  • 1. Data: 2006-02-06 12:03:02
    Temat: Konto bankowe w USA
    Od: "Sanal" <d...@p...onet.pl>

    Czy banki w USA otworzą konto obywatelowi polskiemu który jedzie tam
    turystycznie i oczywiście nie posiada żadnych lokalnych dokumentów czy też
    tamtejszego numeru ubezpieczeniowego.
    Czy macie jakieś doświadczenia w tej sprawie.
    Pozdrawiam
    Sanal

  • 2. Data: 2006-02-06 12:21:00
    Temat: Re: Konto bankowe w USA
    Od: "icoteraz" <i...@p...onet.pl>

    Amerykanske nie, Polskie tak.

    PZDR

  • 3. Data: 2006-02-06 15:05:18
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <ds7evm$76t$1@news.onet.pl>, i...@p...onet.pl says...
    > Amerykanske nie, Polskie tak.
    >
    > PZDR
    >

    > "Sanal" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    Otworzy .... wymog ... paszport ... aktualna wiza i wypelniony formularz
    W8BEN (bank ci wyda taki formularz do wypelnienia)

    AP

  • 4. Data: 2006-02-08 22:00:33
    Od: amico_pl <amico_pl-malpa-yahoo.com>

> [...]
    > tamtejszego numeru ubezpieczeniowego.
    > Czy macie jakieś doświadczenia w tej sprawie.
    moje doswiadczenie jest takie, ze bez Social Security nie chca, wiec
    chyba latwiej wyrobic sobie social security.
    ja bylem tam dluzej na oficjalnej wizie wiec od razu wyrobilem ss# i
    prawko, wtedy juz nie ma zadnych problemow, nigdzie (no jeszcze przyda
    sie karta kredytowa, ale z ww. to juz latwo).

    pozdro,
    amico

  • 5. Data: 2006-02-09 03:41:38
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <43ea679e$0$1464$f69f905@mamut2.aster.pl>, amico_pl
    <amico_pl-malpa-yahoo.com> says...
> [...]
    > prawko, wtedy juz nie ma zadnych problemow, nigdzie (no jeszcze przyda
    > sie karta kredytowa, ale z ww. to juz latwo).

    A ja z doswiadzcenia ci powiem ze zalezy to od banku (a wlasciwie nawet
    od managera danego oddzialu) Niedalej jak miesiac temu znajomy otworzyl
    rachunek w Stanach bedac na kilkudniowej wizycie turystycznej. Otworzyl
    rachunek bez socialu czy prawa. Fakt ze musial sie przejsc do drugiego
    oddzialu (tego samego banku) bo w pierwszym powiedzieli mu ze bez SSN mu
    nie otworza. Po rozmowie z infolinia uzrojeni w odpowiednie info
    udalismy sie do drugiego oddzialu gdzie bez problemu taki rachunek
    otworzono

    AP