  • 1. Data: 2002-03-10 11:45:27
    Temat: Re: Konto Bankowe - wybór
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze j...@y...com:

    > Cześć,
    > Zwracam się z prośbą do grupowiczów o pomoc przy wyborze konta
    > studenckiego. Ponieważ jest to konto studenckie, wiec ilość gotówki
    > nie jest zbyt wysoka, dlatego oprocentowanie nie jest najbardziej
    > istotnym czynnikiem. Chciałbym założyć konto w banku, gdzie
    > - jest oddział i mogę pobrać/wpłacić pieniądze bez prowizji
    > - jest dostęp przez internet do mojego rachunku. Transakcje są
    > bezpłatne - bankomat - na terenie W-wa - jest powszechny i nie ma
    > prowizji od wypłaty - kartą do bankomatu można dokonywać zakupów bez
> [...]

    Ja ze swojej strony polecam BZWBK + mBank ale pewnie są też inne
    kombinacje. Ta spełnia wszystkie twoje wymogi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
    siedzieć i przyglądać się jej." Jerome K. Jerome

  • 2. Data: 2002-03-10 12:08:09
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Ja ze swojej strony polecam BZWBK + mBank ale pewnie są też inne
    > kombinacje. Ta spełnia wszystkie twoje wymogi.

    Albo po prostu Multibank, chyba 1zl/m-c.

  • 3. Data: 2002-03-10 12:12:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    w twoim wypadku chyba najlepszy bylby wlasnie BZWBK - albo Lukas

  • 4. Data: 2002-03-10 12:24:26
    Temat: Konto Bankowe - wybór
    Od: "Jacek Jackowski" <j...@y...com>

    Cześć,
[...]

    Dzięki za wskazówki,

    Jacek

  • 5. Data: 2002-03-10 15:25:54
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze w...@p...onet.pl:

    > Albo po prostu Multibank, chyba 1zl/m-c.

    Mimo wszystko chwalę sobie w tej komninacji BZWBK ze względu na bardzo dużą
    liczbę bankomatów, można np. wymienić BZWBK na lucasa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.
    Wszyscy je widzą." - Konfucjusz

  • 6. Data: 2002-03-10 18:20:17
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    Jacek Jackowski pisze:
    >Cześć,
    >Zwracam się z prośbą do grupowiczów o pomoc przy wyborze konta studenckiego.

    Wybież taki bank do którego bankomatu/oddziału masz najbliżej może z
    wyjątkiem PKO bo tam nie można sprawdzić salda w bankomacie i rachunek
    nie jest odmiejscowiony.

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 7. Data: 2002-03-10 20:47:11
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "Budzik" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Mimo wszystko chwalę sobie w tej komninacji BZWBK ze względu na bardzo
    dużą
    > liczbę bankomatów, można np. wymienić BZWBK na lucasa.

    Ty moze tak, ale czlowiekowi chodzilo o Warszawe, a tu przewaga bankomatow
    euronetu nad bzwbk jest miazdzaca. Tez uwazam, ze multi bedzie
    najsensowniejszym rozwiazaniem.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2002-03-10 20:50:08
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ty moze tak, ale czlowiekowi chodzilo o Warszawe, a tu przewaga bankomatow
    > euronetu nad bzwbk jest miazdzaca. Tez uwazam, ze multi bedzie
    > najsensowniejszym rozwiazaniem.

    Lukas korzysta z bankomatow euronetu + BZWBK - wiec zwyciestwo dla Lukasa ;)

  • 9. Data: 2002-03-10 20:50:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    w bankomatach oczywiscie :)

  • 10. Data: 2002-03-10 21:27:17
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a r...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ty moze tak, ale czlowiekowi chodzilo o Warszawe, a tu przewaga
    > bankomatow euronetu nad bzwbk jest miazdzaca. Tez uwazam, ze multi
    > bedzie najsensowniejszym rozwiazaniem.

    Nie wiedziałem że w Wawie jest więcej bankomatów eutonetu od BZWBK. Jeżeli
    rzeczywiście tak jest to chyba rzeczywiście multi będzie OK.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516