  • 1. Data: 2010-09-10 09:14:12
    Temat: Konto bez kantów- prośba o opinię
    Od: AnnaBranska <a...@i...pl>

    Witam, ostatnio natknęłam się na reklamę nowego knota Boś "Konta bez
    kantów" Oprócz tego że reklama jest bardzo sugestywna to
    zaintrygowała mnie jeszcze jedna rzecz. W reklamie mówią, że robiąc
    przelewy i zlecenia stałe zarabia się. A dokładniej na każdym
    przelewie i zleceniu można zarobić po 1 zł, z tym że górna grancą jest
    to bodajże 60 zł na miesiąc) I teraz prośba do Was, czy ktoś wie coś
    więcej o tym koncie, bo chciałabym otworzyć sobie drugie konto tylko
    wolałabym poznać wcześniej opinię innych.

  • 2. Data: 2010-09-10 09:24:01
    Temat: Re: Konto bez kantów- prośba o opinię
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    AnnaBranska <a...@i...pl> writes:

> [...]
    > więcej o tym koncie, bo chciałabym otworzyć sobie drugie konto tylko
    > wolałabym poznać wcześniej opinię innych.

    Dlaczego mam wrażenie, że to jakaś akcja marketingowa ... agencji
    vanguard ...
    kJ

    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

  • 3. Data: 2010-09-10 09:42:58
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Dlaczego mam wrażenie, że to jakaś akcja marketingowa ... agencji
    > vanguard ...

    bo to jest akcja, tylko ze agencja do niczego
    nalezy sie przedstawic i podac cel zdobycia informacji, a jesli chce sie
    wystapic anonimowo, to trzeba umiec to zrobic
    nachalne pisanie z jednego deesela co pare minut nie swiadczy o profi
    podejsciu
    ale coz, jakie konto, taka agencja

  • 4. Data: 2010-09-10 09:46:03
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 10 Wrz, 11:24, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
    > Dlaczego mam wrażenie, że to jakaś akcja marketingowa ... agencji
    > vanguard ...
    > kJ

    "nowego knota Boś"
    Jak to jest taki knot jak ten post to powinna dostać po premii ;)
    "bardzo sugestywna reklama", kto tak kutfa pisze na newsach? Śmierdzi
    sztucznością na kilometr ;)

    Pzdr.
    L.

  • 5. Data: 2010-09-10 09:51:39
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "AnnaBranska" <a...@i...pl> napisał w
    wiadomości grup
    g2000vbg.googlegroups.com...
    > Witam, ostatnio natknęłam się na reklamę nowego knota Boś "Konta bez
    > kantów" Oprócz tego że reklama jest bardzo sugestywna to
    > zaintrygowała mnie jeszcze jedna rzecz. W reklamie mówią, że robiąc

    Reklama wcale nie jest sugestywna.

    A tak poza tym to zmykajcie stąd na fora i na fejsbuka. Hostessy na
    fotka.pl.

  • 6. Data: 2010-09-10 09:58:23
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > wystapic anonimowo, to trzeba umiec to zrobic
    > nachalne pisanie z jednego deesela co pare minut nie swiadczy o profi

    "Konto bez Kantów kosztuje 10 zł miesięcznie, czyli wykonując przelewy i
    zlecenia stałe możemy co najwyżej zarobić na opłatę za prowadzenie konta."

    http://appfunds.blogspot.com/2010/09/konto-bez-kanto
    w-za-to-z-gwiazdka.html

  • 7. Data: 2010-09-10 11:41:05
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    AnnaBranska pisze:
> [...]
    > więcej o tym koncie, bo chciałabym otworzyć sobie drugie konto tylko
    > wolałabym poznać wcześniej opinię innych.

    A gdzie tagi o reklamie.

    Gorny zarobek od przelewow i zlecen to 10zł. Konto kosztuej 10zl.

  • 8. Data: 2010-09-10 12:51:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca" 8...@a...kjonca

    > "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    > na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

    Do tego potrzebne jest dębowe łóżko, czy raczej łoże? :)
    W stodole też można -- na sianie, na drzwiach... ;)
    Wszędzie można przelecieć, oby było co... Znaczy -- kogo... ;)

    Dobrze by było, gdyby duchowni zajęli się tym, co do nich
    należy -- sakramentami i mszami. To ich jedyne powinności
    katechizmowe i (wg objawień uznanych powagą tego Kościoła)
    w pewnym sensie jedyne możliwe. :)

    W każdym razie źle dzieje się, gdy oni zajmują się tym, na czym nie
    znają się -- lataniem w kolejne tysiąclecia czy techniką lub nauką. :)

    A interesują się (nie wszyscy? niemal wszyscy) jedynie władzą
    (i pieniędzmi oczywiście) oraz seksem (i rozmnażaniem się)
    a także plątaniem w myśleniu innych ludzi. :)

    -=-

    Tu154 dzięki autoselekcji ogranicza pole popisu duchownych. :)
    I tak się kończą duchownych loty, gdy zajmują się tym, o czym
    mają pojęcie takie, jakie ja mam o miesiączkowaniu. ;)

    Bogu niech będą dzięki za wiadomy lot Tu 154, ale dziękując, zadaję
    pytanie -- dlaczego tylko tylu leciało wtedy tym samolotem?!?!?
    Dlaczego nie Ozorowski, nie Glemp, nie Makulski, nie Rydzyk,
    nie Świetlicki, nie Samul?...

