  • 11. Data: 2002-03-10 23:11:24
    Temat: Re: Konto Bankowe - wybór
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Mar 2002 21:50:08 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Lukas korzysta z bankomatow euronetu + BZWBK - wiec zwyciestwo dla Lukasa ;)

    Nie mieszaj ludziom w głowach :-))

    Lukas korzysta "ze wskazanych" bankomatów Euronetu

    http://www.lukas.pl/placowki_bankomaty.asp?woj=mazow
    ieckie

    W Warszawie słownie z trzech. (w placówkach Lukas Bank).

    na Mazowszu jeszcze 1-Pruszków i 1-Radom.

    Dalszy komentarz chyba zbyteczny.

    BAH

  • 12. Data: 2002-03-11 00:15:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dalszy komentarz chyba zbyteczny.

    O istotnie :) Porazka

  • 13. Data: 2002-03-11 00:16:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W Warszawie słownie z trzech. (w placówkach Lukas Bank).

    No to juz kurde nie wiem czym sie ludzie podniecaja tym Lukasem??? Naprawde
    nie we wszystkich bankomatach Euronetu???
    to w takim razie totalna porazka..

  • 14. Data: 2002-03-11 06:14:32
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 11 Mar 2002 01:16:10 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >No to juz kurde nie wiem czym sie ludzie podniecaja tym Lukasem??? Naprawde
    >nie we wszystkich bankomatach Euronetu???
    >to w takim razie totalna porazka..

    Bez prowizji sa tylko Euronety przy oddzialach Lukasa i cala siec
    BZWBK.
    W Poznaniu to wychodzi calkiem ladnie ale w Wawie to juz pewnie
    niekoniecznie.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 15. Data: 2002-03-11 08:20:14
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Witek"

    > Albo po prostu Multibank, chyba 1zl/m-c.

    moje córki mają e-pakiety w Fortisie co je kosztuje 8zl/mies
    ale przelewy i wszystkie bankomaty maja darmowe

    dla urozmaicenia jedna ma jeszcze BZ-WBK a druga mBank, ale nie wiem po co
    ;-))
    *** blad ***