  • 1. Data: 2008-01-17 13:14:44
    Temat: Konsekwencje awarii w VISA w mBanku
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Już wszystko wiadomo, cytat ze strony mBanku:

    " ... spowodowane jest to faktem, iż mBank, dzięki najnowocześniejszemu
    systemowi bankowemu najszybciej przetwarza codzienne dane z VISY"

    Nasz samolot rozbił się po starcie bo jest taki nowoczesny. Gratuluje
    poczucia humoru działowi PR. No w końcu każda okazja jest dobra żeby się
    reklamować.

    Dzięki temu, że jesteście tacy wspaniali cudownie podniósł się poziom
    adrenaliny u wielu klientów. Nie da się wytłumaczyć tej sytuacji bez
    przechwalania się, że jesteście lepsi od konkurencji? Jakieś zdanie o
    tym, że bank ubolewa nad tym, że z powodów przez niego niezawinionych
    klientów spotkały kłopoty było by chyba bardziej na miejscu?

    Brak informacji przez wiele godzin, żeby w końcu pojawił sie link małym
    drugiem gdzieś w rogu strony to też przykład nowoczesności? Reklama
    doładowań na cały ekran, komunikat dla ludzi którym zniknęły wszystkie
    pieniądze gdzieś schowany? Planujecie jeszcze jakieś udoskonalenia w
    przyszłości?

    Sebastian

  • 2. Data: 2008-01-17 13:40:18
    Temat: Re: Konsekwencje awarii w VISA w mBanku
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fmnkbt$72n$1@inews.gazeta.pl, *Sebastian* wrote:
> [...]
    > Reklama doładowań na cały ekran, komunikat dla ludzi którym zniknęły
    > wszystkie pieniądze gdzieś schowany? Planujecie jeszcze jakieś

    E no nie przesadzaj na grupie byla info bardzo szybko :)
    A wiadomo ze tu sie mozna wiecej dowiedziec niz w samym banku :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-01-17 13:47:55
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    darnok pisze:

    > E no nie przesadzaj na grupie byla info bardzo szybko :)
    > A wiadomo ze tu sie mozna wiecej dowiedziec niz w samym banku :)

    Fakt :-)

    Pamiętam jak mBank startował to zatrudnił grupowych guru jako
    konsultantów czy na jakiś podobnych stanowiskach. I gdzie oni teraz są?
    Praca w korporacji robi z mózgu siano :-)

    Sebastian

  • 4. Data: 2008-01-17 13:59:01
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > Pamiętam jak mBank startował to zatrudnił grupowych guru jako konsultantów
    > czy na jakiś podobnych stanowiskach. I gdzie oni teraz są? Praca w
    > korporacji robi z mózgu siano :-)

    A tak w ogólności, to o co Ci chodzi ?
    Banków jest dużo, do wyboru do koloru.
    Co do guru, to w mBanku działa Rada klientów, wcale nie na pensji, ale
    społecznie i co jakiś czas zmieniają się. Czasem są widoczni na forum
    mBanku.

    Ta ja napisałem, Klakier, łubu dubu ... ;]

  • 5. Data: 2008-01-17 17:15:12
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Robert Wicik pisze:
> [...]
    > mBanku.
    >
    > Ta ja napisałem, Klakier, łubu dubu ... ;]

    O nic mi nie chodzi, dałem emotikona na koniec przecież.

    Jestem rozczarowany.
    Brakiem szybkiej informacji dla klientów.
    Komunikatem, z którego wynika że klienci są w najnowocześniejszym banku
    a konkurencja jest zacofana - i jak do się ma do ich problemów?
    Że w podobno w Czechach była szybka szczegółowa informacja o problemach
    i zarząd mBanku.cz nie kazał im się cieszyć, że są w najlepszym banku
    wyraził a ubolewanie z powodu problemów swoich klientów. Może tam jest
    większa konkurencja?
    To nie są uwagi do Rady Klientów tylko opinia o pracy Zarządu.

    Myślę, że to podejście typowe dla większość banków, nie ma raczej
    alternatywy. To co? Napisać na forum, że banki powinny informować tylko
    o tym co uzna ich marketing za stosowne a nie o tym o czym ich klienci
    powinni wiedzieć? Może jeszcze przeprosić za prawo nakazujące podawanie
    RRSO, ilu ludzi przez ten głupi przepis zrezygnowało ze wspaniałych
    produktów bankowych?

    Sebastian