  • 11. Data: 2011-10-12 19:03:21
    Temat: Re: Konta Oszczędnściowe w GetinOnline UWAGA Koniec promocji
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 12 Oct 2011 15:29:07 +0200, ikarek napisał(a):

    > Zastanawiam się tylko, po jaką cholerę robią nowy typ konta, zamiast
    > podnieść oprocentowanie starego. Chyba że chodzi o promocję
    > zdrowego trybu życia (spacery do oddziału), no to w takim razie
    > przepraszam :)

    Bo do nowego musisz mieć "konto mistrzowskie" lub "bankowość osobistą"
    które nie są bezpłatne. Do "mocno oszczędzających" wystarcza "pomagające".
    Dla mnie ten stary zestaw jest wygodny bo z mocnych mam automatyczną spłatę
    kart. Przy nowym zestawie byłbym w plecy o opłatę za mistrzowskie bo
    debetówką nie płacę. Jak zaczną zaliczać płacenie kredytówkami do
    zwolnienia z opłaty to się zastanowię nad zmianą :).
    A tak to szkoda mojego czasu na łażenie do oddziału.

    --
    Kojer

  • 12. Data: 2011-10-12 19:14:43
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Robert Kois <k...@h...pl> writes:

    [...]

    > debetówką nie płacę. Jak zaczną zaliczać płacenie kredytówkami do
    > zwolnienia z opłaty to się zastanowię nad zmianą :).

    Prędzej będą chcieli zamieniać mocno oszczędzające na te nowe i
    pomagające na mistrzowskie.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 13. Data: 2011-10-12 20:09:09
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 12 Oct 2011 21:14:43 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > [...]
    > Prędzej będą chcieli zamieniać mocno oszczędzające na te nowe i
    > pomagające na mistrzowskie.

    No przecież pomagające zrobiono jako bezpłatną alternatywę dla
    mistrzowskich. Nowe już mają chyba gorsze warunki ale starych nie
    likwidują. Tak czy tak poczekamy co zrobi Raiffeisen jak już zaczną łaczyć
    na serio.

    --
    Kojer

  • 14. Data: 2011-10-12 22:26:17
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    >
    > Zastanawiam się tylko, po jaką cholerę robią nowy typ konta, zamiast
    > podnieść oprocentowanie starego. Chyba że chodzi o promocję

    Bo to zupelnie inne konto:
    - 5%, ale od kwoty 5k pln (inaczej 0%)
    - bezplatny pierwszy przelew w miesiacu (inaczej 5 pln)

    Mozna je posiadac (max 3 konta) majac juz 3 "stare" mocne?

  • 15. Data: 2011-10-16 05:47:07
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <j73coe$8gu$1@inews.gazeta.pl>
    =?ISO-8859-2?Q?J=F3zef_Go=B3a=B6?= <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Wszystkich grupowiczów informuje i przypominam że 14 października kończy się
    > okres promocyjny na wyższe tj. 4 % oprocentowanie kont oszczędnościowych w
    > Getin Online - od 15 wszystko spadnie na 2 %

    Przedłużyli. Dziś widzę, że do 14 listopada...

    Wydaje mi się, że patrzyłem na stronę wczoraj (albo w piątek) i
    jeszcze zapisany był październik.

    --
    Jacek Politowski