    Pytania te pozostaną bez odpowiedzi. :) (ja twierdzę, że Bóg był skąpy,
    obdarzając darem śmierci) Szczęściem lecieli też i prawosławni, czy może
    jeden prawosławny -- równie wierni (wierny) Janowi Pawłowi II co ,,nasi''. :)

    Parafrazując naszego komunistę:

    to za mało, za mało, za mało...

    http://www.netmama.pl/grupy/szczegolyforum/Poezja/g2
    72/15454

    Ty przychodzisz jak noc majowa,
    biała noc, uśpiona w jaśminie,
    i jaśminem pachną twoje słowa,
    i księżycem sen srebrny płynie,

    płyniesz cicha przez noce bezsenne
    - cichą nocą tak liście szeleszczą-
    szepcesz sny, szepcesz słowa tajemne,
    w słowach cichych skąpana jak w deszczu...

    To za mało! Za mało! Za mało!
    Twoje słowa tumanią i kłamią!
    Piersiom żywych daj oddech zapału,
    wiew szeroki i skrzydła do ramion!

    Nam te słowa ciche nie starczą.
    Marne słowa. I błahe. I zimne.
    Ty masz werbel nam zagrać do marszu!
    Smagać słowem! Bić pieśnią! Wznieść hymnem!

    Jest gdzieś radość ludzka, zwyczajna,
    jest gdzieś jasne i piękne życie.
    Powszedniego chleba słów daj nam
    i stań przy nas, i rozkaż - bić się!

    Niepotrzebne nam białe westalki,
    noc nie zdławi świętego ognia -
    bądź jak sztandar rozwiany wśród walki,
    bądź jak w wichrze wzniesiona pochodnia!

    Odmień, odmień nam słowa na wargach,
    naucz śpiewać płomienniej i prościej,
    niech nas miłość ogromna potarga.
    Więcej bólu i więcej radości!

    Jeśli w pięści potrzebna ci harfa,
    jeśli harfa ma zakląć pioruny,
    rozkaż żyły na struny wyszarpać
    i naciągać, i trącać jak struny.

    Trzeba pieśnią bić aż do śmierci,
    trzeba głuszyć w ciemnościach syk węży.
    Jest gdzieś życie piękniejsze od nędzy.
    I jest miłość. I ona zwycięży.

    Wtenczas daj nam, poezjo, najprostsze
    ze słów prostych i z cichych - najcichsze,
    a umarłych w wieczności rozpostrzyj
    jak chorągwie podarte na wichrze.

    Na drzwiach nie chcieli -- polecieli samolotem. ;)
    Tyle tylko, że lotnisko w Smoleńsku było stodołą. :)

    to za mało, za mało, za mało...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 9. Data: 2010-09-11 18:16:36
    Temat: Odp: Konto bez kantów- prośba o opinię
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    9g2000vbi.googlegroups.com...
    > "bardzo sugestywna reklama", kto tak kutfa pisze na newsach? Śmierdzi
    > sztucznością na kilometr ;)

    no ktos reklame musi pochwalic, a kto jak nie oni? :D

  • 10. Data: 2010-09-13 01:09:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i6d9ln$bka$...@i...gazeta.pl

> [...]

    > jeden prawosławny -- równie wierni (wierny) Janowi Pawłowi II co ,,nasi''. :)

    Efekt jest -- sąsiad zastawił wjazd do garażu. :)

    Boże!! Jakie to szczęście, że już niedługo takie
    zastawienie będzie drogo kosztowało zastawiającego!!!

    Zazwyczaj, gdy podrażnię Korteriuszy, sąsiad (lub
    kilku sąsiadów) zastawia mi wazd do mego garażu. :)
    Poznaję po tym, że kąsanie dotarło do celu. :)

    --
    450-600 to (60-80)% . . .
    749 .
    VV Ventolin u . .
    . 739 . 26 . .
    ^ . . lipiec 25 . .01 . . .12 . 20
    729 . . . 02 . .
    . . . . . 26 . . . g 03040506 .09 . 14 . 19
    719 .25 27 04 06 08
    P VVVV VV .19 . . . . r02VV . 13 .
    21 709 . . 05
    E101112 17 20 VV . 2728 31 . 08 16VV
    695 VV .10
    F . 16 VV23 29 m sierpień 1011 15 VV
    690 2324 2829 .01 07 09
    13 18 22 24 u 1718
    680 22 30 wrzesień
    l 21 30 c VV
    670 31
    / 1415 h 07
    660 VV
    m. ......... ........ ..... ..................y................,,,,,,....;;;;..,
    ,;;..,,.654...,,..,,..,,..,,..,,..,,03..,,,,..,,..,,

    Postscriptum...

    -- Co to jest miesiączka?
    -- No... Są rocznice wydarzeń, są i...
    -- Miesiączki?
    -- Jakoś tak...
    -- A co to ma wspólnego z krwią?
    -- No... Gdy następuje taka katastrofa jak pod
    Smoleńskiem, to mówi się o krwawym rozwiązaniu
    także wówczas, gdy obyło się bez krwi... :)

    10 wrześnie na ulicach Białegostoku było bardzo dużo samochodów policyjnych. :)
    Na moim osiedlu spotkałem ich także całe masy, z tego jeden na sygnale, torujący
    drogę sobie i jadącym za nim dwóm innym... Długo zastanawiałem się nad przyczyną,
    zanim uświadomiłem sobie, że to przecież... Miesiączka... ;)