  • 11. Data: 2011-06-14 11:22:06
    Temat: Re: Konto bez opłat w "marmurkowym" banku
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Jakie konto wybrać, aby było bez opłat (i najlepiej choć trochę
    > oprocentowane) przy założeniach:

    Moze dbNET (0%) bez karty* + dbOszczednosciowe 24h (4.09%)?
    *upewnij sie jeszcze czy da sie miec to konto bez karty

  • 12. Data: 2011-06-14 11:24:07
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Praktycznie wszystkie większe banki w okolicy są: Eurobank, Lukas, PKO BP,
    > PKO SA, Citi, Millenium, ING, Nordea, Invest Bank, BZWBK, Polbank, BPH,
    > placówka partnerska Meritum, Kredyt Bank, do tego lokalny spółdzielczy i
    > SKOKi.

    Niestety sporo z nich nie spelnia warunkow postawionych przez Piotra,
    np.: Polbank i PKO BP.

  • 13. Data: 2011-06-14 11:55:03
    Od: RPC5JHG <g...@y...co.uk>

    Q wrote:

    > Moze dbNET (0%) bez karty* + dbOszczednosciowe 24h (4.09%)?
    > *upewnij sie jeszcze czy da sie miec to konto bez karty

    Ciekawa sprawa, tez bylbym zainteresowany tym kontem bez karty.

  • 14. Data: 2011-06-14 12:08:07
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-06-14 13:55, RPC5JHG pisze:

    > Ciekawa sprawa, tez bylbym zainteresowany tym kontem bez karty.

    Chyba da się. Tylko zastanawia mnie, po co? Akurat dbNETu też używam i
    jak dla mnie to karta jest główną zaletą tego konta.

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2011-06-14 12:09:07
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-06-14 13:24, Q pisze:

    > Niestety sporo z nich nie spelnia warunkow postawionych przez Piotra,
    > np.: Polbank i PKO BP.

    Z tego co się przyjrzałem to większość z nich nie warunków nie spełnia.

  • 16. Data: 2011-06-14 15:23:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Piotr <y...@z...ru> writes:

    > Tu właśnie chodzi o jakąś lepszą alternatywę dla PKO BP. Przynajmniej
    > z mniejszymi kolejkami w oddziałach ;)

    Co to znaczy mniejszymi i jakie masz w tym PKO kolejki u siebie? W
    Warszawie w godzinach 'emeryckich' to są w oddziałach pojedynczy
    klienci... Nawet po południu kolejka nie przekracza 2-3 osób na
    okienko. Akurat takie rzeczy to się bardzo zmieniły...

    MJ

  • 17. Data: 2011-06-14 15:25:22
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <y...@z...ru> napisał w wiadomości

> [...]
    > PKO SA, Citi, Millenium, ING, Nordea, Invest Bank, BZWBK, Polbank, BPH,
    > placówka partnerska Meritum, Kredyt Bank, do tego lokalny spółdzielczy i

    eurobank - przelewy internetowe tylko do zaufanych, inaczej posrany token
    pamiętaj by z ko przelac na ror przed wyplata
    z ko mozna tylko raz na miesiac bez oplat

    polbank - przelewy internetowe smsem, tylko cos tam namotali z zasadami

  • 18. Data: 2011-06-14 15:28:18
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    Przelewy akurat nie są potrzebne.

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2011-06-14 15:38:00
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-06-14 17:23, Michal Jankowski pisze:

> [...]
    > klienci... Nawet po południu kolejka nie przekracza 2-3 osób na
    > okienko. Akurat takie rzeczy to się bardzo zmieniły...

    Na prowincji zostało po staremu ;) tzn. i po kilkadziesiąt minut można w
    kolejce postać.

    pozdrawiam

  • 20. Data: 2011-06-14 16:00:08
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1...@d...icnet>,
    "Włodziu" <w...@w...pl> wrote:

    > Oszukali mnie tam ostatnio na znaczną dla mnie kwotę. W oddziale obiecywali
    > wszystko "za darmo" a jednak nie było.

    Moglbys cos blizej napisac o okolicznosciach?

    Bo ja tez polecam VW, z tym ze oddzial marmurkowy maja tylko jeden
    (chyba w calej Polsce).

    TA