  • 11. Data: 2013-06-14 14:36:42
    Temat: Re: Konto Idealne Ideabank
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    Jeśli macie więc konto założone po 4 stycznia 2013 r. to uważajcie bo za
    kartę kasują 4,99 zł, a za każdą wypłatę 2,99 zł
    ------------------
    ja mam zalozone przed 4 stycznia i za karte tez mi kasuja, nie kasuja za
    konto jesli mam obroty jakies tam.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 12. Data: 2013-06-14 14:49:22
    Od: m...@g...com

    W dniu piątek, 14 czerwca 2013 14:36:42 UTC+2 użytkownik wromek napisał:
> [...]
    >
    > ------------------
    >
    > ja mam zalozone przed 4 stycznia i za karte tez mi kasuja, nie kasuja za

    niemozliwe

    sprawdź to dokładnie - nie sądze mi nie kasują za nic ani za obsługę ani za wypłaę
    ani za kartę - konto założone w październiku 2012 r.

  • 13. Data: 2013-06-14 22:29:18
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    niemozliwe

    sprawdź to dokładnie - nie sądze mi nie kasują za nic ani za obsługę ani za
    wypłaę ani za kartę - konto założone w październiku 2012 r.
    ja wiem co pisze ;) chocby dzisiaj naliczyli mi prowizje za karte wlasnei bo
    za prowadzenei mi nie naliczaja.
    zeby byc zwolnionym z opalty za karte musialbym wyrobic 500 zl obrotu ale te
    rzeczy robie na innych kartach, bardziej oplacalnych ;)
    poza tym ja mam w tej chwili oprocentowanie salda dodatniego w wys. 6 proc.
    z dzienna kapitalizacja wiec te oplaty mnie az tak nie bola ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 14. Data: 2013-06-15 11:40:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-06-14, wromek <wromek@> wrote:

    [...]

> [...]
    > poza tym ja mam w tej chwili oprocentowanie salda dodatniego w wys. 6 proc.
    > z dzienna kapitalizacja wiec te oplaty mnie az tak nie bola ;)

    A korzystasz w ogóle z tej karty? Ja zrezygnowałem i tyle. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2013-06-16 20:07:02
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > A korzystasz w ogóle z tej karty? Ja zrezygnowałem i tyle. :)

    no raczej korzystam ale tylko do wypłat z bankomatów.
    ta karta, jako jedyna z mi znanych, pozwala na wypłaty dużych kwot z
    bankomatów.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 16. Data: 2013-11-08 11:49:56
    Od: z...@g...com

    W dniu niedziela, 16 czerwca 2013 20:07:02 UTC+2 użytkownik wromek napisał:

    > no raczej korzystam ale tylko do wypłat z bankomatów.
    >
    > ta karta, jako jedyna z mi znanych, pozwala na wypłaty dużych kwot z

> [...]

    jA RUWNIESZ NIE MOGE ZNALESĆ TAKIEJ KWOTY W CENNIKU OPLAT ALE MYSLE ZE NASZ KOCHANY
    BANK KANTA IDEALNEGO ZA 0 ZA 0 ZA 0 MA UKRYTEGO ASA W REKAWIE I Z BANKIEM NIE WYGRA
    PSZYKRO TYLKO ZE ZAGRYWAJA Z NOWYMI KLIENTAMI TO CHYBA NA DOBRE IM NIE WYJDZIE.
    POZDRAWIAM MARIAN

  • 17. Data: 2013-11-08 11:54:02
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 11:49:56 UTC+1 użytkownik z...@g...com napisał:

> [...]
    > ASA W REKAWIE I Z BANKIEM NIE WYGRA PSZYKRO TYLKO ZE ZAGRYWAJA
    > Z NOWYMI KLIENTAMI TO CHYBA NA DOBRE IM NIE WYJDZIE. POZDRAWIAM MARIAN

    Jesu, nie po oczach tak!

    pzdrwm
    luc

  • 18. Data: 2013-11-08 17:37:39
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-11-08 11:54, luc pisze:

    > Jesu, nie po oczach tak!

    No cóż, PSZYKRO się to czyta i RUWNIESZ jestem zdegustowany ;)

    LOL