  • 1. Data: 2006-01-18 13:07:32
    Temat: Konto banowe w DE a adres DE ?
    Od: "Foto" <k...@a...net.pl>

    Jeszcze raz ja :)

    Czy ktos sie orientuje czy to zadziala....

    Wynajmuje pokoj/mieszkanie w DE, ide na policje sie zameldowac ze oto teraz
    bede mieszkac w Niemczech przez jakis czas.
    Dostaje pewnie jakis papier z moim adresem

    Teraz ide do banku i chce zalozyc konto. Pokazuje im paszport albo dowod
    osobisty z PL ale konto chce zalozyc na adres niemiecki. Czy nie bedzie
    problemu ? Czy wezma adres z PL czy DE ?
    No bo caly ambaras zebym mogl potem na to konto zalozyc PayPala niemieckiego
    a nie polskiego. Bez limitow.

    Ktos sie orientuje ?
    I jaki najlepiej bank wybrac zebym mogl miec konto w Euro i USD, dostep
    przez net i w miare niskie oplaty za prowadzenie konta. O tanich przelewach
    do PL juzn ie marze.

    Marcin

  • 2. Data: 2006-01-18 13:17:37
    Temat: Re: Konto banowe w DE a adres DE ?
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > I jaki najlepiej bank wybrac zebym mogl miec konto w Euro i USD, dostep
    > przez net i w miare niskie oplaty za prowadzenie konta. O tanich
    > przelewach
    > do PL juzn ie marze.

    Jezeli zamiast Niemiec wybierzesz Hiszpanie (a pewnie to na jedno dla ciebie
    wychodzi), to w www.openbank.es mozesz miec konto w USD i EUR, brak oplat za
    prowadzenie i darmowe przelewy do PL w euro.

  • 3. Data: 2006-01-18 13:33:40
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > Jezeli zamiast Niemiec wybierzesz Hiszpanie (a pewnie to na jedno dla
    > ciebie wychodzi), to w www.openbank.es mozesz miec konto w USD i EUR, brak
    > oplat za prowadzenie i darmowe przelewy do PL w euro.
    pieknie tylko czy jest angielska wersja banku

  • 4. Data: 2006-01-18 13:45:27
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > pieknie tylko czy jest angielska wersja banku

    Obawiam sie, ze nie. Coz, nie ma rozy bez kolcow.

  • 5. Data: 2006-01-18 14:46:08
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > Obawiam sie, ze nie. Coz, nie ma rozy bez kolcow.
    ta roza jest bank a kolcami hiszpanski

  • 6. Data: 2006-01-18 14:57:18
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > ta roza jest bank a kolcami hiszpanski

    Podejdz do sprawy pozytywnie i naucz sie hiszpanskiego. Ja tak zrobilem i
    dzieki temu zarowno mam konto w bardzo fajnym banku, jak i porozumiewam sie
    w trzecim co do popularnosci jezyku na swiecie.

  • 7. Data: 2006-01-20 11:19:58
    Od: "Foto" <k...@a...net.pl>

    Ale czy na to konto mozesz zalozyc PayPala ? Chyba nie
    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com
    http://www.Meteoryt.net