Konwersja punktów SPG na mile +25 %. Czasem więcej; jakiś czas temu
    > dawali za 1 punkt SPG prawie dwie BA mile !

    Kazdy ma jakies marzenie, ale czy jestes pewien, ze nie byloby
    bardziej korzystnie uzywac karty ze zwrotem gotowki za zakupy?

    Przelot USA-UK w klasie ekonomicznej to ile? 50,000 mil BA? Czyli
    musisz wydac $40,000 zeby je dostac.

    Za to cash back od $40,000 to $800.
    Raczej nie bedziesz mial problemu ze znalezieniem biletu za $800.
    Powrotnego.

  • 7. Data: 2009-05-23 16:05:36
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Maj, 17:46, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Kazdy ma jakies marzenie, ale czy jestes pewien, ze nie byloby
    > bardziej korzystnie uzywac karty ze zwrotem gotowki za zakupy?

    To zależy, na co zamierzasz przeznaczyć zebrane mile. Amex SPG, free w
    pierwszym roku, z jego promocjami zwiększającymi 25 % bonus w
    transferze punktów do kilkunastu FFP to najlepsza karta dla miłośników
    częstego latania i zbierania mil.

    > Przelot USA-UK w klasie ekonomicznej to ile? 50,000 mil BA? Czyli
    > musisz wydac $40,000 zeby je dostac.

    Bilety w klasie bydlęcej za mile to marnotrawstwo ! Jeszcze niedawno
    za 60.000 mil z Asia Miles (CX) dostawałeś powrotny LHR-JFK w Club
    World BA. Czyli za mniej mil, niż oferowały BA za to samo. Niebawem
    jednak CX naprawiło swój błąd...generalnie, frajdą jest uzyskac za
    mile przelot transcon w klasie business lub wyższej, ewentualnie
    upgrade. A to potrafi kosztowac już wiele tysięcy USD...

    > Za to cash back od $40,000 to $800.
    > Raczej nie bedziesz mial problemu ze znalezieniem biletu za $800.
    > Powrotnego.

    Masz rację, drogi Bradleyu, lecz ja mieszkam w Polsce...Tutaj banki
    prędzej zjadłyby własne gówno, niż dały cashback 2%.

    Przepraszam za język, ale taka jest prawda.

  • 8. Data: 2009-05-23 16:10:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    Masz rację, drogi Bradleyu, lecz ja mieszkam w Polsce...Tutaj banki
    prędzej zjadłyby własne gówno, niż dały cashback 2%.

    I to jest prawda za wyjątkiem - jak już było na grupie - karty MC Tesco
    Lukasa.

    Cashback 2% do sierpnia. :-)

    http://www.tesco.pl/twoje-finanse/pobierz/Karta-Tesc
    o-Rabat-2-procent.pdf

  • 9. Data: 2009-05-23 16:15:49
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 23 Maj, 12:05, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Masz rację, drogi Bradleyu, lecz ja mieszkam w Polsce...Tutaj banki
    > prędzej zjadłyby własne gówno, niż dały cashback 2%.
    >
    > Przepraszam za język, ale taka jest prawda.

    Nie, nie, ja wiem. Ale ten AmEx SPG tez jest na rynku nie-polskim, tak
    jak i 2% cashback.

    Ja sie tylko staralem porownywac jablka do jablek a nie do pomaranczy
    i to dlatego. I zainteresowalo mnie dlaczego akurat karta, na ktora
    sam bym nawet nie spojrzal, moze byc czyims marzeniem. Juz rozumiem i
    dziekuje za wyjasnienie.

    Sam sie przez dobre dwa miesiace podniecalem polska karta z
    delikatesow, wiec kwestie marzenia rozumiem jak najbardziej. :)

  • 10. Data: 2009-05-23 16:21:51
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Maj, 18:10, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Cashback 2% do sierpnia. :-)

    Zaskoczyłeś mnie pozytywnie tym newsem ! Jutro pedzę do Tesco po
    kartę, aby w kolekcji mieć pierwszą polską kartę cashback 2%. Szkoda
    tylko, że promocja obowiązuje do sierpnia, ale nie wymagajmy na
    początek za wiele, zwłaszcza od Tesco.