  • 1. Data: 2004-11-24 00:19:00
    Temat: Konto dalorowe?
    Od: "(A)rturo " <o...@W...gazeta.pl>

    W ktorym banku polecacie zalozyc konto dolarowe?
    Przeszukalem archiwum, podaje sie najczesciej WBK, MultiBank i PKO..

    Chodzi oto: Osoba wyjezdza do USA, idzie tam do banku
    [no wlasnie czy to jest tak ze zakladajac konto np. w WBK jest odzial tam w
    USA tez WBK czy jakiegos innego banku bedacego w powiazaniu w WBK ? Czy po
    prostu idzie obojetnie do jakiego banku, podaje nr konta bankowego tu w PL i
    przelewa wlasnie $, placaca przy tym pewnie niezla kase za prowizje? - Moze to
    smieszne ale prosze o wytlumaczenie :) ]
    wplaca pieniadze [$] A tutaj w polsce ktos je odbiera.
    Dobrze by bylo jakby mozna bylo monitorowac konto online.

    Pieniadze byly by wplacane nie regularnie, oraz rozne kwoty.

    Pierwszy raz mam stycznosc z tym tematem wiec prosze o pomoc szanownych
    grupowiczow :)

  • 2. Data: 2004-11-25 12:21:06
    Temat: Re: Konto dalorowe?
    Od: "(A)rturo " <o...@N...gazeta.pl>

    (A)rturo <o...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > W ktorym banku polecacie zalozyc konto dolarowe?
    > Przeszukalem archiwum, podaje sie najczesciej WBK, MultiBank i PKO..
    []
    Naprawde nikt nie wie? :(