  • 1. Data: 2007-03-04 15:43:56
    Temat: Konto Mobilne w RF Bank
    Od: "Szalon" <s...@N...gazeta.pl>

    Dziekuje za info z gory ba infolini RF jakos nie ufam ;) Mam u nich KK z
    limitem ponad 8tys. zl i dzwonili do mnie czy konta bym nie zalozyl ? Mowili
    mi ze oplata za konto to niecale 3zl miesiecznie i darmowe wszystkie przelewy
    z konta ? Bo mam jakies aktywa-pasywa ponad 8tys ? czy to prawda ? W sumie
    przelewy z Mbanku i Inteligo i oplaty z Inteligo z 15zl lacznie mnie wynosza -
    wiec moze warto wejsc w to konto w RF Bank ? Czego sie wystrzegac ? Wydaje mi
    sie ze 3zl to dobra cena za darmowe przelewy - tylko co ta se te pasywa ? Jak
    mam karte np z limitem 10tys to zawsze bede te 3zl placil - czy moze 7zl bo
    okolo tyle jest jak aktywa-pasywa sa mniejsze niz 8tys zl... Dziekuje za
    wszelkie uwagi i sugestie. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-04 15:47:36
    Temat: Re: Konto Mobilne w RF Bank
    Od: "Szalon" <s...@g...pl>

    A moze te aktywa-pasywa to obrot na koncie musi byc 8tys. zl w miesiacu ? Bo
    jesli tak to ja dziekuje ;) nie stac mnie na takie obroty ...

  • 3. Data: 2007-03-04 19:55:45
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Szalon" <s...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:esepmn$rp5$1@inews.gazeta.pl...
    >A moze te aktywa-pasywa to obrot na koncie musi byc 8tys. zl w
    >miesiacu ? Bo
    > jesli tak to ja dziekuje ;) nie stac mnie na takie obroty ...

    To nie jest obót. To jest suma wartości bezwzględnych przeciętnych
    (średniomiesięcznych) sald. W Twoim przypadku zadłużenia na karcie
    oraz dodatniego salda na rachunku. Jak dużo wykręcasz kartą, to
    można brać. Jak nie to moim zdaniem nie warto brać tego rachunku.

    marekz

  • 4. Data: 2007-03-04 21:22:01
    Od: "Szalon" <s...@g...pl>

    Jeśli dobrze rozumiem np w