  • 1. Data: 2010-09-10 07:15:32
    Temat: "Konto bez kantów - prośba o opinię
    Od: a...@v...pl

    Witam, natknęłam się ostatnio na reklamę nowego konta w BOŚ - "konto
    bez kantów". I zaintrygowała mnie jedna rzecz - konto to podobno
    pozwala na zarabianie pieniędzy. Za każdy zrealizowany przelew bank
    premiuje nas 1 zł. To samo ze ze zleceniami stałymi. Macie jakieś
    opnie o tym koncie, Bo przyznam, że zaczynam sie zastanawiać czy nie
    założyć tam konta ale wołałabym wczęsniej usłyszeć opinię innych.

  • 2. Data: 2010-09-10 07:46:41
    Temat: Re: "Konto bez kantów - prośba o opinię
    Od: sebakrk <s...@g...com>

    W dniu 2010-09-10 09:15, a...@v...pl pisze:
> [...]
    > opnie o tym koncie, Bo przyznam, że zaczynam sie zastanawiać czy nie
    > założyć tam konta ale wołałabym wczęsniej usłyszeć opinię innych.

    Było kilkanaście postów wyżej

  • 3. Data: 2010-09-10 11:41:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@v...pl> b...@a...goo
    glegroups.com

    Konto bez kantów? Kradną na okrągło? (stale)
    A może ,,ciekły kryształ'' z kantowaniem na okrągło. ;)

    Nie znam BOŚ -- raz tam byłem i to mi starczyło. :)
    Nie mam opinii. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 4. Data: 2010-09-10 12:49:28
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    a...@v...pl pisze:

> [...]
    > opnie o tym koncie, Bo przyznam, że zaczynam sie zastanawiać czy nie
    > założyć tam konta ale wołałabym wczęsniej usłyszeć opinię innych.

    Zapomnij...

    --
    MiCHA