  • 11. Data: 2005-07-21 21:21:12
    Temat: Re: Konto Euro + karta Maste rCard w BZ WBK
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Thu, 21 Jul 2005 20:25:39 +0200, na pl.biznes.banki, August w wiadomości
    <news:dboper$kqa$1@opal.futuro.pl> napisał(a):

    > W każdym razie chyba do tego dochodzi minimalna pierwsza wpłata 100 euro -
    > znalazłem to klikając nie przez kartę, a konto walutowe - sprawdź dokładniej
    > czy tak rzeczywiście jest czy nie.

    Tak jest faktycznie - z czegoś te 10 EUR muszą ściągnąć ;)

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 12. Data: 2005-07-22 08:18:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    A ktos moze wie czy mozna w BZ WBK wplacac bilon (1, 2 euro) na to konto
    po faktycznej jego wartosci (a nie np 50%) ?

    Bo w Multibanku na ten przyklad nie mozna.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2005-07-22 08:32:19
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dbqa4d$9he$1@atlantis.news.tpi.pl grupowicz Mithos napisał:

    > A ktos moze wie czy mozna w BZ WBK wplacac bilon (1, 2 euro) na to konto
    > po faktycznej jego wartosci (a nie np 50%) ?

    nie,

    60%

    --
    S pozdravem,