  • 1. Data: 2009-07-24 19:57:17
    Temat: Konta prywatne a przelew do ZUS i US
    Od: yo <y...@m...us>

    Witam
    Jestem w trakcie rejestracji jednoosobowej działalności gospodarczej i
    nie mam zamiaru zakładać konta firmowego.
    Które z poniżej wymienionych banków nie będą piszczały, że robię
    przelewy do ZUS i US:
    mBank
    Inteligo
    ING
    BZ WBK?
    W tym bankach mam konta prywatne.

    Dzięki za odpowiedź

  • 2. Data: 2009-07-24 21:05:34
    Temat: Re: Konta prywatne a przelew do ZUS i US
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent yo nadaje:

    > Które z poniżej wymienionych banków nie będą piszczały

    Wszystkie

  • 3. Data: 2009-07-24 21:09:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "yo" <y...@m...us> napisał w wiadomości

    > Które z poniżej wymienionych banków nie będą piszczały, że robię przelewy
    > do ZUS i US:

    Przelewy do ZUS i US - *za siebie* - sa twoimi zobowiazaniami *osobistymi* i
    jak najbardziej mozesz je wykonywac.
    Nieco inaczej moze byc w przypadku posiadanai pracownikow - w przypadku ZUS
    jest to trudno wykrywalne (po wzajemnych relacjach kwot mozna ewentualnie
    sie probowac dopatrzec), w przypadku US nieco bardziej (po tytulach
    przelewow: PIT-5 lub PIT-5L to Twoj osobisty podatek; PIT-4R juz nie).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-07-24 21:27:20
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Jestem w trakcie rejestracji jednoosobowej działalności gospodarczej i nie
    > mam zamiaru zakładać konta firmowego.

    W ten sposób łamiesz prawo.

    --
    AS

  • 5. Data: 2009-07-24 21:53:20
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 24 Jul 2009 23:27:20 +0200, Adam Sito wrote:

    > W ten sposób łamiesz prawo.

    Jakie prawo?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 6. Data: 2009-07-24 21:54:11
    Od: "Zdzislaw" <k...@i...eu>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > W ten sposób łamiesz prawo.
    >
    > --
    > AS
    Jakas nowa ustawa?? Od 2003 nie slyszalem aby jakis przepis tego wymagal.

    Z.

  • 7. Data: 2009-07-24 22:04:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    JanKo wrote:
    > Agent yo nadaje:

    > Wszystkie

    wszystkie nie beda piszczaly czy wszystkie beda piszczaly ?

  • 8. Data: 2009-07-24 22:04:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marcin Mokrzycki wrote:

    > Jakie prawo?

    Prawo banku do łupienia.

  • 9. Data: 2009-07-25 05:32:34
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    > wszystkie nie beda piszczaly czy wszystkie beda piszczaly ?

    Patrz pytanie ;-)

  • 10. Data: 2009-07-25 08:41:27
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    > ewentualnie sie probowac dopatrzec), w przypadku US nieco bardziej (po
    > tytulach przelewow: PIT-5 lub PIT-5L to Twoj osobisty podatek; PIT-4R juz

    a czemu VAT zwracaja na podane konto firmowe a nie osobiste ?

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99