  • 1. Data: 2011-06-14 08:38:36
    Temat: Konto bez opłat w "marmurkowym" banku
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    Jakie konto wybrać, aby było bez opłat (i najlepiej choć trochę
    oprocentowane) przy założeniach:
    - stałe wpływy z tytułu emerytury w przedziale 1500-2000PLN/miesiąc
    - konieczne bezprowizyjne wypłaty gotówki w placówce
    - brak warunków co do ilości/kwoty transakcji bezgotówkowych (ewentualna
    debetówka będzie "martwa", posiadacz konta jest niereformowalnym
    przeciwnikiem płacenia kartą)
    - koszt przelewów nieistotny
    - jako opcja: podgląd stanu konta przez internet.
    - może być z dodatkowym kontem oszczędnościowym (do trzymania kilkunastu
    kPLN)

    Póki co ze spełniających warunki znalazłem eurobankowe konto online bez
    karty, jest coś lepszego?

    Ewentualnie opcja z kontem wspólnym dla dwóch osób, warunki jak powyżej
    z tą różnicą że:
    - suma wpływów wzrosła by do ok. 3000PLN
    - do konta mogła by być jedna karta debetowa do wypłat gotówkowych,
    obsługiwana w jakiejś dużej sieci bankomatów typu spółdzielcze czy pko.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-06-14 09:09:25
    Temat: Re: Konto bez opłat w "marmurkowym" banku
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 14 Cze, 10:38, Piotr <y...@z...ru> wrote:

    > Póki co ze spełniających warunki znalazłem eurobankowe konto online bez
    > karty, jest coś lepszego?

    jak bez karty to może też Alior.
    Właściwie można kierować się tym, który bank me lepiej zlokalizowane
    oddziały.

    W Aliorze będzie lokata nocna na tym samym rachunku 2% z dzienną
    kapitalizacją (na razie to nie jest wada).

  • 3. Data: 2011-06-14 09:14:40
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    >Właściwie można kierować się tym, który bank me lepiej zlokalizowane
    oddziały.

    polecam VW, atrakcyjne polonczenie internetowego z DARMOWĄ odsługa w
    odzaiałach/le

    jk

  • 4. Data: 2011-06-14 09:45:43
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    pekao sa, konto internetowe
    pkobp oszczednosciowe, jesli wyplata tylko raz na miesiac

  • 5. Data: 2011-06-14 09:49:57
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Użytkownik "ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > oddziały.
    >
    > polecam VW, atrakcyjne polonczenie internetowego z DARMOWĄ odsługa w
    > odzaiałach/le
    >
    > jk

    Ja VW Banku nie polecam!!

    Oszukali mnie tam ostatnio na znaczną dla mnie kwotę. W oddziale obiecywali
    wszystko "za darmo" a jednak nie było.

  • 6. Data: 2011-06-14 09:58:07
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-06-14 11:45, zlotowinfo pisze:
    > pekao sa, konto internetowe
    > pkobp oszczednosciowe, jesli wyplata tylko raz na miesiac

    Tu właśnie chodzi o jakąś lepszą alternatywę dla PKO BP. Przynajmniej z
    mniejszymi kolejkami w oddziałach ;)

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-06-14 10:09:20
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 14 Cze, 09:38, Piotr <y...@z...ru> wrote:
> [...]
    > - jako opcja: podgląd stanu konta przez internet.
    > - może być z dodatkowym kontem oszczędnościowym (do trzymania kilkunastu

    Rozpoznaj Citi - ja mam pakiet: Citi direct + karta debetowa + karta
    kredytowa.
    Przy warunku, jakim jest wpyw pensji na konto, wszystko powyzej jest
    darmowe.
    Karta debetowa mozna bezprowizyjnie wyplacac kaske ze wszystkich
    bankomatow w Polsce.
    Karta kredytowa mozna oplacac rachunki (czynsz, prad itp.).
    Brak jest jakichkolwiek, poza pensja, warunkow darmowosci konta i
    kart.
    Nie ma tez obowiazku uzywania debetowki, ani kredytowki, jak ktos nie
    ma ochoty.
    Taki pakiet spelnia podane przez Ciebie warunki, poza:
    - 0% na koncie Direct (mozna zalozyc rachunek oszczednosciowy, ale %
    jest marny),
    - nie wiem, jak jest z wyplata gotowki w placowce, bo nigdy tego nie
    robilem - tu musisz doczytac w TOiP.
    --
    pozdr.
    ls

  • 8. Data: 2011-06-14 10:42:19
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    nie łatwiej dać listę bankow na miejscu i się dobierze optymalne?

  • 9. Data: 2011-06-14 10:47:30
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 14 Jun 2011 11:58:07 +0200, Piotr wrote:
    > Tu właśnie chodzi o jakąś lepszą alternatywę dla PKO BP. Przynajmniej z
    > mniejszymi kolejkami w oddziałach ;)

    Nestor Pocztowego?

    Karta chyba kosztuje, ile -- nie wiem, bo nie bralem.
    Z tymi kolejkami to roznie, ale kase 2x w miesiacu mozna kazac przyniesc
    listonoszowi.

    Wlasciwie wyszedlem z podobnych warunkow jak Ty i Mama się juz powoli
    oswaja z Nestorem ;)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 10. Data: 2011-06-14 11:06:52
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-06-14 12:42, zlotowinfo pisze:
    > nie łatwiej dać listę bankow na miejscu i się dobierze optymalne?

    Praktycznie wszystkie większe banki w okolicy są: Eurobank, Lukas, PKO
    BP, PKO SA, Citi, Millenium, ING, Nordea, Invest Bank, BZWBK, Polbank,
    BPH, placówka partnerska Meritum, Kredyt Bank, do tego lokalny
    spółdzielczy i SKOKi.

    pozdrawiam