  • 1. Data: 2009-05-17 23:03:30
    Temat: Konto Oszczednosciowe w Banku Pocztowym jako "odbiornik pieniedzy z Allegro"?
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Okazuje sie, ze do tej pory pokazna czesc allegrowiczow nie posiada
    wlasnego konta bankowego (przynajmniej zarzadzalnego poprzez Internet - z
    tanszymi przelewami zewnetrznymi). Niektorzy nadal wplacaja pieniadze... na
    poczcie (duza liczba oddzialow - "placowka blisko Ciebie").
    BP oferuje darmowe w prowadzeniu konto oszczednosciowe. Przyjmujac, ze nie
    przeszkadza mi tylko jedna bezplatna wyplata w miesiacu i tylko jeden
    bezplatny przelew/mc (kolejny: 5 zl) - czy byloby to rozsadne wyjscie z
    sytuacji? Rozumiem, ze wplaty w wiadomej kasie, dokonywane dzieki
    standardowym druczkom sa bezplatne dla "postronnej" osoby...
    www.pocztowy.pl/konto_oszczednosciowe.php
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2009-05-18 04:14:57
    Od: zgred <z...@n...com>

    astro pisze:
> [...]
    > sytuacji? Rozumiem, ze wplaty w wiadomej kasie, dokonywane dzieki
    > standardowym druczkom sa bezplatne dla "postronnej" osoby...

    Jeśli nie przeszkadza Ci tylko jeden przelew wychodzący,to jest ok.
    Stosuję podobną rzecz dla pewnej sąsiedzkiej nieformalnej inicjatywy
    (trzeba zbierać składki) w banku, który mamy obok domu.
    Nie wiem jak tam z terminem księgowania, bo zdaje się pod tym względem
    poczta polska tkwi jeszcze w epoce kalki ołówkowej.

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.