  • 11. Data: 2009-05-22 18:15:04
    Temat: Re: Konto Wydajesz&Zarabiasz w BZ WBK - karta dodatkowa?
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Jeśli chodzi o drugą część pytania, promocja zwolnienia z opłaty pod
    > warunkiem
    > minimalnych miesięcznych wpływów na konto w wysokości 1000zł jest w
    > dalszym
    > ciągu aktualna.

    W międzyczasie dowiedziałem się, że jednak nie każdy oddział tę promocję
    stosuje. Np. Oddział 1 w Elblągu przy ul. Płk. Dąbka nie i jak mi
    powiedziano - tylko nowe placówki tę promocję mają. Na szczęście Oddział 2 w
    Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej miał, ale... doradca poinformował mnie, że
    aby skorzystać z tej promocji nie można posiadać innego konta osobistego w
    ciągu ostatnich 12 miesięcy. Zaproponowano mi konto wspólne z osobą, która
    nie miała do tej pory produktów tego segmentu w BZ WBK. I dziś w Gdańsku
    stałem się posiadaczem konta Wydajesz&Zarabiasz. Mam dziwnego
    współposiadacza - nie podpisywał on żadnego dokumentu, a jedynie okazał
    dowód. Podobno... jest dopisany :-) Generalnie wesoło, no ale konto jest i
    działa. Oby nie było 7zł opłaty (mam w umowie, że nie ma być, choć umowa
    jest na mnie) i oby z kartą było wszystko OK - PIN do niej już dostałem ;-))

    Generalnie - jeśli ktoś zamierza korzystać z BZ WBK to odrobina cierpliwości
    nie zaszkodzi i czasami trzeba pouczyć pracownika o ofercie jaką posiada,
    ale nie jest źle.

  • 12. Data: 2009-05-23 10:23:55
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Szymon"
> [...]
    > posiadaczem konta Wydajesz&Zarabiasz. Mam dziwnego współposiadacza -
    > nie podpisywał on żadnego dokumentu, a jedynie okazał dowód.

    nie mozna bylo miec w ost. 12 mies. konta osobistego w BZWBK czy w
    ogóle?

    jak mozna miec obcego wspolposiadacza konta, i to dziwnego
    - w życiu bym się na cos takiego nie zgodzil. To mi pachnie jakims
    szwindlem
    *** blad ***

  • 13. Data: 2009-05-23 11:06:59
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > nie mozna bylo miec w ost. 12 mies. konta osobistego w BZWBK czy w ogóle?

    W ostatnich 12 miesiącach.

    > jak mozna miec obcego wspolposiadacza konta, i to dziwnego
    > - w życiu bym się na cos takiego nie zgodzil. To mi pachnie jakims
    > szwindlem

    To proste. Nie każdy związek dwojga ludzi musi być przypieczętowany przed
    ołtarzem. Z punktu widzenia prawa bankowego (i nie tylko), osoby żyjące w
    konkubinacie są sobie obce. Czy teraz jasne, proszę księdza? ;-))

  • 14. Data: 2009-05-25 18:57:15
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Szymon"

> [...]
    > przed ołtarzem. Z punktu widzenia prawa bankowego (i nie tylko), osoby
    > żyjące w konkubinacie są sobie obce. Czy teraz jasne, proszę księdza?

    to co innego, z postu zrozumialem ze to jakis obcy wspolposiadacz,
    również dla ciebie
    *** blad ***

  • 15. Data: 2009-05-26 07:18:19
    Od: "Zespół Banku Zachodniego WBK S.A." <Z...@b...pl>

> [...]
    > nie zaszkodzi i czasami trzeba pouczyć pracownika o ofercie jaką posiada,

    Od maja 2009 promocja dotyczy wszystkich placówek Banku Zachodniego WBK. Prosimy
    jednak pamiętać, że z promocji mogą skorzystać osoby, które w okresie ostatnich
    12 miesięcy poprzedzających dzień otwarcia konta nie posiadali jakiegokolwiek
    innego konta osobistego prowadzonego w złotych w BZ WBK. O więcej szczegółów
    prosimy pytać w placówkach naszego Banku.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na: http://www.bzwbk.pl/72769

    Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

  • 16. Data: 2009-05-29 17:09:22
    Od: "Marzena_33" <33marzena@WYTNIJ_TOwp.pl>

    dwa m-ce temu załozyłam to konto własnie dlatego, iż miało być darmowe przy wpływach
    min 1000zł. Niestety, kiedy kilka dni pożniej poszłam założyć w oddziale, okazało
    się, że jest płatne. Potem wyczytałam , że to była promocja, jak ktoś założy konto
    przez internet. Zapytałam się więc oddziale, czy teraz mam zlikwidować konto i na
    nowo założyć , aby miec darmowo, ale Pani tylko sie uśmiechnęła i powiedziała, że jak
    będę płAcić kartą, to opłata sie wyrówna z zyskiem.... szkoda, że tak wyszło, że
    obsŁuga nie powiedziała, iż musze założyć konto przez internet, aby było darmowe...
    AŻ TYLE KARTA NIE PŁACE, ABY JESZCZE ZAROBIĆ, ...MUSZĘ ZAMNKĄC TERAZ RACHUNEK i
    przejśc do innego banku, gdzie prowadzenie jest za darmo i przelewy tez...

  • 17. Data: 2009-05-29 17:22:33
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Promocja tego konta była, ale bodaj do końca kwietnia. W istocie trzeba było
    przez Internet je otworzyć. Natomiast promocja wpływów >1000 jest nadal,
    można otworzyć w oddziale. Stosowny punkt o zniesieniu opłaty jest wpisywany
    w umowę dot. konta.